Глава 10

197 14 0
                                    

Знаете ли какво много мразя... тъпата ми аларма да ме събужда.
Та да, вече е 04:05. Станах, отворих куфара си и изрових чантичката ми с козметика. Отидох до банята, поглеждайки в огледалото, аз видях някакъв трол, който прилича на мен. Хд
За десет минути заприличах на човек. Сложих си черната пола  сивата ми тениска и си обух маратонките.
Затворих си куфара и натиках  лаптопа, телефона, слушалките и книгата ми в мешката.
Огледах се  да не съм забравила нещо и тръгнах към стълбите.
Тъкмо Кам излезе от стаята си и се домъкна с огромния си куфар до стълбите.
Аз вече бях слязла в кухнята и видях Крис, Ейрън и Картър.
Всички чакахме Камерън. Все пак след пет минути той слезе и взе ключовете за колата.
  Излязохме, беше още тъмно, но нямаше значение. Сложихме си куфарите в багажника и се качихме в колата.
Пътя до летището е 20 минути, а в момента е 04:35.
Докато пътувахме, Крис, Картър, Ейрън и Камерън си говориха за някакви глупости, които не ме интересува, а аз слушах музика.

По едно време спря колата, май имаше някакъв проблем.

- Хей, какво стана? - попитах докато си свалях слушалките.

- Май спукахме гума. - каза притеснено Камерън.

- И сега какво... - се обърна Ейрън.

- Някой да звънне на Барт... - извика Кам.

Крис извади телефона си и звънна на Барт. След 10 минути разговор... разбрахме, че някой ще ни вземе и ще ни закара на летището, а за колата на Кам ще се погрижи някакъв приятел на Барт.
Докато чакахме, ние си извадихме багажите от колата. Тъкмо се появи един бус, от който излезе някакъв човек и ни помогна с куфарите да ги пренесем .
Този мъж се казваше Боби. Много мил човек.

Най-после стигнахме до терминала заминаващи. Беше 05:15, а самолета излита в 05:45. Минахме проверките *Много бавна процедура*. После тръгнахме към ръкава... за щастие също имаше други хора, които още не са се качили в самолета.
Добре , че не бяхме единствените закъсняващи.

Вече бяхме в самолета и след три минути трябва да излети. Кам и Крис седяха заедно, а с Ейрън бяхме зад тях.

Вече бяхме излетели. Аз си рових в телефона, а другите се снимаха със снапчат. Не мога да разбера какво  му е интересното да се снимаш със снапчат непрекъснато. На мен вече да ми беше омръзнало.

- Ти в Херндон ли живееш? - изведнъж ме заговори  Ейрън.

- Вече да. Скоро се преместих да живея при братовчедката ми. - отвърнах с усмивка.

- Ти май си голяма фенка на рок и метъл музиката... - гледаше право в мешката ми, която беше на Slipknot.

- Разбира се... - мислех си дали да му пълня главата за групите ми, но се отказах, защото е симпатичен човек и няма да му е интересно да слуша за интересите ми.
И до тук спряхме да си говорим. Просто не знаех какво да му кажа и през това време, извадих книгата си и започнах да а разлиствам.

Вече кацнахме в Мичиган.
Аз постоянно се въртях около Кам за да не се изгубя.
Естествено, че трябваше да срещнем някакви фенки.
Докато се снимаха и даваха автографи, аз стоях и си говорех с едно момиче.

- Хей... да не си гадже на Кам? - гледаше ме зловещо.

- Не!! - малко се притесних от този глупав въпрос. Хд

- Може ли снимка с теб... ти си много красива. - естествено, че ще си направя снимка с човек,  който ме ласкае. 😂

И после Кам, Ейрън, аз и това момиче си направихме снимка заедно.

Най - после си взехме куфарите и се запътихме към терминала пристигащи... Видяхме Барт с още момчета и едно момиче ,които чакаха с него.
Всички отидоха да се прегръщат, а аз стоях  като пън.
Най - сетне  Кам ме дръпна към него и започна да ме запознава.

- Това са Барт, Хънтър, малкия брат на Хънтър - Брендън, Джейкъб, Тейлър*, Блейк, Кристиан* и Mahagony*. - усмихнаха се.

- Аз съм Лидия.... Приятно ми е да се запознаем... - Лол аз се запознах с хората, които съм мечтала да видя преди една година.
Аз съм много щастлива и още не мога да повярвам.

Пред летището чакаше един червен автобус с логото на Magcon. И да не пропусна... там ни чакаше огромна тълпа с фенове.
Вече разбирам проблемите на известнете...

Хеооо!!! Ето я новата глава. Съжалявам ако съм допуснала някакви грешки.
Малко не съм сигурна за имената на мембърите, как се пишат и за това може би ще ги пиша на английски.
Тейлър* отнася се за Taylor Caniff, не за момчето от първите ми глави. ❤

 

Only DreamsWhere stories live. Discover now