Not: Medyadaki resmi ben çizdim. Nasıl olmuş? Lütfen yorumlara yazın.
Mesajlaşma;
Alya: Marinette ne olduğuna inanamayacaksın!
Marinette: Ne oldu?
Alya: Uğur Böceği ve Kara Kedi ' den röportaj aldım.
Marinette: Gerçekten mi?
Alya: Evet! Ve bak Kara Kedi bana bazı fotoğraflar yolladı.
Alya birkaç fotoğraf yolladı,
Marinette: Kara Kedi mi yolladı?
Alya: Evet. Benim işim var hadi bye bye!
Marinette: Bye bye.
Telefonu kapatıp Adrien ' a kızgın bir şekilde baktım. Adrien mesajları okumuş olmalı ki koşarak aşağı indi. Onu takip ettim.
Ben: Demek bir kaç fotoğraf yolladın. Benim seni öptüğüm fotoğrafları mı?!
Adrien: Sakin ol Marinette! Çok büyük bir sorun değil hem ne olur ki?
Ben: Eğer Alya bu fotoğrafları Uğurbloğu ' na koyarsa bütün basın bunu öğrenir ve röportaj ister. Ve benim başım yanar. Gel buraya kaçma!
Adrien: Sakin olana kadar durmam.
Ben: Ben sakinim ama seni yakalayacağım!
Salonda Adrien ' nı kovalıyordum sonra ayağım sehbanın ayağına takıldı ve Adrien ' ın üstüne yuvarlandım. Adrien ' nın üstünde kalmıştım ama Adrien beni döndürerek üstüme çıktı.
Ben: Hey! Bırak beni!
Adrien: Sakin olana kadar olmaz.
Ben: Ben sakinim!
Adrien: Sakinsen beni öp.
Ben: Gerçekten fırsatçısın ama bırak beni!
Adrien kollarımı tuttuğu için beni bırakması için kıpırdanıyordum. Beni hayla bırakmamıştı. Benden daha güçlüydü ama ona yenilmem. Marinette bir yenilecek bir kız değil.
Ben: Ben asla bir erkeğe yenilmem.
Adrien: Görücez bakalım.
Adrien beni bir kaç saniye öptü sonra sakinleştim ve üzerimden kalktı. Elimi tutup beni de kaldırdı.
Adrien: Galiba az önce bir erkeğe yenildin.
Ben: Haberin olsun bu ilk.
Adrien: Sen öyle diyosan.
Ben: Bu arada hayla kızgınım.
Adrien: Hadi ama lütfen lütfen lütfen lütfeeeen...
Bana yavru köpek bakışıyla baktı.
Ben: Yavru köpek bakışlarına dayanamadığımı biliyosun.
Adrien: Evet. Beni affettin mi?
Ben: Tamam tamam. Affettim.
Adrien: Sağol.
Ben: Benim uykum geldi.
Adrien: Hadi yatalım.
Yukarı çıktık.
Adrien: Bu gece senin yanında yatabilir miyim?
Ben: Zaten benimle yatıcaksın başka yatıcağın yer yok sen bensiz uyuyamazsın.
Adrien: Haklısın.
Adrien yatağa yattı ben de üstümü değiştirip yatağa girdim. Adrien bana sıkıca sarıldı.
Adrien: Bana bir iyi geceler öpücüğü verebilir misiniz Bayan Marinette?
Ben: Elbette Bay Kedicik.
Onu öptüm ve ben de sarıldım.
Adrien ' ın ağzından,
Marinette beni öptükten sonra sarıldı ve uyudu. Uyurken çok tatlı oluyordu. Bende gözümü kapadım ve uyudum. Uyandığımda Marinette hayla uyanmamıştı. Onu uyandırmadan kahvaltı hazırlamayı düşündüm. Ama bir sorun vardı Marinette ' in üstünden geçmem gerekiyordu. Ben de sessizce ve yavaşça geçmeye çalıştım tam önünde durmuşken Marinette ' in kwamisini gördüm ve korktum. Korkmamla Marinette ' in üstüne düşmem bir oldu.Marinette ' in ağzından,
Uyanmamı sakin bir şekilde hayal ediyordum ama Adrien ' nın üstüme düşmesiyle uyandım. Gözümü açtığımda dudakları dudağıma değicekmiş gibi geldi. Hemen üstümden kalktı. Aşağı indi çok kızarmıştı ilk defa benim gibi kızararan birini gördüm. Tikki ' ye baktım. Çok komik bir şey varmış gibi gülüyordu.Ben: Neye gülüyorsun Tikki?
Tikki: Hiç bişey. Sadece beni görünce çok korktu ve...
Ben: Ve benim üstüme düştü.
Tikki: Evet. Hahahaha!
Aşağı indim Adrien hayla kıpkırmızıydı. Onun yanağına bir öpücük kondurdum ve daha çok kızardı.
Adrien: B-b-ben çok ö-özür dilerim.
Ben: Önemli değil.
Adrien bana bakıp güldü ve kahvaltı hazırladık. Kahvaltıdan sonra yukarı çıkıp giyindim. Sonra Adrien da giyindi ve okula gittik.