Šel jsem si lehnout. Těšil jsem se na zítřek, a chtěl jsem si to zkrátit.
-----DALŠÍ DEN-----
Šel jsem se připravit do školy. Šel jsem na snídani, pak jsem se oblékl, vyčistit si zuby, učesat a zkontrolovat batoh.
Prostě všechny ty věci co dělám ráno. Pak jsem vyrazil do školy. Odvezla mě otcova bílá limuzína. Dorazili jsme ke škole a já jsem utíkal do třídy. Teď sedím s Marinett. Na trvalo. A jsem v týmu s tou kra.... Chloe. Přišel jsem do třídy a hned se na mě navalila Chloe.
,,Ahoj Adrienku!" Řekla mi Chloe.
Nesnáším lidi kteří mi říkají Adrienku. Neumějí říct snad moje jméno?
,,Čau Chloe. Potřebuješ něco?" Řekl jsem rozzlobeně.
,,Ano. Potřebuju s tebou sedět." Řekla Chloe svým nevrlým hlasem.
,,Ale já ne." Řekl jsem a šel si sednout.
Marinett tam už seděla.
,,Ahoj Mari." Pozdravil jsem.
,,A-A-ahoj Adriene." Řekla Mari.
,,Hele. Proč když se mnou mluvíš strašně koktáš?" Zeptal jsem se Mari.
,,Já-já-já nevím." Řekla Marinett.
Kouknul jsem se na ni a daroval ji úsměv.
,,A žáci, ti kteří ještě nevědějí o Pařížském nejlepším plesu, zvu vás tam všechny! Pokud máte čas, byla bych ráda kdyby jste tam přišli se svou holkou/přítelkyní." Řekla učitelka a vysvětlila nám to.
,,Marinett? Nešla by jsi semnou na ten ples?" Zeptal jsem se.
,,Já nemám čas, promiň." Řekla Marinett. Už přestala koktat.
,,Neva, já jsem si teď taky všiml, že nemám čas." Řekl jsem.
Zazvonilo. Všichni jsme si zbalili tašky a šli jsme před školu. Na mě před školou čekala tátova limuzína.
Dorazil jsem domů. Šel jsem do mého pokoje, tam jsem si udělal úkoly a hrál hry na mobilu.Ahoj! Těšíte se na ples? Tak to se těšte! Bude tam více zábavy! 😄
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour
FanfictionMarinett je zamilovaná do Adriena. Kocour je zamilovaný do Berušky. Budou spolu? Bude jím to klapat? Má jejich láska vůbec šanci? Přečti si tuto knihu a dozvíš se to! (Moje druhá kniha )