Paskaitykite pranešima apačioje ⬇
Smagaus skaitymo😊Labai norėjau jai atrašyt ,bet negalėjau ir nespėjau nes pro duris įžengė Andrėja:
-Atleisk ,kad taip įsiveržiu ,bet gal norėtum ateiti pas mane į kambarį ir pakalbėti apie rytojų?
-Puiku ,eime,- Nuėjome į jos kambarį ,čia visiškai kitaip nei pas mane -dar gražiau. Ji patobulinus savo kambarį ,o aš netobulinau ,manau jog man geras toks koks yra. Jis man patinka.
-Prisėsk,- pradėjo ji. atsisėdau šalia jos ant didelės lovos.
-Ryt gali nutikti visko,tu tikriausiai net nenumanai.
-Apie ką tu čia kalbi?- nustebau.
-Yra tokia Cara,ji yra mūsų mokyklos prezidentė,tikriausiau lietuvoje tokių nėra..
-Teisybė,na ir?
-Aš su ja susipykau ,dėl tavęs.. ir ji yra labai populeri.
-Dėl manęs? kaip tai?
-Supranti ,aš jai pasakiau ,kad tu esi gražesnė už ją..
-Tikriausiai neesu.
-Esi ,tikrai esi.bet netame esmė - ji supyko ir sakė,kad padarys viską ,kad dingtum iš čia.
-Nebijau aš jos ,tik dėl to mane pasikvietei?
-Am, kaip ir ...- Jau ruošiausi eiti bet ji man pasakė:
-Žinai ,labai norėjau sesės ,taigi ,tu čia...
-Žinau,- apsikabinau ją ir išėjau. Iš tikro drebėjau, bet užmigau.
*rytas*
Atsikeliu 08:00 ,nes pamokos 09:00. Nusiprausiu ,pavalgau ir apsirengiu gražiai, susirandu kuprinę ,kurių čia buvo daug ,taigi teko rinktis. Ir tada Atėjo Andrėja su Agne ir visos nukeliavome į mokyklą. čia tikrai nuostabu:
Visas pastatas labai didelis ,Raudonas ,dideli langai, durys. Bet mokiniai visai tokie kaip Lietuvoje :paprasti. nei įpatingai apsirengę nei ką, kaip aš tikėjausi.
-čia tavo mokykla ,tikriausiai džiaugiesi,- Kalbėjo Agnė.
-Taip ,labai. čia viskas visai kitaip nei Lietuvoje.
-Puiku ,eime,- Ragino Andrėja.
Įėjome į vidų ,čia pasakiškai gražu ,spintelės ,bei uniformos,Tik visi žiūrėjo į mane ,juk keistą matyti tokią kaip aš- Naujokę ir paprastais drabužiais ,be uniformos.
-Pasiruoškim merginos ,ateina pabaisa,- sušnabždėjo Agnė .
-Oo, žiūrėkit kas čia ,ar tik ne Andrėja su savo patikima draugė ir..- sustojo kalbėti Cara,pažiūrėjo į mane ir parodė pirštu:
-hahahal Kas gi čia? Ar tik ne už mane gražesnė Viltė?
-Atspėjai ,tą pati,- Ištiesiau ranką, bet ji tik numojo plaukais ir nuėjo prie kažkokio vaikino. Ji apsikabino jį ,pabučiavo ,bet aš mačiau ,kad tas vaikinas to daryti tikrai nenorėjo: Jis bandė ją atplėšt nuo savęs.
-kas jis?- Paklausiau.
-Tikras gražuoliukas..- Murmėjo Agnė.
-o jei rimtai ,tai jis yra Caros vaikinas ,Kevinas. Populeriausias ir gražiausias vaikinas Mokykloje.
-Bet jis jos nemyli.
-Ką? Ai taip ,jis nesutinka su ja draugauti ,bet ji to labai nori dėl savo reputacijos.
-vargšiukas..- tariau aš vis dar tebežiūrėdama į juos .
-Kažkas kažką įsimylėjo,- šaukė Andrėja.
-Net ne,- pati nusijuokiau.
-Prašau neįsimylėk jo ,jį myli gal tūkstantys merginų.
-Ei ,aš netikiu meile pirmu žvilgsniu ,eime ,-išraudau.
Nuėjome į vieną kabinetą ,tada kitą ir taip vaikščiojau.
-Stovėk čia,niekur neik. Mes nubėgsim į tuoletą ir tuojaus pat grįšim,- išbėgo Agnė su Andrėja.
-Aha ,aha..- stovėjau laikydama tris kuprines. Pamačiau Keviną kiek pamenu: Jis Ėjo vienas ,buvo su nusmukusiais džinsais ,fullcap'u ir tobulu megztiniu. Jis eina link manęs...
-Sveika ,- nusišypso. Aš visai pasimečiau ,taigi neatsakiau nieko.
-Tu čia naujokė?
-Taip..-Drebėjau.
-Pastebėjau, gal nori ,kad viską aprodyčiau?
-Jau viską..- Norėjau sakyti ,kad Agnė su Andrėja viską aprodė ,bet ..- Būtų puiku.
Nusišypsojau ,jis taip pat. Užsidėjau vieną kuprinę ant nugaros o kitas dvi paimė Jis.Nuotraukoje Cara
Nuotraukoje Kevinas.Būtų tikrai labai smagu sulaukti nuomonių iš jūsų :)
Ir taipogi pasakau kad nuo kitos savaites t.y 08.15d dalys bus keliamos trečiadieniais ir penktadieniais :)
YOU ARE READING
Gyvenimas / n.h.
RandomNuo to laiko kai gymiau tai, gyvenau Europoje, Lietuvoje. Bet dabar viskas pasikeitė, tiesiog viskas apvirto aukštyn kojom. Mirus tėvams iš manęs atėme butą tiesiog be jokio gailėsčio, o dar kai nesu pilnametė tenka važiuoti į Kanadą pas savo tetą...