*Po kelių valandų*
Atsibundu, lėktuvas jau leidžiasi. Padedu knygą,kurią skaičiau, šalia kavos puodelio.lėktuvas suvirpėjo ,dar kartą ir dar kartą,kol galų gale palietė žemę.
Lėktuvui sustojus visi plojo ir džiaugėsi, tik vienintelė aš liūdėjau. Prisiminiau savo draugus. Bet įkvėpus , nusišypsojau ,ir atrodžiau savimi pasitikinti bent manau, kad taip atrodau.
Išlipau iš lėktuvo ,apsidairiau. nematau savo tetos ,čia stovi dvi panelės kurios tikrai negalėtu būti mano tetomis:
viena dėvi prabangią ir gražia suknelę, kur mano mama vis sakydavo ,kad mūsų šeima neturi pinigų tokiai prabangai, o kita- Beveik mano amžiaus .
bet staiga prie manęs prieina jos.
-Sveika ,tu turbūt būsi Viltė?
-aaahaa.- Net isižiojau sužinojus ,kad ji mano teta.
-Kokia tu daili!- apkabino mane panelė su nuostabia suknele. Kita mergina tik stovėjo šalia ir žiūrėjo.
-Čia mano dukra, nuo šiol jus geriausios draugės ,bei sesės,- pasakė Teta rodydama į bendraamžią.
-Aš Viltė,- Maloniai ištiesiau ranką.
-Andrėja,-nusišypsojo ji ir paspaudė mano ranką.
-O aš,- prakalbo teta.- Anna.
*keliaujant namo*
Praeiname vieną namą, tokį dėl kurio alpsta turbūt kiekvienas.
praeiname tokį ir antrą ir trečią, kol pagaliau Anna sustoja, praveria vartus ir išdidžiai pasako:
-Čia ,tavo valdos,-nusišypso ir praleidžia mane pirmą. Bet aš sustojau ,dar kokias 10 minučių grožėjausi pastatu. tie namai ,pro kurios praėjau buvo gražūs ,bet nei vienas iš jų neprilygsta šiam. Čia Rūmai! Tai gražiausias namas koki mačiau! Baseinas, Atskiras kambarys bei nuosavas balkonas!
-Čia nuostabu.. Ką aš čia kalbu ,čia kur kas daugiau nei nuostabu! Tai rojus!!!- Apkabinau Anną ,bei Andrėja.
-Džiaugiuosi ,kad tau patinka, o dabar eikime į vidų!
*Po kelių valandų*
-Brangute, rytoi į mokyklą ,bet suprasiu ,jeigu dar ryt neisi,- tarė Teta.
-Į mokyklą? Rytoi?- išsigandau.
-Juk sakiau ,kad gali neiti,- drąsiai sakė ji.
-Puiku,rytoi aš tikrai nebūsiu nusiteikus mokyklai ir naujai klasei ,juk katik iš ten pasprukau.-atsikvėpiau.
-Puiku,-išėjo iš kambario.
GALVOJAU:
*Galėčiau nusipirkti kompiuterį, tada nueiti į facebook'ą ,ir nusiųsčiau Niall ir Steisei visas nuotraukas, savo,mano naujojo namo ,bei mano kambario. žinau,kad jie džiaugtūsi už mane. *Nuotraukoje Andrėja
YOU ARE READING
Gyvenimas / n.h.
RandomNuo to laiko kai gymiau tai, gyvenau Europoje, Lietuvoje. Bet dabar viskas pasikeitė, tiesiog viskas apvirto aukštyn kojom. Mirus tėvams iš manęs atėme butą tiesiog be jokio gailėsčio, o dar kai nesu pilnametė tenka važiuoti į Kanadą pas savo tetą...