Putujemo!

2.9K 186 47
                                    


Hej, leepotice moje.
Evo mene sa novim nastavkom!

Možemo li usputne komentare?😍

Uživajte i ne zaboravite vote&com ♡♡







Da li sam ja to pogrešno čula ili je ona to zaista rekla da idemo u Vrnjačku banju kao dva para?!

Od samog početka sumnjam u njeno mentalno zdravlje, ali sada sam sasvim sigurna da sa njom nešto nije u redu!

Da li je ona normalna?!
Kakva Vrnjačka banja?!

"Nije li to sjajno?!"

U neverici slušam njen piskutav glas, dok gledam kako hvata Luku za ruku.

"Ovaj, nisam znao da si to planirala.."

Luka uzdržano kaže, dok se ne tako oduševljeno češka po bradi dok su njegove oči uprte u nju.

"Da si znao da li bi to bilo iznenađenje, ljubavi?"

"U pravu si..Ali, ne znam da li ću moći da idem. Imam zaista dosta posla.."

"Otkazala sam ti sve bitne sastanke, tj. pomerila za kad se vratimo sa puta, a sve ostalo može da funkcioniše bez tebe i Davida. Ne brini ljubavi, na sve sam mislila!"

Luka se kiselo smeši, dok verovatno razmišlja kako je mnogo popustljiv prema svojoj devojci.
Ili o tome samo ja razmišljam.
Svejedno, ko je ona da mu pomera sastanke?!
Ona je samo konobarica, pobogu!

"Mislim da je to sjajna ideja!"

Odjednom se oglasi moj dečko, te ga ja zbunjeno pogledam.

"Stvarno?"

Nora veselo upita.

"Da, zaista nam je potreban odmor.."

"Znala sam da će vam se svideti ideja!"

Bože, da li je normalno da ti neka osoba ide ovoliko na živce?

Toliko je iritantna i grozna da nemam reči.

"Ema se nije oglasila."

Čujem Lukin dubok glas, te ga pogledam.

Progutam knedlu, dok ne prekidam naš kontakt očima.

Zašto ovo radim?
Zašto on ovo radi?

Da li je stvarno neophodan ovakav pogled?

Skrenem pogled sa njegovih očiju na njene, te uzdahnem.

"Hvala na pozivu, ali ja zaista nisam raspoložena za putovanja. Ne dok mi je tata u ovakvom stanju."

Govorim dok me grize savest što koristim tatino stanje kao izgovor.

Dobro, nisam baš slagala, ali to svakako nije glavni i jedini razlog zbog kog ne želim da idem.

Ne mogu sedam celih dana da gledam Luku i Noru kako uživaju u svojoj ljubavi i da istih tih sedam dana glumim zaljubljenost u svog dečka 24h.

Zaista ne želim da povredim Davida, ali nisam zaljubljena u njega.

Sve bi bilo lakše i bolje da jesam.
Ali život želi da me muči pa tako srce nije odabralo Davida.

Nećemo govoriti koga je odabralo, jer to već svi znamo a ja ne želim da izgovaram te reči koje jedva priznajem i nikako ne prihvatam.

"Ali, ako se malo udaljimo skrenućeš misli sa toga. Prijaće ti sigurno! Nemoj da nas odbiješ Ema!"

Lažni životWhere stories live. Discover now