Sabah ne kadar okula gitmek ismesemde Dolunay'ın itirazlarıyla gitmek zorunda kaldım. Otobüsden indiğimde okulun yanında ki büyük kırmızı markete girdim. Bir kaç çikolata ve kakaolu süt aldım. Kasada sıraya geçerken telefonum çalmaya başladı. Kasaya aldıklarımı koyup telefona baktım. "Kuzey" !!!
Sınıfa girdiğimde Aleyle İris'in tartıştığı gördüm. Yanlarına gittiğimde Aley bana gülümseyerek günaydın kızıl dedi. Günaydın dedim gülümsemesine karşılık vererek. İris'e son kez dik ve sert bakışlar attıktan sonra sıramıza oturduk. Sınıftan içeri Kuzey girdiğinde gözlerimiz hemen buluştu. Çantasını sırasına bıraktı ve omzuma dokundu.
"Günaydın kızıl"
"Günaydın ela göz."A:Banada günaydın dimi Kuzey.
Aleyna'ya baktığım da somurtuyordu. Ve bence haklıydı.
K:Sanada günaydın sarı kafa.
Kuzey kulağıma eğilip zil çaldığın da kantinin önüne gelmemi istedi. Başımla onaylayıp önüme döndüm. İçeri orta yaşlarda bir kadın girdi. Siyah kalem etek, beyaz gömlek, siyah bir ceket ve dağınık topuzuyla klasik ama gayet güzel bir kadındı.Ben Esra yeni Coğrafya Öğretmeninizim.
Ders programı değişmişti. Bu dersi yeni notlar alıp yeni gelen hocamızla tanışmakla geçiricektik.
♧♧♧
Zil çaldığında Kuzey hızlıca dışarı çıktı. Bende Aleyna'ya kantine gitmek istediğimi söyledim. Kantine geldiğimizde gözlerim Kuzey'i arıyordu. Aleyna beni çekiştirip sıraya soktu. İki hamburger ve iki patatesli aldık. Tepsiye yerleştirdikten sonra boş masa aramaya başladım. Cam kenarına oturduğumuz da Aley; içiçek birşeyler almak için geri gidecegini söyleyip göz kırptı.Burası boşmu ?
Karşımda Kuzey'i görünce gülümsedim. Başımla onayladığım da yanımda ki sandalyeyi çekip oturdu ve patatesliyi yemeye başladı. Ağzında hâlâ patatesler varken "Seninle konuşmam gerek" dedi.
K:Bugün çıkışta beni bekle.
Gözleri saçlarıma gittiğinde yutkundum. Ellerini yavaşça buklelerimde gezdirdi. "Ne kadar tatlı kıvırcık." Hiç bir şey söyliyemiyorum. Sadece ela gözlerine bakabiliyorum. Tepki yok. Ses yok. Sadece o koca ela gözler var. ELA GÖZ.. Sanki, samanyolu gözlerin de saklıydı...
Gülümseyerek yanımdan uzaklaştığında mutluluktan dans edebilirdim. Konuşmak istediği konuyu merak ediyorum doğrusu..
♧♧♧
Son ders fizikdi. Promlemlerden hiç bir şey anlamamıştım.. Aley, Kuzey ile aramızda ne olduğunu sorduğun da utanmıştım. Neden utandığımı da bilmiyorum."Hiç" dedim net bir şekilde..
A: Seninle ne konuşmak istiyor o hâlde? Dersede girmedi..
Sırıtarak sorduğu sorunun cevabını bende bilmiyorum.
"Bilmiyorum."Birden sıramıza vurulan ellerle ikimiz de çığlık attık. Fizik hocası bize bağırırken tüm sınıf bize gülüyordu resmen. Ayağa kalkıp "Kesin sesinizi" diye bağırdım. Hoca bağırmaya devam ederken Aley de hocaya bağırmaya başladı.
Müdür yardımcısının kapısında bekliyorduk. Fizik hocası içeride bizi şikayet etmekle meşguldu. Aley bana doğru gülümseyerek bakınca dik dik bakmaya başladım. Bu komik değildi yani.. Telefonunu çıkarıp ön kamerayı açtı. Gülümse dedi ve kapı açıldı. Tamam biz bittik !
Yaklaşık bir saat kadar okulda kalmıştık. Velim olarak okula Dolunay gelmişti. Aleyin ailesine bir türlü ulaşamıyorlardı. Aley kulağıma eğilip ailesinin numarası yerine kendi numarasını verdiğini söyledi. Bu kızdan herseyi beklerim doğrusu. Cevapsız aramaları görünce ağzım açık kaldı. Müdür on iki kere aramış ve bir mesaj bırakmıştı.. Bir seferliğine masus uyarıyla yırtmıştık.
Kapıdan çıktığımız an itibariyle Dolunay Müdüre milyarlarca küfür etmiş olmalıydı. Üniversiteli ablan varsa okul işinde hep yanında olur..
Yaptığınız şey bir liseli için normal birşey. Bu bağırmanızı onaylıyorum demek değil tabiki Uzay. Sırf bu durum yüzünden Burağı ektim. Anneme birşey söylemicem. Çünkü ucu banada dokunucaktır kesin. Uzay'a ablalık yap. İlgilen.
D:Bir şey söylesene ?
"KUZEY" dedim. Unuttum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay'Da Ki O Kız
ChickLitAşk ve duygusallığı ele alan bu hikayede tüm metaforlar yıkılıcak. Aşk dediğimiz kavrama gerçekten inanıyorsanız sonunda kavuşacağınızı bilin. Aşkın tüm duygularını yansıtan uzay da ki bu aşkı beğenicenize eminim. Benim için çok özel bir hikaye. ...