Jelikož jsem se na dnešek těšila, nastavila jsem si budík už na osm hodin ráno. Vyběhla jsem z postele do koupelny a umyla se. Nejen, že mám nové zaměstnance, ony konečně přijdou ty zástěry, košile s kravatami a sukně pro holky! Bude to boží! Musela jsem se ujistit, že v kavárně budu dřív než ostatní, musí to být totiž překvapení.
Po půl hodině jsem vyběhla z baráku a sprintovala jsem ke kavárně, jelikož pošta to měla přinést za 10 minut! To nemůžu stihnout!
Když jsem přiběhla už před kavárnou stálo auto. Akorát! Přišla jsem k autu a zaťukala na okno, abych získala řidičovu pozornost. Řidič otevřel dveře. ,,Paní Warden?" Zeptal se a já kývla. ,,Podepište to tu prosím." Řekl a podal mi tabulku s papírem, podepsala jsem ho a vzala si balík. Rozloučila se s ním a nadšeně vběhla do kavárny.
Položila jsem balík na stůl v místnosti pro zaměstnance a začala ho rozbalovat. Při pohledu na tu uniformu jsem asi umřela! Byla nádherná! Byla to černá uplá sukně a k tomu vínová košile s černým šátečkem! Ta klučičí měla černé kalhoty a vínovou košili s černou kravatou. Byly dokonalé!
Rychle jsem si oblékla svoji a připnula si na hruď jmenovku kde bylo napsáno "Charlotte♡". Udělala jsem si čaj, četla knihu od Lucy Almond čekala na ostatní.
,,Jsme tady!" Zakřičela po hodině Christie když společně s klukama vešla do kavárny. ,,Mám pro vás překvapení!" Řekla jsem, když jsem nesla krabici směrem k nim. Položila jsem ji na stolek u boxu a otevřela ji.
,,Dneska je přivezli." Vysvětlila jsem a usmála se. Christie vytáhla svoji uniformu a běžela mě s radostí obejmout. ,,Jsou úžasné!" Zvolala a já čekala na reakci kluků. Nikdy nezapomenu Alexův a Michaelům obličej, když je viděli. Červenali se a Michael běžel se také přidat do objetí. Když ale na mě byli oba nalepení neudržela jsem rovnováhu a spadli jsme.
,,Koukám, že jsi měla hladké přistání." Okomentoval to Alex když zadržoval smích. ,,Drž pysk.." řekla jsem a zaťala zuby. ,,A vy dva ze mě už slezte, za půl hodiny otevíráme, tak ať jste za chvíli převlečení!" Poručila jsem, protože jsem myslela, že mi odumřou nohy.
,,Jasně šéfe!" Oba pozorně vstali a rozeběhli se do šaten v místnosti pro zaměstnance. ,,Jste jak malý děti.." řekl znechuceně Alex který stál za mnou. ,,Ty se převléci nejdeš?" Otočila jsem se na ně a dala si ruce křížem. ,,Tch.." bylo všechno co řekl než odešel.
Po chvíli se všichni vrátili a vypadali úžasně! Všechno ještě sladěné s interiérem kavány!
,,Otevřeme?" Zeptala jsem se a usmála se na ně. Všichni kývli a já šla s cedulí v ruce odemknout. Když jsem se vrátila, viděla jsem Alexe, který připravuje dorty do výlohy. Vypadá roztomile, když se snaží! Chris upravovala stoly a Michael kontroloval, jestli funguje kasa. Dnešek bude určitě úspěšný!
Když jsem uslyšela zvonek, otočila jsem se na zákazníka a přivítala ho s úsměvem a se slovy ,,Vítejte!" A takhle to začalo.
Uběhly asi 3 hodiny a v kavárně bylo živo. Christie běhala jsem tam, Michael ji dokonce pomáhal. Já a Alex jsme za pultem běhali všude možně a občas do sebe omylem strčili. Nestěžuji si, bavilo mě to.
Dokud Alex neuklouznul a nepraštil se do hlavy o roh pultu. Je tu první den a hned se zraní... Zavolala jsem Christie a požádala Michaela aby to chvilku vydržel sám.
Přehodili jsme si jeho ruce kolem našich ramen a odtáhly ho do místnosti pro zaměstnance. Byla tam totiž pohovka. ,,Zatím jdi, já to tu už zvládnu." Oznámila jsem Christie. Ona s kývnutím odešla a já šla namočit hadr studenou vodou.
YOU ARE READING
Kavárna
RomanceCharlotte Warden je dvacetipětiletá dívka, která díky své špatné zkušenosti s bývalým přítelem ze střední školy dostudovala vysokou a otevřela si malou kavárnu v Bostonu.