Fikirlerinizi yazım lütfen <3
Duygu yoğunluklu sabahın ardından arabayı Tardu'nun evine sürdüm. Geçen yaşanan şu tekne olayını çözeceğiz. Tardu kapıda beni bekliyordu. Selam,sabah,günaydın derken konumuza geldik. 'Nereden başlıyoruz kardeşim?' biraz düşündükten sonra cevap verdim 'Marina'ya gidelim yönetim görevlisiyle konuşuruz,bakalım bizim tekneyi izinsiz alan puştlar kimmiş!'. Arabayı park edip,yönetim binasının yolunu tuttuk. Görevliye olayları anlattık ve biraz azarladık.'Muhtemelen güvenliği kandırmışlardır siz merak etmeyin bu olayı soruşturacağız'. Adamın yüzünden haberinin olmadığı belliydi 'Umarım bu işi çözersiniz,iyi günler'. Sertçe çıktık ordan,tekneye bir bakalım dedik. 'Açılay burda baya güzel bir parti vermişler kanka'. 'Orası belli de bizim teknemizde bizim partimizin olmaması sinirimi bozuyor' derken yerde bir şey gördüm. Yanına yaklaşıp eğildim elime aldığım bir cüzdandı ama mor!! 'Tardu galiba beni kandıran pislik cadıyı bulduk kardeşim' ikimizin suratına da bir gülümseme kondu. Cüzdanın içini açıp kimliği çıkardık 'Alaska DEMİR!' demek kızın ismi ve soyismi buymuş. Tardu hemen instagram'dan kıza baktı bana göstediğinde kafamı sallayıp doğruladım. 'Kafamda bir plan var Tardu güzel bir intikam olucak'.
Gece kızı baya bir stalk yapmıştım. Belli ki çevresi geniş bir kızdı. Kaptan güvertesinden attığım çocukla da bir fotoğrafı vardı böylece çocuğun profiline de girip biraz bakındım. Fake bir hesap açtım ve çocukla bir buluşma ayarladım. Şile yolundaki eski cam fabrikasına çağırdım onu bir KIZ! olarak. Başta biraz huylandı fabrikaya çağırdığım için tabii ki birkaç fotoğrafla kandırıldı. Tardu'yu aradım,anlattım planımı. Sabah sabırsızlanıyordum o züppe Melih'le buluşmak için. Tardu gelip beni aldı yolda giderken biraz muhabbet ettik. 'Kanka kız efsane değil mi birkaç fotoğrafına baktım da'. Tardu'nun her zaman ki hali her kıza aynısını söylüyor bende gülerek cevap verdim 'Hayır efsane falan değil boya güzeli resmen Tardu sen güzel kız görmemişsin be'. Fabrikanın önüne geldiğimizde Melih'in olabileceğini düşündüğümüz bir arabayı gördüğümüz anda dm'den bir mesaj geldi 'Güzelim geldim ben sen nerdesin?'. Sırıtarak okudum birşey yazmadım. İçinde gördük çocuğu beni tanıyacağı için önce Tardu gitti yanına.