Harry p.o.v
Wat krijgen we nou? Nialler verliefd? ach ja het zal wel. 'en?' de jongens kijken me aan. 'Niall is bij een meisje.' 'Harry even serieus nu.' 'ik ben serieus.' waarom geloven ze me nou niet? 'wat zei hij dan over het eten?' 'dat we met z'n zessen uiteten gaan naar Nando's.' 'met z'n zessen?' 'ja, met Julia er bij.' 'wie is Julia?' 'dat meisje.' 'dus het is echt waar?' 'ja Zayn echt waar, je hoeft niet de hele tijd vragen te stellen.' 'Harry? is Julia niet de dochter van Lieke?' 'hoe weet jij dat Louis?' 'ik moest een keer Niall ophalen bij Lieke en toen deed zij de deur open.' 'en?' 'wat en?' 'hoe ziet ze er uit?' 'ik heb geen idee meer, het was ook zo lang geleden.' oké, fijn niemand weet dus hoe ze er uit ziet. straks is ze super knap en heb ik dr nog nooit gezien. 'Eeej hazza, ik vroeg je wat!' 'Wat dan?' ik heb denk ik niet op zitten letten.'hoe laat moeten we bij Nando's zijn?' 'om zes uur. en het is nu half zes.' 'het restaurant is hier toch om de hoek. nog geen 5 minuten lopen.' 'Ja liam dat weten we. Niall is daar meestal te vinden.' zeg ik lachend.
Julia p.o.v
'Niall is het goed als we weer naar beneden gaan?' 'naar je nichtje? want die vind ik inderdaad wel eng' ik begin te lachen. 'tja, daar heb ik je voor gewaarschuwd.' 'ja dat heb je gedaan.' 'nee, naar beneden want ik moet het nog vragen aan mijn moeder.' 'ow ja natuurlijk.' ik sta op met Niall achter me aan. 'mam! is het goed als ik en Niall........' ik word ruw onderbroken door mijn nichtje. 'OMG mag ik mee?' 'Sanne shut up!' ze kijkt me boos aan. 'oké, jou vraag ik ook niks meer.' zegt ze chagrijnig. Ik begin te lachen. 'wat ik dus wilde zeggen... of dat Niall en ik naar Nando's mogen?' 'ja, natuurlijk schat. zo met ze tweetjes?' 'nee, de rest van One Direction gaat ook mee.' 'wat!! please, Julia. laat me mee gaan. ik heb er alles voor over.' 'Sanne, nee! je ging me toch niks meer vragen?' 'nee dat klopt.' ze loopt stampvoetend naar boven. ik hoor een deur dicht klappen. 'sanne, niet naar mijn kamer!' er gaat een deur open. ik hoor weer een stampvoetende Sanne en een dichtslaande deur. ik zucht. wat kan dat kind toch vreselijk zijn.
Niall p.o.v
Oke Julia heeft volkomen gelijk. Sanne is een vreselijk kind. ik had echt helemaal gek geworden als zij mijn nichtje was geweest. 'zo dat is geregeld.' 'hoe laat gaan jullie?' 'om 6 uur hebben we daar afgesproken.' 'dan zal ik als ik jullie was al gaan want over 5 minuten is het 6 uur!' 'Ja mam is goed.' ze geeft Julia een kus en zegt mij gedag. 'Zullen we op de fiets gaan?' 'ja is goed, dan pak ik even de fiets uit de schuur.' Julia loopt naar de schuur. Pakt haar fiets en fietst weg. 'Julia, mag ik fietsen?' 'ja.' ik ga op de fiets zitten. op naar Nando's!
JE LEEST
Bitch
FanfictionJulia en lotte zijn twee beste vriendinnen. Samen zijn ze de populairste en de grootste bitchis van school. Maar wat als julia verliefd word en veranderd naar een lief meisje. Lotte accepteerd dat niet en als julia niks doet vertelt lotte alle gehei...