Глава 6

299 16 0
                                    

Докато мислих това, братовчедка ми нахлу в стаята ми.
- Да знаеш как се уплаших за теб. - каза тя
- Приятелите ми не ме изядоха...
- Шегувам се... И аз бях така. - замисли се.
- Аха... - казах незаинтересовано
- Добре ще те оставя! - и излезе от стаята ми.
Взех телефона си и писах на Камерън.
Л: - Може ли да се видим?
К: - Да, но след един час.
Л: - Трябва да те питам нещо.
К: - Няма проблем. Ще те взема.
Л: - Ок.
Сложих тела си да се зарежда и отидох пред гардероба си.
Стоях пет минути и накрая реших да си сложа един черен къс потник, бели панталони, една червена риза и черните ми кецове на converse.
След 20 мин той ми писа, че ме чака.
Излязох и Кам беше в колата му. Влязох и той започна да се шегува.
- Да не си забравила да си сложиш малко грим? - погледна ме с мазната му усмивка.
- Хах ... Много забавно. - отвърнах му.
- Не се сърди... просто обичам да се шегувам. - честно ме погледна.
- Виждам.
- Искаш ли да отидем на една беседка в гората? -попита ме.
- Да. - отговорих.

Тъкмо слязохме от колата и се запътихме към беседката. Беше много спокойно. Седнахме и Кам ме пита:
- За какво искаше да говорим?
- Ами как да ти кажа... познаваме се само от два дни ...
- Не се притеснявай. Кажи ми направо.
- Не ми е удобно да те питам.
- Кажи.
- Ами ще можеш ли да ме вземеш на турнето в Мичиган.
- Малко ще е трудно.
- Искам да се видя с една моя приятелка... Тя ми се разсърди и сега искам да я изненадам за рождения и ден. Много съжалявам, че те моля за това.
- Не се извинявай. Ще говоря с Барт и евентуално ще те вземем.
- Много ти благодаря. - целунах го по бузата.
- Искаш ли да се поразходим? - погледна ме срамежливо
- Да. - и кимнах.
Той беше се замислил за нещо, а аз го поглеждах през 5 секунди и се чудих да не си е мислил, че щях да си "изразя чувствата" към него.
Той не е лош, но не ми е до обвързване в момента.

След един час вече бяхме пред нас.
Тъкмо слизах от колата, но той ме хвана за ръката:
- Чакай!
- Какво има? - гледах объркано.
- Виж... Аз много исках да ти кажа... ами...
- Кажи ми го! - казах настоятелно докато го гледах в красивите му кестеняви очи.
- Още в началото те харесвах, но мислих, че с Тейлър сте заедно. Много ми се иска да излезеш с мен поне един път на среща.
- Аз... ми не знам. - (само тъпите хора като мен могат да измислят толкова тъп отговор.)
През това време аз стоях с наведена глава и се чудех как да изляза от неудобната ситуация, докато не усетих как той ме хнана за брадичката и допря неговите меки устни до мойте...

- Убеди ме, но искам да внимаваш с мен. Не съм играчка. - имах предвид в друг смисъл, но няма значение.
- Добре...
Аз само кимнах и слязох от колата.

Веднага отидох в стаята си и виках на ум какъв ИДИОТ СЪМ! И ЗАЩО СЕ ПОДАДОХ НА ЕДНА ТЪПА ЦЕЛУВКА!...
Не можех да спра да мисля за това. Отворих лаптопа си и започнах да търся някакъв екшън филм в Netflix. Бях ги гледала всичките и се отказах. Затворих лаптопа и го оставих на нощното ми шкафче.
Кристина вече беше се върнала от работа, а аз лежах, гледах тавана на стаята ми и си мислех за целувката.

Хеййй, хора човешки!! ХД Ето я новата глава. Дано да ви харесва поне малко.
Много ви благодаря за 240-те гледания. Не мога да повярвам, че има хора, които отделят време да четат тази боза 😂😂
Ако искате да четете по - нормални неща отидете и четете книгите на koemi_kazuno !!

Only DreamsWhere stories live. Discover now