6 глава

14 2 1
                                    

Отворих вратата и какво да вида!

-ИЗИИИИИИИ!!! -скочих й,не бях я виждала от 1 година на живо!

-Миишеееее!!!-тя ми скочи на конче и заапочна да ме прегръща задушавайки ме.

Майка ми и баща ми чуха силните, развеселени викове и дойдоха при нас.

-Но, к-как-во правиш тук ?-попитах развеселено и убъркано.

-Ние я извиках ме,за да не си сама,ще заминаваме за Америка.-каза майка ми.

-Но защо ? -попитах объркано.

-Ами,там ще бъдем на почивка за 1 година.

Майка ми и баща ми щяха да ми липсват,но 1 година без тях,само с Изи? Не е ли най-прекрасният ми ден?

-Можех ме да извикаме братовчед ти да те гледа,но извиках ме Изи, за да ти се реваншира ме,напоследък доста се карахме..-каза баща ми.

-Кога заминавате? След половин час ни е полета.

В този момент осъзнах,че Изи стои на прага.

-Оуу,Изи влез вътре!-казах, смеейки се.

Та,майка ми и баща ми заминаха,с Изи делях ме цяла къща. Майка ми и баща ми бяха настанили Изи в друга стая. На мен не ми хареса.

-Така Изи,слушай ме,ти дърпаш този край на леглото,а аз този,чу ли?-казах й аз,изкомандвайки я.

-Чакай,какво ще правим ?-пита ме тя объркано?

-Как какво,няма да те оставя в тази дупка,идваш в моята стая,скръстих ръце.

-Добреее.-започна да се смее, аз също.

Вече бяхме готови,тя си сложи дрехитев гардероба й,бяхме преместили и гардероба,сложихме малко килимчета и стана много красиво. (това е стаята на снимката):

 (това е стаята на снимката):

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Тя обожава розово.

-Та,нали знаеш,че съм ваканция 1 месец?

"Перфектните"Where stories live. Discover now