Hoofdstuk 2

96 9 0
                                    

Julia p.o.v

De volgende dag doe ik net of er niks gebeurt is. maar ja lotte ziet het natuurlijk aan me en vraagt wat er is. ik begin opeens heel hard te huilen. ik wist wel dat je ooit gingen huilen. inplaats van steun doet lotte heel gemeen tegen me. waarom? ik heb geen idee. Lotte staart voor zich uit en zegt. weet je nog? toen we een brief ondertekende? met dat er op stond dat we nooit openbaar zouden huilen. en aan die brief heb jij je nou niet gehouden. lotte, doe normaal! als jou vader dood gaat en trots oo je is dat je nog nooit gepest hebt terwijl je dat eigenlijl wel doet en je dat nooit meer kan zeggen. dan zou jij ook gaan huilen! ik draai me om en ren naar de toilet. ik haat me leven! Waarom moet mij dit weer over komen. dan gaat me vader dood met een goede gedachten over mij terwijl ik eigenlijk een bitch ben tegen iedereen. en ik kan het hem nooit meer vertellen. waarom ik dit allemaal doe dat weet ik echt niet. Ik denk dat ik gewoon bang ben om zelf gepest te worden. als ik weer naar buiten kom met me make up bij gewerkt knal ik tegen een kind aan. Nou ja je kan het niet echt een kind noemen eerder een jongen ongeveer een jaar ouder dan mij. dus 20. kan je niet uit kijken stom joch. je ziet toch dat ik hier loop! j j ja s s sorry julia. julia? ja! heb je gehuild? ik kijk heb aan en knik. is het zo erg te zien dan? nee, maar ik zie dat heel snel. Ow oke. ik wil niet rottig doen maar er zit een beetje masacara op je wang. geef me eens een papiertje. ik pak een make up doekje uit mijn tas en geef het aan hem. hij is best aardig en lelijk is hij ook niet. hij heeft van die super mooie blauwe ogen en duidelijk geverft blind haar. ik heb hem eigenlijk hier nog nooit gezien. Terwijl ik dat denk maakt hij mijn wang schoon.sorry dat ik net zo boos deed tegen je. maakt niet uit we hebben allemaal onze dag wel eens niet. nou dan heb ik die dus nooit. tja daar houd ik me buiten. mm mag ik trouwens vragen hoe je heet? ja natuurlijk ik ben niall. Niall horan. uuhm even nog een vraagje. hoe weet je mijn naam? het staat op je boek die uit steekt. oke ik dacht al. het werd een beetje creepy. ja ik snap het. niall ik moet zo gaan. Ik sta op en wil weg lopen maar niall houd me tegen. julia wacht! hier heb je mijn telefoon nummer. mag ik ook die van jou? ja natuurlijk. 0678935731. dankjewel. doei niall. doei julia. ik loop richting lotte. zo kom je me nu gelijk geven julia? nee, waarom zou ik? nou om dat ik lotte ben! ja dus! julia! je hebt de brief ondertekent! en je zou je er aan houden. weetje lotte! rot lekker op! zonder mij is heel jou reputatie naar de knoppe! ik loop weg en hoor allemaal gelach achter me. wetend dat lotte nu voor lul staat. sorry hoor lotte maar nu ben je toch echt even te ver gegaan! als ik naar mijn fiets wil lopen gaat mijn telefoon. onbekend wie kan dag nou weer zijn?!

Julia: hallo met wie spreek ik?

Niall: hee julia, ik ben het niall, uhm waar ben je nu?

Julia: in de fietsen stalling.

Niall: oke wil je heel even wachten met weg gaan?

Julia: ja is goed dan zie ik je zo denk ik.

Niall: ja dat klopt helemaal! doeg.

Julia: doeg.

Ik Zie lotte aan komen rennen. julia sorry. sorry? het enige wat je nu zegt is sorry? kom op zeg! je denk toch niet dat ik je nu ga vergeven? mm jawel! nou keep on dreaming girl. jou... ga ik nooit meer vergeven! oke dan moet je het zelf maar weten. en ze loopt weg. Nou eigenlijk ze hupoelt weg. ik weet dat ze nu een wraak plan aan het bedenken is maar dat maakt me allemaal niey uit. lotte heeft het gewoon helemaal verpest. heee julia. ik draai me om en kijk in de helder blauwe ogen van niall. ik voel opeens allemaal rare dingen in mijn buik. ben ik verliefd? nee toch....?! Nou ja hij is gewoon heel knap en we zijn gewoon vrienden denk ik. ik ken hem amoer een dag. heey niall. wat is er? ik zag wat je tegen dat meisje zei... Nou ja eigenlijk hoorde .het was niet zo aardig van je. niall........ je begrijpt het niet. nee dus daarom ga je me dat ook nu vertellen. Ik weet dat als ik het nu vertel dat ik dan ga huilen.niall, waarom ben je eigenlijk bij ons op school ik heb je hier nog nooit gezien. ow, ik kwam mijn moeder opzoeken. ze werkt hier. En zo vaak zie ik haar niet.maar julia je leid van het onderwerp af. niall, als ik het je vertel moet ik weer huilen. en ik wil niet gezien worden als ik huil. Ik zie niall denken. oke dan gaan we naar jou huis. dat is goed. maar kan het zijn dat ik je ergens van ken? hoezo? nou je komt me gewoon heel bekend voor.... dat vertel ik je thuis dan ook oke? ja is goed. ik zie dat niall een zonnebril en een pet op zet. we fietsen naar huis. als we oo de fiets zitten heriner ik hem. het is niall horan van one direction! Dat ik daar nou niet eerder aan gedacht had. mijn nichtje luisterd er altijd na. niall? ik weet al waar ik je van ken. Denk ik. waar dan van? je zit in one direction. klopt dat? ik voel hem ja knikken. we hadden maar een fiets dus ik zit achter op bij hem. bij ons thuis is alleen de sweer niet zo goed. waarom dat? dat vertel ik je thuis oke? dat is ook het gene waarom ik huilde. ja is goed. ik weet niet wat het is hoe het komt en wanneer het was. maar ik ben verliefd. Op een van de beroemdte jongens van de hele wereld! en zit nu gewoon bij hem achter op de fiets! het enige wat ik wel weet is dat miljoenen meisjes hier dus van dromen, en ik maak het mee.....!

BitchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu