Aşk Tanrıçası

207 6 2
                                    

Ben: Hayır!

Uğur Böceği: O zaman ben alırım.

Ben: Öyle olsun.

Uğur Böceği: Sen bilirsin yakışıklı Kedi.

  Dur bi dakika. Marinette bana yakışıklı Kedi dedi. Ama o büyülendi. Neyse yine de bana yakışıklı dedi. Bir kez daha aşık oldum galiba.
  Uğur Böceği ' nin yanından kaçtım. Bir duvarın arkasına saklandım.

Uğur Böceği: Hadi ama! Saklanmana gerek yok aşkım. Sadece bana mucizeni vericeksin o kadar.

Uğur Böceği: Demek saklanbaç oynamak istiyorsun. Bana uyar Kedicik.

  Beni bulmaması için nefesimi tuttum. Ve hemen bir kutuya girip saklandım. Ne yapıcağımı düşünürken aklıma bir şey geldi. Eğer ben kötü olduğumda o beni öpünce eski halime döndüysem ben de onu öperek eski haline döndürebilirim.
  Kutudan çıkıp Uğur Böceği ' nin yanına zıpladım.

Uğur Böceği: Demek burdasın yakışıklı Kedi.

Ben: Evet burdayım.

Uğur Böceği: Bana mucizeni ver! Küçük Kedi.

Ben: Elbette ama bir karşılığı var.

Uğur Böceği: Nedir?

Ben: Bana bir öpücük vericeksin. O zaman ben ve mucizem senin olucak.

Uğur Böceği: Elbette.

  Aşk Tanrıçası Uğur Böceği ' ne seslendi.

A. T.: Seni öpmesine sakın izin verme. Yoksa benim etkim altından çıkarsın.

Uğur Böceği: Anladım. Ama o mucizeyi istiyorum! Ve seni Kara Kedi!

Ben: Beni öpene kadar olmaz!

Uğur Böceği: İşleri zorlaştırmana gerek yok!

Ben: O zaman beni öpebilirsin.

Uğur Böceği: Asla!

  Uğur Böceği beni yoyosuyla yakalamaya çalışırken bende onu öpmeye çalışıyordum. Tam yoyosunu bana fırlatırken yoyoyu yakaladım. Uğur Böceği ' ni kendime çektim. Benden kaçmaya çalışırken onu yoyosuyla bağladım ve öpmeye çalıştım ama durmadan kıpırdıyordu.

Ben: Hadi ama Böcüşüm. Sadece bir öpücük.

Uğur Böceği: Hayır! Bırak beni!

  Uğur Böceği ' nin kafasını tutup dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdim. Sonra tekrar eski haline döndü.

Uğur Böceği: Ha! Kara Kedi beni neden öpüyorsun?

Ben: Normale döndün!

  Uğur Böceği ' ne sarıldım sonra onu çözdüm.

Uğur Böceği: Beni neden bağladın? Ve neden öptün? Ve neden bu kadar mutlu bir halin var?

Ben: Hepsini sonra anlatırım. Ama şimdi Aşk Tanrıçası ' nı yenmeliyiz.

  Aşk Tanrıçası ' nın sopasını ele geçirdim ve kırdım. Uğur Böceği akumayı tekrar beyaz bir kelebeğe dönüştürdü. Sonra herşey eski haline döndü. Dönüşmek üzereydik. Bir duvarın arkasına geçtik ve dönüştük.

Marinette: Şimdi na yapmak istersin Kedicik?

Ben: Bence senin bana yakışıklı dediğin kısma geçelim.

Marinette: Neeeeeee?!?!

Ben: Evet. Bana yakışıklı Kedi dedin. Beni gerçekten yakışıklı mı buluyorsun?

Adrien Ve MarinetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin