Julia p.o.v
HAHAH lekker voor je moest je je boeken maar beter vast houden. mm ma maar jij duwde ze uit mijn handen..... wat zeg je luc? spreek je mij nou gewoon tegen?! jij had die boeken niet goed vast! ik ga houdoe! en ik loop nog even extra over de boeken van luc heen. dit voelt echt goed. juliaaaaa! lottteeee! wat deed jij nou net? ow, ik duwde de boeken uit lucs handen. good work girl! yeaahh, i know! En we lopen de les frans in. tien minuten te laat komt luc binnen. LUC! waar kom jij zo laat vandaan? uuuhhh, ik.... julia die... wat doet julia luc? Vraagt meneer koene. ik kijk hem met een van de valste blikken ooit aan. uuuh, julia deed niks... ik lied mijn boeken vallen dus... nou de volgende keer niet je boeken laten vallen. Want dan krijg je een briefje en moet je nablijven. jaa, meneer koene. als we klaar zijn met de les moet ik gelijk naar huis. Waarom weet ik niet maar dat heeft mijn moeder gevraagd.
als ik thuis kom en mijn moeder aan tafel zit. weet ik dat er iets goed fout is. julia.... ik zie dat mam rode ogen heeft
van het huilen. jullia begint ze opnieuw. je vader hij is........ aangereden. wat!!roep ik door de kamer. en hij is vanochtend overleden toen jij op school zat. waarom heb je me niet van school gehaald. weet ik niet maar ik moest je een ding van je vader doorgeven. hij is heel trots op je dat je nooit gepest hebt. hij houdt ziels veel van je maar kan het niet meer vertellen . hij is zo trots op je juul. dat je nooit gepest hebt.
Ik hoor helemaal niks meer wat mijn moeder zegt. mijn vader is aangereden door een maloot die niet goed uit keek. hij was trots op me dat ik nooit gepest had maar dat doe ik wel! ik weet echt totaal niet wat me bezielt! ik loop huilend naar boven. waarom moet mij dit altijd over komen. Nu kan ik hem al die dingen die ik heb gedaan hem nooit meer vertellen......
Kop op julia. Je moet doorgaan met waar je mee bezig was. de pestkop uithangen.......
JE LEEST
Bitch
FanfictionJulia en lotte zijn twee beste vriendinnen. Samen zijn ze de populairste en de grootste bitchis van school. Maar wat als julia verliefd word en veranderd naar een lief meisje. Lotte accepteerd dat niet en als julia niks doet vertelt lotte alle gehei...