Тези фенове ми ставаха леко досадни... Всяко второ момиче ме пита дали съм гадже на някой от момчетата. Нямам нищо против да си намеря половинката и на това турне, но знам, че някои луди фенки ще ме пресрещнат някъде и ще ме убият, само защото съм гадже на техният идол. Wtf това е извратено.
Всички се бутахме да влезем по най-бързия начин в автобуса, за да избегнем тази тълпа.
За щастие всички вече бяхме се настанили и чакахме да тръгнем.
Крис седна до мен... по точно ми се натресе, но не ми пречеше, само до тогава, когато започнаха някакви спорове за бившето му гадже. Нещо се караха с Картър, но аз се правих, че не ме засягат.
Изведнъж настана тишина... Барт стана от седалката и беше се обърнал с лице към всички и почна да разяснява графика на турнето.- Така, моля ви за внимание! Сега ще ви настаним в хотела... Резервирал съм цял етаж. В стая ще бъдете по двама човека... вие ще се разберете как да се сформирате... Закуската е в 08:30 до 10:00 ; Вечерята е от 21:00 до 23:00 .
В 10:00 трябва да сте в залата, където ще се проведе шоуто. Ще направим репетиция, след това в 13:00 ще правим семейна снимка*, а самото шоу започва в 16:30. ... Разбрахте ли!?
Всички в един глас казахме "ДА". След това Барт подаде на Хънтър да раздаде пропуските за зад кулисите.
Аз си го сложих в мешката, за да не го загубя някъде.
След 25 мин път най-после стигнахме до хотела.
Слязохме от автобуса, взехме си багажите и най-сетне тръгнахме към рецепцията. Барт стоеше и подписваше документи, а останалите се заплюваха, като малки деца, с кой да бъдат в една стая.
- Кам!? - гледах в красивите мраморни плочки. Хд
- Дап...? Кажи, какво има.
- Може ли да бъдеш с мен в една стая... Аз познавам най-добре теб от всички... Изви...
- Няма проблем. - не ме остави да се изкажа и ми хвана ръката. Wtf това е малко неловко.
- Хей... влюбените! Вие сте в стая 334. - протегна ръка Барт към Камерън и му даде ключа. Почувствах се още по-неловко, но ще го преживея.
Бяхме на четвъртия етаж. Ейрън и Крис са в 336-та стая, Хънтър, Джейкъб и Брендън са в 332-ра, Картър и Mahagony са в 329-та, а за другите не знам, още няколко момчета още не са пристигнали в Мичиган, но сигурно скоро ще дойдат.
С Камерън се домъкнахме до 334-та, отворихме вратата, избутах го и се хвърлих на леглото, което е много близо до терасата.
- Само защото съм кавалер, ще ти отстъпя леглото, което е до терасата. И само за това, че аз те ... - замълча, а пък на мен ми стана много интересно какво ще ми каже. Ех... Аз зная, но искам да го чуя.
- Извинявай, нещо не чух последното ти изречение. Повтори го!
- Виж... - awww обичам момчетата, когато си зачервят бузите... особено в аниметата. Това е супер сладкоо...ооо..
Аа-ззз усетии-хх неговите топли устни прилепени към мойте в тази шибана секунда. Шибаната секунда се превърна в цяла вечност.
Това ми е втората целувка и пак е с него... да аз го харесвам... малко... Аз съм ЛОЛ. Не знам. Просто не знам какво да кажа.
- Вече разбра ли ме? - кимнах и си зарових главата под възглавницата.
Да, това вече е повече от неловко.
- Не се притеснявай!- дойде и ме прегърна силно.
- Добре, добре, аз съм си спокойна, нищо ми няма.
- Знам. - и в същия момент се почука на вратата. Кам стана от леглото ми и отиде да отвори вратата, за да види кой е. ...Здр хора! Ето една кратка глава... Сори ако съм допуснала някакви грешки, дано да ви харесва. Знам, че пиша рядко, но все пак отделям време...❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Only Dreams
Fanfic*Magcon stories* Казвам се Лидия. На 19 години съм и живея от 3 месеца в Херндон, Вирджиния. Бях се преместила да живея при моята братовчедка...