Karekterler
Uzay: Bella Thorne
Kuzey: Gregg Sulkin
Dolunay: Holland Roden
Burak: Dylan O'brien
Aleyna: Cara Delevinge
İris: Venassa Hudgens
Kaan: Ansel Elgort
Arda: Ross Lynch
Hande: Ashley Judd
Ömer: Ray StevensonİLK TANIŞMA ♧
Kitap okumayı bedava wifi kafar severim. Özellikle yanında fındık aromalı latte varsa ve o koca ela gözleriyle iki fincan kahve ile yanıma gelip masaya oturdu. Dudaklarına çarpık bir gülümseme eklediğin de kocaman gamzesi ortaya çıkmıştı. O an ona sert ve ölümcül bakışlar attığımın farkında değildim. Ona hala kızgındım ama fındık kokusu beni cezbediyordu. Kahvemden bir yudum aldım. Çarpık gülümsemesini silip dudaklarını büzdü.
"Ben özür dilerim sana çarptığım için. Ben Kıvanç.
Karşımda oturmuş benden Özür dileyen taş patenle servis yaparken bana çarpıştı. Bu pekde önemli değildi aslında genelde sürekli yere düşerdim zaten.
"Ben Uzay. Dedim kısa ve net bir şekilde, aynı şekilde bende çarpık gülümsüyordum. Umarım aç bir maymuna benzemiyorumdur.
"Seni eve bırakmamı istermisin ?
"Ablam beni almaya gelir yinede sağol.
"Pekala bugün için yeniden özür dilerim iyi günler.
♧♧♧
Bu semte taşınalı 3 gün olmuştu. Her sene başka bir semte taşınırdık aslında. Yeni okul, yeni arkadaşlar, yeni bir ev. Tek fark bu yıl annemin ablam ve benimle birlikte kalmıyacak olmasıydı. Dolunay ve ben beraber yaşıcaktık alt katta ise sevgilisi Burak kalıcaktı. Kendi evinden çok bizde kalıcağına emindim.♧♧♧
Çok zaman geçmeden ablam beni arabayla almaya gelmişti. Ön koltukta Burak oturduğu için arka koltuğa geçmek zorunda kaldım."Ben kayıt işlemlerini hallettim. Yarın seninle yeni okuluna gidicez sınıfını ve numaranı öğrenip üniformanı alıcaz.
"Umarım saçma bir üniforması yoktur. Dedim. Lise hayatımı saçma bir üniforma ile geçiremezdim.
"Umarım.
Dolunay Üniversite 'ye geçtiği için üniforma derdi yoktu. Sevgilisiyle aynı okuldalardı ve aynı bölüm.
Eve geldiğimizde Burak playstation oynamak istediğini söyledi. Dolunay böyle şeyleri çocukca bulurdu ama ben severdim. Oyun CD sini yerleştirdi ve 30 dk lık bir mücadelenden sonra yine yenildim. İçeri gidip kitap okuyacağımı söyledim ve odama gittim.
İlk önce Kaan' ı aramalıydım. 2 gündür konuşmamıştık. Kaan; Benim 6 yaşımdan beri en iyi arkadaşımdı ve hâlâ da öyle.
Kaan' a bugün olanlarını anlattığımda ilk sorduğu soru çocuğun yakışıklı yada sexy olup olmadığıydı. Evet en yakın arkadaşım gay ve bu benim için sorun değil. Kaan' ın hiç bir kızla mutlu olduğunu görmedim. Bu onun kararı ve en yakın arkadaşı olarak kararına saygı duyuyorum. 10 dk lık bir konuşmadan sonra kitap okumaya başladım. Başladım ama gözlerimi açtığımda Kimya kitabımın üzerinde uyuyordu. Hep uyurdu zaten miskin, tombalak kedi.
Mutfakta kaseye mısır gevreği doldurdum ve sütle ıslattım. Ben gevreği yerken Dolunay odasından çıktı ve mutfağa geldi. Sanırım çoktan kahvaltı yapmıştı.
"Hadi hazırlan Kızıl 20 dk ya çıkıyoruz.
Bana kızıl demesi beni sinir ediyordu. Çünkü kendiside kızıldı bu saçmalıktı.
Odama gidip dolaptan siyah yırtık bir kot ve üstünde Rainbow yazan siyah bir tişört giydim. Banyoda dişlerimi fırçaladım. Kirpiklerimin ucuna biraz maskara sürdüm. Saçlarımı zaten doğal kızıl kıvırcık haliyle seviyordum. Uraşmama gerek yoktu. Bu uzay farkıydı işte. Hazırdım artık okula gidebiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay'Da Ki O Kız
ChickLitAşk ve duygusallığı ele alan bu hikayede tüm metaforlar yıkılıcak. Aşk dediğimiz kavrama gerçekten inanıyorsanız sonunda kavuşacağınızı bilin. Aşkın tüm duygularını yansıtan uzay da ki bu aşkı beğenicenize eminim. Benim için çok özel bir hikaye. ...