-Каквоооо ???! Как така си се влюбила в най-якото момче в новото ти даскало ??! - пита ме Изабел (най-добрата ми приятелка)
-Ами ей така. Видях го и се влюбих. Любов от пръв поглед,мила! - казах с надсмешка.
-Как се казва ?
-Дийн ?
-Какво ще каже "госпожица перфектна" ?
-Какво ти пука ? - отговорих с въпрос
-Ами Рейчъл? Искам да внимаваш с нея, защото аз съм ти най-добрата приятелка! -каза ми тя.
-Ахахахахах ... спокойно! айде чао,ще си тръгвам в къщи!!
•••••••••••••••••••••••••••
У ДОМА-Здравейтее!!- казах аз на наще.
-Здрасти,миличка,намери ли си приятелчета ? - попита ме мама.
-Даамм ... Рейчъл,разходи ме из училище да го опозная.
Качих се горе в стаята ми. Взех си душ,облякох си пижамата,то даже не е пижава ами къси панталонки и потник до пъпа. Гледах филм и видях, че часът беше 02:36 .. трябваше да си лягам...нагласих си алармата, легнах и веднага съм заспала.
На сутринта. Събудих се по най-трудният начин, измих си зъбите,лицето,сресах се,преоблякох се и тръгнах към училище,почти всички спаха. Нормално, беше 7:42.
Рейчъл ми беше запазила място до себе си,тя също беше една от заспалите. Хаха..
Първи час:физкултура.. охх не,бах си забравила екипа. Казах на Рейчъл,гя ми каза,че няма втори.-Но г-н Байърн,моля ви.
-НЕ, КАЗАХ ВЕЧЕ. Ще стоиш на пейката тогава.
Стоях си аз на пейката и видях как ми се присмиваха "готините".
И под готините разбирайте: Ейми,двете й дружки и гаджето й.
Момчето,в което бах влюбена ми се присмиваше,но той не знаеше това.-Казах ти да не се занимаваш с тях - каза ми Рейчъл,бях й разказала всичко.
-И на всичкото отгоре ме смятат за зубърка,защото имах книга в ръката си.
Дойде обядът. Рейчъл беше запазила маса за двете ни,докато ме чакаше да си взема обяда .. за жалост трябваше да мина покрай масата на Ейми. Точно тогава,Ейми стана и нарочно ме бутна и целият ми обяд беше върху мен.
-ЕЙ,НАЛИ ТИ КАЗАХ ДА ГЛЕДАШ КЪДЕ ВЪРВИШ!- беше бясна.
- ТИ СТАНА ПЪРВА И ТО НАРОЧНО!! -бях първата,опълчила се на Ейми!!
-Остави приятелката ми на мира!- стана и гаджето й,момчето, в което бях влюбена...
-Добре.-казах тихо и тръгнах към Рейчъл.
Прибрах се.. вече си облякох пижамата .. по едно време звънна телефонът ми.. когато вдигнах :
-Ало? - казах аз
-Ало. - неизвестен човек
-Кой се обажда?
- Аз съм ....
Здравейтеее!!! Ето я и новата глава,надявам се да ви хареса! Предложете нещо в коментарите,искате ли Миша и Дийн да се съберат или той да продължава да я тормози ?
YOU ARE READING
"Перфектните"
Teen FictionЗдравейте! В книгата ще разберете живота на едно момиче,което всички мислят за зубърка,каквато всъщност не е. Има проблеми с училище(с "перфектните") родителите си,най-добрата си приятелка и близките си. Дали ще се получи нещо като обрат,прочетете к...