,,Pecka!" Řekli jsme na stejno. Začali nám oboum pípat mirákula.
,,Tak příště má lady." Zmínil kocour a utíkal pryč. Já jsem taky šla po střechách domů abych mohla mluvit s Tikki. Objevil se černo-červený záblesk a šla jsem hned mluvit s Tikki.
,,To byla zajímavá akuma, že?"
,,Jo, to byla."
,,Myslíš Tikki že se něco stalo učitelce?"
,,Né, řekla jsi ,,Kouzelná beruška! takže je teď v pořádku, neboj."
,,Ty mě slyšíš i když jsem beruška?"
,,Jo, promiň že jsem ti to neřekla."
,,Nevadí Tikki."
V tu chvíli jsem začala myslet na kocoura. A to nevím proč. Najednou mě začala zajímat jeho identita.
,,Dost!" Zakřičela jsem na celý dům.
,,Co se děje Marinett?" Řekla Tikki.
,,Najednou mě v hlavě začala zajímat kocourova identita, a nevím proč." Řekla jsem způsobem 'nevím'.
,,To je normální Marinett." Řekla Tikki.
,,Vážně?" Řekla jsem.
,,Ano, tohle asi už kocour taky zažil." Řekla Tikki.
,,Wow." Odpovědela jsem.
Šla jsem na počítač si vyhledat informace o kočkách, protože mě v tu chvíli začali zajímat.
,,Kočky mají rádi když je podrbete za oušky, nebo třeba když jim dáte čokoládu." Četla jsem v počítači.
,,Můžeš mu to udělat." Řekla Tikki.
,,Jo, jasně. Budu ho hladit za ušima." Řekla jsem srandovně.
Tikki se jen zasmála. Vypnula jsem počítač a šla si to napsat do deníku.
Slyšela jsem křik.
,,Tikki, tečky!" Zavolala jsem a už po mě v pokoji zbyl jen černo-červený záblesk. Šla jsem za křikem. Bylo mi jasné, že to bude další akuma.
,,Ahoj má dámo." Řekl kocour.
,,Čau číčo." Odpovědela jsem mu.
,,Ta akuma je divná, má teleport, takže se může teleportnout kamkoliv." Říkal mi kocour podrobnosti o akumě.
,,To bude těžký boj." Řekla jsem a šli jsme bojovat za akumou.Doufám že se kapitolka líbila, chystám pro vás dalších tisíc knížek, který budou o přírodě. 😌
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour
FanficMarinett je zamilovaná do Adriena. Kocour je zamilovaný do Berušky. Budou spolu? Bude jím to klapat? Má jejich láska vůbec šanci? Přečti si tuto knihu a dozvíš se to! (Moje druhá kniha )