Ето ме и мен!Момичето,което винаги си има проблеми...Та здравейте,казвам се Михаела и съм на 12 години,ще правя 13 следващият месец,поне така си мисля... може би резюмето ви е заинтригувало... ето я и моята история:
Та както ви казах съм на почти 13 и името ми е Михаела.
•••••••••••••••••••••••••
-Михаела-опитваше се да ме събуди майка ми.-Ставай,ще закъснееш за училище.-беше седнала на леглото ми,на което аз все още лежах и спах...донякъде.
-Колко е часът?-попитах сънливо майка ми.
-Време за ставане.-това ме ядоса.Отворих си рязко очите и не погледнах майка ми,а направо си взех телефона, за да вида колко е часът.Часът беше 6:34.Бях си нагласила аларма за 7:00.-Защо ме будиш толкова рано? И какво училище,ваканция сме?! -попитах ядосано.
-Как защо,мила?Имаш рожден ден! Честит рожден ден,Мише!-поздрави ме тя.
Не ми се вярваше,вчера бях погледнала календара в стаята си и показваше 9 август.Погледнах календара отново, изненадах се - 10 септември, Уау! Това е да си във ваканция,не знаеш денят и месецът.
-Мерси,мамо!-бях хем радостна и щастлива,хем ядосана...след по-малко от седмица започва новата учебна година...невероятна новина,при положение че ставам 9 клас. *Живея в Англия от година,класовете са различни с тези в България*.
Мама стана от леглото ми и отиде до кухнята,след 5 минути дойде баща ми,когато го видях толкова много се зарадвах. Не го бях виждала от 1 седмица. Веднага му се хвърлих и го гушках 10 минути,забелязах че остава без въздух затова го пуснах.
-Честит рожден ден,принцесо!-поздрави ме радостно тати.
-Мерсии,тате!!-гушнах го.
След малко също както мама, и той излезе. След 5 минути малката ми досадна сестра дойде..ъхх.
-Честит рожден ден,како!
-мм...мерси! - гушнах я.
След малко и тя излезе от стаята ми... чаках някой да дойде вече 15 минути... явно така ще си остана...точно в този момент влязоха всички с една торта,на която имаше снимка на мен. Зарадвах се.
Духнах свещичките и си получих най-хубавите подаръци. Изгоних ги от стаята ми .. хихихи.. и влязох да си взема един душ.След този успокояващ душ се преоблякох с черни дънки,скъсани на колената,с висока талия, черен топ до пъпа, черно - бяла риза около кръста ми и бели адидаски. Изсуших си косата. Бях поканила няколко приятелки на парти у дома в 20:00.
YOU ARE READING
"Перфектните"
Teen FictionЗдравейте! В книгата ще разберете живота на едно момиче,което всички мислят за зубърка,каквато всъщност не е. Има проблеми с училище(с "перфектните") родителите си,най-добрата си приятелка и близките си. Дали ще се получи нещо като обрат,прочетете к...