Nanosim još jedan sloj maskare dok mi Gabriela uvija dugu plavu kosu.Ponovo prelazim pogledom preko svog tela i zadovoljna sam onim što vidim.Crna uska haljina veoma ističe sve moje atribute, ali u granicama normale.
G:Gospođice Hana, prelepi ste!
J:Hvala Gabi, ali stvarno nema potrebe za tim 'gospođice', imam samo 19g, a pored toga ne patim od zelje da se zna kom drustvenom sloju pripadam.
G:Ali, ipak ste ćerka mojih šefova.Vasi roditelji bi me odmah oterali kada bih izostavila to 'gospođice'.
J:Šta moji roditelji znaju?
Prevrnem očima, kada mi u sobu upadne visoka lepa brineta, u prevodu:moja dosadna sestra.
V:Hej, izlaziš?
J:Da.
V:Ideš sa Markom?
Marko je moj dugogodišnji dečko.Zajedno smo ceo život.Tj. od prvog srednje, ali to je skoro ceo zivot posto smo sada oboje druga godina faksa.
J:Ne.Ide na neku večeru sa svojima.Izlazim sa Sarom, Teom i ostalima.
V:Tvoje dosadne drugarice, znači.
J:Šta ti treba, Violeta?
V:Ništa.Mislila sam da me upoznaš sa Davidom, onim super slatkim Markovim drugom, ali posto nema Marka nema ni Davida verovatno..
J:Boze..Ja se nisam tako ponasala u tvojim godinama!
V:Da, u pravu si.Ti si sa 17 uveliko spavala sa Markom, dok tvoja sestra trune bez dečka ovde.
J:Hej!
Nasmejem se i gadjam je jastukom.
V:Uzivaj.
J:Hocu Vil.
Čujem zvono, sto znaci da su Sara i Tea stigle.
Gabi ode da im otvori, a ja odlučim da se za to vreme javim mojim roditeljima.
Čujem glasove, kad shvatim da pričaju o meni, zastanem i odlučim da prisluskujem.
T:Zvao me je dekan sa Haninog fakulteta.
M:Zašto?
T:Pita koju ocenu želimo da joj daju na poslednjem ispitu.
M:Desetku naravno.Ne zelim da bilo ko prica kako Hana Janković nema sve desetke na fakultetu.
T:Tako sam mu i rekao.
M:Mogli bismo da joj uskoro kupimo tu diplomu.Što da se mučimo još dve godine, kada mozemo vec sada sa zavrsimo sa tim?A i rekli bi kako je Hana prepametno dete koje je uspelo da sa 19g zavrsi faks.
T:Moram da razmislim o tome..Svakako ćemo nastaviti da potplaćujemo ispite.
M:Svakako..
Molim?
Sve moje ocene su laz?Desetke dobijam samo zato sto sam cerka cuvenog biznismena Jankovica?!
Sav moj trud je uzalud?
Ništa ne govorim, samo uzimam svoju Prada torbicu i izlazim napolje.Sedam u svoj beli audi, dok moje najbolje drugarice sedaju iza, ne pitajući nista.Do sad.
S:Šta se desilo Hana?
T:Jel si okej?
J:Zelim da se napijem da bih bila okej.
Cudno me pogledaju, ali nista ne kazu.
Posto smo stigle u nas omiljeni klub 'Prestige', ujedno i najbolji klub u Novom Sadu, sedamo u nas standarni separe i stize nam tekila kao i svakog puta.
Odjednom, ugledam Marka..šta?
J:Jel ono Marko?
Nesigurno upitam, gledajući u dečka kome pijana plavuša sedi u krilu i strastveno ga ljubi dok njegove ruke šetaju njenim telom.
S:Ma, nije..
J:To je on.O moj Boze, to je on!
Ustanem i uhvatim se za glavu..
Pridjem malo blize kako bih se uverila da sam u pravu, i bila sam.Iako sam ocajnicki zelela da nisam ovog puta.
Dok suze natapaju moje lice, bez reči napustam klub u kom se nisam zadrzala ni pet minuta.
Nekoliko trenutaka kasnije se iza mene stvore Sara i Tea.
T:Mozda nije onako kako izgleda..Hana, ti znas da te on voli.
J:Voli me?!Voli mene ili moj novac?Kako sam bila tako slepa?!Pobogu, uskoro bi nam bila godisnjica.Šest godina me vara!
S:Ne vara te šest godina..
Sumnjicavo ih pogledam..
J:Vi..Vi ste znale za ovo?
S:Ceo grad zna da se Marko zabavlja sa Loarom poslednjih pet meseci.
J:Šta?
T:Mislili smo da i ti znas..
S:Mislili smo da si sa njim samo da se ne bi pricalo kako te je zamenio.
T:Ceo grad prica kako je tebi okej da je on sa jos nekim pored tebe..
J:Molim?!
S:Hana, smiri se..
J:I vi ste mi onda najbolje drugarice?!
Upitno me pogledaju
J:Krile ste to od mene i dopustile da mi se ceo grad smeje!
S:Nismo htele da kvarimo tvoj savrsen zivot.. imas sve sto pozelis..najbolji frajer u gradu ti je decko, imas milion prijatelja, ogromnu vilu i popularnost, uspesno polozis svaki ispit..Bukvalno sve!
J:Jel se zbog toga i druzite sa mnom?
Slomljeno ih upitam, ali ne odgovaraju.
J:O Boze.
Sve mi je jasno
T,S:Hana..
J:Gubite se.
Bez reci odlaze, i ja ostajem sama sa svojim suzama.Izgleda da su suze jedine iskrene sa mnom.
Covece, sve je laz!
Moja ljubav sa Markom..Moje ocene..Moje drugarice..Ceo moj zivot!
Zar sam 19 godina provela u lazi?!Cime sam to zasluzila?!
Besno izbrisem suze i odlucim da okrenem novi list.
Vise ovako ne moze.
Odlazim odavde!
.
.
..
Eto, to bi bio uvod moje priče.
Iskreno, ne znam da li je ovo stil pisanja na wattpadu, ali nadam se da ce vam se svideti.
Pisite misljenje, znaci mi.
#vmtbofficial
YOU ARE READING
Lažni život
RomanceHana je prelepa devojka koja ima sve. Bogatstvo, luksuzan život, mnogo prijatelja, omiljena je u društvu, dečko joj je najbolji frajer u gradu, roditelji je obožavaju, ima sve desetke na najboljem faksu..Ukratko, savršen zivot. Ili bar tako izgleda...