Vyběhla jsem z bytu se sendvičem v puse a čajem v termosce v ruce. Ano, pospíchala jsem, protože jsem zaspala. Otevírám v deset a je půl desáté! Jak mám stihnout otevřít kavárnu a ještě k tomu se nasoukat do pracovního oblečení?! Bože!
Běžela jsem dolu po schodech, protože výtah by mě jen zdržoval. Vyběhla jsem z baráku a nasměrovala jsem si to do kavárny. Došla jsem jen tak tak! Teď už mám jen deset minut na převlečení a otevření!
Konečně jsem otevřela a šla si sednout na barovou židli za pultem jako vždycky. Jelikož mi bylo jasné, že hned takhle brzy nikdo nepřijde, začala jsem si číst další knihu od Lucy Almond, tahle se jmenuje Chlapec z Farmy. Je to o malém chlapci, který žije se svojí rozvedenou matkou na farmě a umí mluvit se svojí kočkou Molly! Příběh je strašně roztomilý a veselý!
Ani ne pět minut jsem si četla a už jsem slyšela zvonek na dveřích naznačující, že někdo přišel. Koukla jsem a zahlédla jsem Christie s Michaelem.
,,Ahoj Chris! Co vy tady?'' zeptala jsem se jí. Vypadala celkem unaveně. ,,Ahoj, potřebuju jedno Cappuccino prosím.'' řekla celkem unaveně. ,,Klasické, nebo moderní?'' zeptala jsem se když jsem vytahovala šálek. ,,Klasické, mikropěna mi nechutná.'' skoro to až zamumlala, tak jsem se zvědavým pohledem podívala na Michaela. ,,Včera se celou noc učila na dnešní test..'' řekl a nervózně se usmál. ,,Oh, a tady nebo s sebou?'' zeptala jsem se ještě když jsem vařila vodu. ,,Tady, stejně už dneska nemám nic na práci.'' odpověděla mi Christie a vypadala jako kdyby měla každou chvíli odpadnout. ,,A ty si něco dáš?'' zeptala jsem se s úsměvem Michaela když jsem odměřovala teplé mléko a mléčnou pěnu do Cappuccina. ,,Oh, já si vezmu borůvkový čaj s krémem.'' řekl a já je poslala se posadit do boxu.
Když jsem nesla objednávku k boxu tak jsem viděla Christie s hlavou položenou na stole. Bože.. v kolik šla spát? ,,Tady to máte.'' řekla jsem, když jsem pokládala Cappuccino a čaj na stůl. Když v tom znovu zazvonil zvonek naznačující dalšího zákazníka.
Ohlédla jsem se a nemohla uvěřit vlastním očím. Byla to Hailey! Moje starší sestra! Neviděla jsem ji od střední školy! ,,Hailey! Bože co ty tady?!'' křičela jsem, když jsem ji běžela obejmout. ,,To se nemůžu podívat na svojí sestřičku? Tolik jsi mi chyběla Charlotte!'' Strašně se změnila! Pamatuji si ji jako brýlatou šprtku s copánkama! Teď má krátké vlasy, piercing a roztahovák v uchu! Vypadá božsky!
,,Cože?! Ty teď vlastníš otcovu firmu Warden Company?! Jakto že o tom nevím?!'' křičela jsem, když jsem si s ní u stolu povídala. ,,Tak teď už to víš.'' řekla a usmála se na mě. Naše povídání přerušil opět zvonek. ,,Hned jsem tu.'' řekla jsem a odebrala se k pultu.
Byl to Alex, se divím, on přišel sám? ,,Ahoj! Co si dáš?'' zeptala jsem se ho s falešným úsměvem a připravila si zápisník s tužkou. Bože.. já tak nenávidím přetvařování.. ,,Přetvařovat se nemusíš, nejde ti to. Dám si malé Mocha a Jahodový Koláč.'' řekl mi s arogantním úšklebkem na tváři. Ehh.. jak já tohle nenávidím. ,,Mno dobře, tady nebo s sebou?'' zeptala jsem se ho než jsem začala připravovat Mocha. ,,Tady.'' řekl a odešel ze stolu. Bože.. jak já nenávidím tu jeho aroganci.
Nesla jsem jeho objednávku ke stolu, ale překvapila mě jedna věc. On si šel sednou sám ke stolu u okna a ne za Chris a Michaelem? Co se stalo?
Položila jsem jeho Mocha a Koláč na stůl a zeptala jsem se ho. ,,Proč nesedíš s nimi? Stalo se něco?'' Ignoroval mě.. jo.. jasný. Kašlu na něj, Hailey na mě čeká.
,,Cože?! Ty se budeš brát?! Jakto že o tom zase nevím?!'' zakřičela jsem na ni. ,,Tak teď už to víš.'' řekla a vyplázla na mě jazyk. Bože! Proč se to všechno dozvídám tak pozdě?! Tohle není normální! ,,Sakra! Za hodinku mám schůzi kvůli práci! Zaplatím a zmizím, dobře?'' z ničeho nic řekla a vytáhla peněženku, vytáhla 300,- a dala mi je do ruky. ,,Zbytek si nech.'' řekla a usmála se na mě. ,,Děkuji! Měj se! Pak napiš!'' zavolala jsem na ni a mávala.
Když odešla tak hned přišel do kavárny starší pár. To jsem tedy nečekala. Když jsem se je chystala obsloužit, vešli další lidi. Sakra! Proč je tu najednou tolik lidí! To nezvládnu! Když v tom se najednou vedle mě zjevil Michael. ,,Potřebuješ pomoc?'' nabídl mi. ,,A-Ale co Christie?'' řekla jsem ze zmatku, on se ale jen zasmál a řekl ,,Ta usnula, bůh ví, kdy se probudí.'' koukla jsem na ni, hlavu měla opřenou o zeď a přes sebe Michaelovu mikinu, vypadala roztomile.
,,Dobře! Ty mi říkej objednávky, já je připravím a ty zase odneseš.'' poručila jsem a on kývl. Tak a bylo to, fungovali jsme jak stroj. Kavárna je skoro plná! Jakto?! Včera tu byla jen skupinka lidí a teď tohle?! Sama to asi nezvládnu..
O tři hodiny tvrdé práce později
,,Uuf! Strašně moc ti děkuji za pomoc!'' řekla jsem, když jsem se opřela o pult. ,,Není problém, jsi si jistá, že to tu budeš sama zvládat?'' řekl a já dostala nápad. ,,Nechceš tu pracovat?'' byla asi jediná slova, co jsem ze sebe mohla dostat. ,,Ty by jsi bral objednávky, já dělala kafe, Christie by zase objednávky odnášela a Alex by moh-'' přerušil mě známý chlapecký hlas. ,,Co bych mohl?'' koukla jsem se na něj a odvážně se ho zeptala. ,,Nechceš tu pracovat? Míchal by jsi koktejly, dekoroval dorty... ale to je jedno..'' koukl se na mě a pozvedl obočí. ,,Vlastně proč ne? Stejně nemám nic lepšího na práci..'' odpověděl a koukl se jinam, protože se červenal. ,,Vážně?! Díky!'' řekla jsem tentokrát ne s falešným úsměvem a jediné co jsem od něj slyšela zpět bylo ,,Tch..''
,,Proč jsi si dneska nesedl s Michaelem a Chris?'' zeptala jsem se Alexe abych zahnala ticho u pultu. ,,Jak to říct, Chris a Michael dneska spolu měli ''Rande'', ale jak jsi viděla, Christie byla ze včerejšího ''studování'' unavená, tak to nějak nevyšlo. Navíc jsem měl náladu na to, být sám.'' řekl Alex a moje hlava pořád nebrala, proč udělal prstama uvozovky u toho studování.. ,,Proč ty uvozovky u studování?'' zeptala jsem se zvědavě a hned na to Michael bouchl Alexe do ramene. ,,To jsi říkat neměl ty idiote!'' zakřičel na Alexe Michael a já byla doslova zmatená. ,,O co tu jde?'' zeptala jsem se jich nejistě.
,,Přestaň ji to tajit.'' řekl chladně Alex a Michael jen povzdechl. ,,Christie včera nestudovala, všude totiž po internetu sdílela web tvé kavárny a psala pětihvězdičkové recenze abys měla větší úspěch..'' To mě zarazilo, proč by to pro mě dělala? To je od ni strašně milé... ,,Ale jak o tomhle místě zjistila moje sestra?'' zeptala jsem se dvou chlapců co se mnou stáli za pultem.
,,Tu jsem pozval já, můj otec totiž pracuje ve Warden Company a tvoji sestru zná.'' cože udělal? ,,Jsem nečekala, že by jsi pro mě něco takového udělal.'' provokativně jsem se na něj ušklíbla a on opět jen koukl stranou.
,,Huh? Co tu řešíte lidi?'' z ničeho nic se objevila ospalá Christie u pultu s Michaelovou mikinou kolem ramen. ,,Jen vaši novou práci.'' usmála jsem se na ni a ona na mě jen zmateně zírala. Já se musela zasmát, takže to dopadlo tak, že jsem se smála asi deset minut.
,,Takže zítra v devět aby jste tu byli, jasné?'' naposledy jsem je upozornila, než jsem zamkla kavárnu a odešla. ,,Neboj! Měj se!'' zamával mi Michael o kterého se opírala stále ospalá Christie.
Když jsem došla domů, hned jsem si vlezla do sprchy a uvařila si vodu na čaj. Za chvíli jsem už ležela v posteli s vyčištěnými zuby, zeleným čajem na nočním stolku a mobilem v ruce. Psala jsem si s Hailey, dokud jsem u toho neusnula.
Takžééé! Je tu další kapitola a jsem moc ráda, že se vám příběh zatím líbí!
Na obrázku máte Hailey Warden, která patří zlaté Bailee_Warren!
Lucy Almond zase patří rozkošné Amaya_Yuuki!Akki-Chan~
YOU ARE READING
Kavárna
RomanceCharlotte Warden je dvacetipětiletá dívka, která díky své špatné zkušenosti s bývalým přítelem ze střední školy dostudovala vysokou a otevřela si malou kavárnu v Bostonu.