"Klaus beni deli mı etmek istiyorsun ?"dedi kısık bir ses bu sanırım rebekah'ın sesiydi. Gözlerimi açmak yerini konuşmayı dinlemeye başladım. Eğer dikkat etselerdi uyandığımı fark ederlerdi ama şuan odadakilerin pekte umurlarında olduğumu sanmıyordum.
"Daha önce bu konuyu konuştuk. Şimdi neden böyle yapıyorsun"
"Benim bir şey yaptığım yok. Lanet olsun o bebeğin benden olduğu bile değilken bana haber bile vermeden onu buraya getirmekte ne demek"dedi sinirle biri. Hızla gözlerimi açtım. ve yatakta doğruldum dışarıdan geliyordu sesler.
"Klaus sen kendinde mısın? O bebek senin ve sanki sana haber versek bizimle gelecektin"dedi başka bir ses ayaklarımı yataktan sarkıttım ve kapıya doğru ilerlemeye başladım. Elimi kapının kenarına koydum ve onları izlemeye başladım.
"Sen hiç konuşma Kol" dedi Klaus ve karşısında ki adama öfkeyle baktı. Gözlerim Klaus'da takılı kaldı. Saçları önüne düşmüş ve gölge yapmıştı ,o mükemmel yüzüne. Sinirden damarları belli olurken kardeşlerine bakarak konuşmaya devam etti.
"O bebek benim falan değil. " Dedi ve sinirle ayağını duvara geçirdi. Daha çok kendi kendine konuşuyor gibiydi. Kol denilen çocuk ile birleşti gözlerimiz. Gözlerindeki bakış acımadan başka bir şey değildi.
"Başkasının altına yatmadığını nereden biliyorsunuz ?"Duyduğum şeyle birlikte gözlerim hızla büyüdü ben bir fahişe değildim. Bir adım önüne çıktım ve zorda olsa konuşmaya başladım.
"Ben bir fahişe değilim" dedim kendimden emin çıkan sesimle bakışları beni bulduğunda direk gözlerine bakmaya başladım"Ben senin çocuğunu taşıyorum Klaus. Eğer karnımda ki çocuk senin olmasaydı o adam tarafından tutsak olmazdım. Bu çocuk senin...Sen korkağın tekisin. Baba olmaya korkan bir acizsin.Eğer bu bebeği istemiyorsan burada kalmamın bir anlamı yok"dedim ve elimle ne zaman akmaya başladığını bilmediğim yaşı silip merdivenlere doğru ilerledim.
"Yaptığını beğendin mi ? "dedi Rebekah .Ellerimle sürekli akan göz yaşlarımı silerken hızla merdivenleri inmeye çalışıyordum.
Büyük kapıdan çıktım ve temiz havayı hissettim.
"Caroline nereye gidiyorsun "dedi Rebekah ve kolumdan tutup beni durdurdu.Hamile olduğum için duygularımı daha fazla hissediyordum.
"Ben...Ben kötü bir insan değilim. Fahişede değilim,ben bir hata yaptım ve "ağzımdan kaçan bir hıçkırık ile Rebekah beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı.
"Kötü bir insan olmadığını biliyoruz. Eminim Klaus'da senin kalbini kırmak istememiştir ama o sadece..."Rebekah sustu ve beni biraz dada kendine çekti. Diyecek bir şey bulamamış olduğunu biliyordum. Açık saçlarımı okşamaya başladı.
"Şimdi ne olacak Rebekah. Ben çocuğumun bir canavar yanında büyümesini istemiyorum."dedim ve gözlerimi merdivene çevirdim. Klaus merdivenin başına oturmuş bir şekilde bana bakıyordu. gözünden aşağı damlayan bir damla yere düşerken Rebekah benden ayrıldı.İkinci bir damla düştü gözünden. Bu benim daha şiddetli ağlamama sebep olurken Rebekah merdivenlere yöneldi. Elini Klaus'un omzuna koyduktan sonra kısık bir sessizle bir şey söyledi ve hızla merdivenlerden çıktı. Klaus bakışlarını bana dikmiş bir şekilde bakarken bende önün ayakkabılarını izlemeye başlamıştım.
"Seni istemiyorum"dedi Klaus hızla ona baktığımda gözünden aşağı bir damla daha aktı. Dudaklarımı birbirine bastırdım ve olacakları beklemeye başladım
"Onuda istemiyorum"dedi ve çenesi ile karnımı gösterdi."Çünkü benim yanımda kaldığınız sürece ölü olacaksınız "ve bir damla daha ...
"Bu bebek çok güçlü büyük ihtimal doğuma bile kalmadan onun yükünü taşıyamaz ve ölürüm,ölürüz"dedim bakışlarımı ellerime indirirken. O kaybetmekten korkuyordu...Tıpkı benim gibi...Oturduğu yerden kalktı ve yanıma geldi.
"Kötü bir insan olmadığını biliyorum ama ben bir canavarım. "dedi ve gözlerimin derinliklerine baktı
"Burada kalacaksın ve ben sana git diyene kadar gitmeyeceksin. Üst kattaki konuşmalar hiç yaşanmadı. Benim odama en uzak odada kalacak herhangi bir sorun çıkarmayacaksın "
"Burada kalacağım ve sen git diyene kadar gitmeyeceğim. Üst kattaki konuşmaları unutup senin odadan en uzak yerde kalıp hiç bir sorun çıkarmayacağım"
***************************
Selam ikinci bölüm ve ben :). Bölümleri kısa tutacağım ama sık sık yayınlayacağım.
her bölüm video koyacağım onları izlemeyi unutmayın.
Bu bölümün videosunu beğendiniz mi ?
Bölüm nasıldı?
Cami sizce kitap da olmalı mı?
cevap verirseniz sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞ
Vampire"Ben olmasam şuan ölü olacaktın Klaus Mikaelson " "Ben olmasam sen nefes alamazsın Caroline Forbes"