,,Tak tohle jsi měl na práci, když jsem s tebou chtěla jít nakupovat.." vražedným pohledem jsem zírala na svého přítele, který ležel nahý s nějakou nahou dívkou v posteli.
,,Víš co jsi? Takovým klukům jako ty, se říká hajzl!" Vzteky jsem na něj zakřičela a hodila po něm dárek co jsem mu koupila.
,,Vy kluci jste všichni stejní! Jedna vás přestane bavit, tak si najdete jinou! Víš ty co? Je konec!" Zakřičela jsem svá poslední slova a se slzami v očích jsem bouchla dveřmi od jeho pokoje.Běžela jsem do svého v dívčím oddělení a znovu práskla dveřmi. Pomalu jsem se dostala ke své posteli a lehla si na ni.
,,Už nikdy se do nikoho nezamiluju! Je to hloupost která mi jen znovu ublíží! Takovou chybu už neudělám!" Řekla jsem si pro sebe v hlavě a zabořila si hlavu do polštáře.
Naštěstí už jsem ve třeťácích na střední škole. Za chvíli vypadnu na vysokou a nikdy ho znovu neuvidím!
O několik let a studování později
,,Uuuf, konečně!" Řekla jsem si pro sebe vesele když jsem k poslednímu stolku donesla dvě židle.
Po pár letech, co jsem dostudovala jsem si otevřela malou kavárnu. Je na klidném místě a blízko mého malého bytečku, takže si nemůžu nic lepšího přát!
Z hluboka jsem se nadechla a vynesla ven ceduli s dnešní nabídkou i se slovy "Otevřeno".
Zašla jsem zpátky do kavárny do místnosti pro zaměstnance, abych se naposledy upravila. Když jsem vyšla ven, byla jsem dost překvapená. Byli tu už tři zákazníci! Byla to skupinka tří lidí. Dva kluci a jedna holka, vypadají na stejný věk jako já!
Vesele jsem přiběhla k pultu a přivítala je. ,,Vítejte! Vaše přání?" Řekla jsem s úsměvem a v rukou držela malý zápisníček s tužkou.
,,Já si dám střední ledovou kávu s vanilkovou zmrzlinou a punčový dort prosím!" Odpověd s úsměvem mi věnovala červenovlasá dívka. Kývla jsem a byla jsem opravdu nadšená, můj punčový dort je totiž specialita!
,,Já si vezmu velké latte prosím!" Ozval se hnědovlasý kluk, který byl o něco málo větší než dívka, ale já byla přesto větší. Kývla jsem a zapsala objednávku.
Koukla jsem na posledního, vysokého blond kluka s brýlemi. Nevypadal moc nadšeně. Jelikož jsem si myslela, že se objednávky nedočkám, zeptala jsem se sama. ,,A vy pane?" Koukl se na mě a vypadalo, že přemýšlí. ,,Jedno malé Mocha a jahodový dort." Odpověděl s nezájmem a já s falešným úsměvem kývla. Ten tedy nevypadal moc mile.
,,Prosím, posaďte se a já vám to donesu." Řekla jsem jim a ukázala na stůl pro tři.
Dnešek vypadá hodně zajímavě!
Taaak, tu máte prolog. Pokud se bude líbit a budete chtít pokračování, stačí říct!
Btw, na obrázku máme naši roztomilou Charlotte c:Akki-Chan~
YOU ARE READING
Kavárna
RomanceCharlotte Warden je dvacetipětiletá dívka, která díky své špatné zkušenosti s bývalým přítelem ze střední školy dostudovala vysokou a otevřela si malou kavárnu v Bostonu.