4 camembert

423 37 2
                                    

Zaběhl jsem do uličky a tam jsem se proměnil v Adriena a pospíchal do školy. Ve škole už byly všichni. Přišel jsem po druhé hodině, protože pár hodin jsem zachraňoval berušku.
,,Co si kde dělal Adriene?" Zeptal se mě Nino.
,,Hodně sem zaspal."
,,Ta Marinett je úplně to samý! Vy jste si asi fakt souzeni jak jsme si říkali s Alyou." Řekl romanticky Nino.
,,Fakt si to myslíš?" Řekl jsem.
,,Jo. I Alya si to myslí." Řekl Nino.
,,Adriene a Nino - vyměňte se! Adrien s Marinett a Nino s Alyou!" Řekla učitelka. ,,Skus jí říct co k ní cítíš." Řekl mi Nino. Já kývl. Marinett seděla v pravo a já seděl na levé straně. Marinett poslouchala učitelku, ale pak se na mě koukla a já na ni taky. Začala se červenat. Já trochu taky. Chtěl jsem ji dát pusu, byla strašně roztomilá. Ale ona pak zase koukala na učitelku a poslouchala co říká. Já jsem se furt na ni koukal, ale pak se ona koukla na mě a já jsem dělal že jsem se koukal do zdi. Seděly jsme v druhé lavici, takže bylo dobře vidět do předu.
,,Takže, chtěla jsem trochu změnit naší třídu. Rozdělím vás na dva týmy. První tým je: Nino, Adrien, Marinett, Alya, Sabrina, Chloe, Nathaniel! A druhý tým: Rose, Ivan, Mishel, Max, Kim a ostatní! A teď k lavicím: první Nino Alya druhá Marinett Adrien třetí Sabrina Chloe čtvrtá Nathaniel - bohužel sám." Řekla naše třídní paní učitelka. Takže já teď sedím s Marinett. Super! Konečně ji lépe poznám.

Ano, teď to byla nudná kapča.. vím
no. Doufám že další budou lepší a ze vás to bude více bavit 😜

Budu ráda za každý hlas nebo koment

 Kouzelná Beruška a Černý Kocour Kde žijí příběhy. Začni objevovat