3 глава

18 1 2
                                    

-Аз съм ... Дийн. -паникьосах се.

-Какво искаш ? -попитах грубо,доста грубо.

-Искам да се видим днес в парка в 13, окей ?

-Окейй!! - изстръпнах! Йеййй супер ...току-що Дийн ме покани на среща! Ще бъде прекрасно!

Часът вече беше 11:30,аз реших да започна да се оправям. Взех си душ. Изсуших си косата,след което се изправих с машата ми. Сложих лек грим. Облякох си къси черни панталонки,черен потник малко под пъпа,черни сандали. Взех си портфейла и вътре имах най-важните неща:ключ,телефон,пари и да. Часът вече беше 12:47.
Тръгнах към парка. Там ме чакаше Дийн на една пейка. Отидох до него.

-Здравей!- каза ми той.

-Здрасти-изчервих се.

-Искаш ли да си купим сладолед и сок ?-попита ме той.

-Да,разбира се.

Тръгнахме.. купихме си сладолед,изядохме го и изпихме портокаловите си сокове.

-Прекарвам си невероятно с теб!-каза ми той.

-Аз също.-отново се изчервих.

-Та и сках да те попитам нещо ...

- ?- погледнах го въпросително

-Искаш ли да си ми гадже ?

Какво ?? ТОЙ ? ДИЙН ? ИСКА ДА СЪМ МУ ГАДЖЕ ???

-ДААА ДА ДАА- извиках

Той ме целуна,а след 2 минути се появиха всички негови приятели,смяха ми се..чудих се какво става ?? Погледнах Дийн,на него не му беше смешно .. нищо не разбрах от ситуацията .. та вече сме гаджета .. йей .. но не за дълго .. още в края на деня разбрах че е отново с Ейми,че пуши и пие .. веднага му звъннах ... скъсах ме .. поплакахси и то много .. звъннах по скайп на Изабел.. не исках да ме вижда в този вид, но нямах друг избор..тя веднага вдигна...

-Ало ?

-Изи

-Какво става? Добре ли си ? Защо плачеш ? -попита ме притеснено тя

-Не,не съм добре-разказах й всичко,всичко.

-Ахх този подъл мръсник! Ще го направя на нищо! ПУБЛИЧНО!

Не успях да я спра.Беше твърдо решена, личеше си. Почувствах се по-добре,трябваше да споделя на някого.
Извиках Рейчъл да спи в нас. Разказах и на нея. Тя само ме прегърна и замълча.

Хелооуу !! Ето качих новата глава,както искахте няма да се съберат Миша и Дийн...напишете мнение в коментаритее!! До скоро

"Перфектните"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora