Bölüm 3

9 0 0
                                    

Bu okuldamıydı ?
Ela gözle aynı okuldaydım.

Yüzüme çarpık bir gülümseme ekledim ve sınıfa girdim.

Yanı boş olan bir kaç kişi vardı. En ön sırada esmer bir kız oturuyordu yanına oturmak için çantamı koyucaktım fakat birden bacağını sıranın üzerine koydu.

"Burası dolu." Dedi imalı bir şekilde. Tam o sırada iki sıra arkada oturan sarışın bir kız İris diye seslendi.

Esmer kızın arkasına dönmesiyle sarışın kız dudağında ki pipeti üfledi ve ayağa kalkıp yanımıza geldi.

Adının İris olduğunu örendigim kızın saçları tükürük toplarıyla dolmuştu. İris hırlar gibi sınıftan çıkıp gitti.

Yanım boş yeni ben Aleyna dedi. Sarışın kız.

Bu kız şimdiden hoşuma gitmişti doğrusu.

Ben Uzay dedim. Sıraya çantamı koyarken.

Kapıdan içeri ela göz girdiğinde bu sefer cidden şaşırmıştım aynı okulda ve aynı sınıftamıydık ? Ela göz bana doğru geliyordu yada ben öyle zannediyordum. Hemen arka sırama çantasını koydu ve Aleyna nın masasının üzerine oturdu.

"Kuzey bak bu Uzay yeni kız.

Biz dedim.
Biz zaten tanışıyoruz.

Ela göz yüzüne çarpık gülümsemesini yine eklemisti.

İçeri gri takım elbiseli bir adam girdiğinde herkez ayağa kalmıştı sanırım yeni hocam bu adam olmalıydı.

Oturun dedi adam gür sesiyle.

Aleyna çenesini kaşır gibi yaptı ve adı Cabbar dedikten sonra kıkırdamaya başladı. Bu benimde gülümsememe neden olmuştu. Cabbar hocamız bir Aleyna ya bir bana bakıyordu. Sen kızıl dedi sen yenimisin ?

-Evet dedim.
- Tanıt kendini dedi Cabbar hoca.
- Ben Uzay dedim bu kadar deyip yerime oturdum.

Herkesin herşeyi bilmesi gerekmezdi bu okul için adımın yeticeğini düşünüyorum.

Kapı yeniden açıldığında içeri İris girmişti. İzin almadan ve hiç bir şey söylemeden yerine oturdu.

Okulun ilk haftası olduğu için ders işlememiştik. Cabbar hoca matematik hocasıymış. Açıkçası pazartesi ilk ders hiç çekilmeyen bir derstti.

Teneffüsde Aleyna bana okulu gezdiriyor Kuzey' de arkamızdan geliyordu. Kızlar tuvaletinin önüne geldiğimizde Aleyna Kuzey 'e ; Burası kızlar için ortak dedi ve beni içeriye doğru çekiştirmeye başladı.

"Bana Aley de kızıl.
- Pekala. Dedim.
"Kuzey 'de hep pekala der. Sayi siz nereden tanışıyorunuz ?
- Kafede patenle çarptı bana.
Yani ben onun çalıştığı cafedeydim Kuzey 'de servis yaparken bana çarptı.
"Cafe de çalışmıyor dedi Aley cafe onun.
Bunada şaşırmıştım tabi çocuk tesadüfleri zorluyordu.

♧♧♧
Nihayet eve geldiğimde Dolunay evde yoktu. Kapıya not bırakmıştı notta Burak'larda olduğu yazıyordu. Odama gidip üstüme beyaz kısa kollu bir tişört ve siyah bir şort giydikten sonra aşağı Burak'lara inmiştim. Evde yalnız kalmayı hiç sevmezdim.

Neredeyse otuz dakikadır Burak ve Dolunay'ın film seçimi yapmasını bekliyordum. Burak korku filmi izlemek istiyordu, Dolunay ise romamtik komedi. Burak en sonunda Uzay seçsin ozaman dediğinde "Kağıttan Kentler" 'i izlemek istediğimi söyledim. Hem romantik hem gizemli bir gençlik filmiydi. Daha önce izlememiştim ama fragmanlarına bakmışım bir de kitabını okumuştum.

Filmin sonuna geldiğimizde Margo Quentin' la olamadığı için Burak isyan ediyor Dolunay la ben ise Burağa sırıtarak bakıyorduk.

Benim uyumam gerek sabah erken kalkıcam dedim.

Dolunay, Burağın yanağına öpücük kondurduktan sonra arkamdan geldi. Merdivenlerden çıktıktan sonra eve girdik.

Karnım aç dedim. Ve tekrarladım açım ben!

Dolunay sırıttı ve mutfağa girdi. Telefonumdan mesaj geldiğinde mesaj bölümüne girip baktım. Mesaj Kaan'dandı. Bir kaç tane fotoğrafa atmıştı.

"Çok yakışıklı değillermı kız ?

Mesajı görür görmez gülümsedim. Yazmaya başladım.

Çok yakışıklılar evet.

5 dakika sonra mesajın cevap gelmişti.

"Hepsini yalar yutarım.

Bu sefer tebessümle kalamicak kadar kahkaha atmıştım. Odamın kapısı açıldığında Dolunay iki tabak soslu makarnayla gelmişti. Gözlerimin şuan kocaman olduğuna emindim. Yanıma gelip yatağa oturduğunda bir tabağı bana uzatmıştı beraber makarna yiyip bugün okul da neler olduğunu Aleyna'yı ve Kuzey 'i anlattım. İrisi atlayarak tabiki.

Dolunay genel olarak Kuzey'in nasıl biri olduğunu, iyi anlaşıp anlaşmadığımı sormuştu.

Saat geç olmaya başladığında uyuyacağımı söyledim.



Uzay'Da Ki O KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin