Aralarda yorum yapmayı unutmayın !!!
Odaya bir bakış attım. Fazla büyük değildi ama insanın gözüne hoş gözüküyordu. Klaus'a en uzak odayı seçmiştim... Biten kan paketini yanımdaki poşete koydum ve arkama yaslandım.
Buraya geleli 2 gün olmuştu ve ben bu iki gün içinde dışarı hiç çıkmamıştım. Odamda banyoyu kullanmış Rebeekah'ın yetirdiği yiyecekleri yemiştim. Canımın çektiği şeyleri Rebekah bana getiriyordu. Bu evde bir tek Rebekah ile konuşmuştum ve Rebekah bu gün yemeye inmemi söylemişti.
Bu odada bu şekilde yaşıyanmazdı. Ayaklarımı soğuk zemine değdi. Hissettiğim soğukluk beni kendime getirirken yatağımın karşısında ki dolaba ilerledim. Elimi karnıma koydum ve derin bir nefes alarak kapakları açtım. Rebekah dolabı ağzına kadar doldurmuştu. İçinden aldığım bir tulumu hızla üstüme geçirdim
Çıkardığım kıyafetleri katlayıp dolaba koydum ve dolapta gözlerimi gezdirirken alt kısma takılı kaldı gözlerim. Gözlerim dolmaya başlarken elimi hızla dolaba soktum elime aldığım küçük ayakkabılar gülümsememe neden olurken göz yaşlarım bana ihanet ediyordu, gülümsememin yanında . Turuncu renkte ki ayakkabılar hem kız bebekleri hem de erkek bebeklerine uygundu. Tanrım benim bir bebeğim vardı...Benim bir bebeğim olacaktı. Yatağa oturdum ve ayakkabıları incelemeye başladım. Şişen karnımın üstüne koydum ayakkabıları... 3 aylık hamileydim ama bebek fazla büyüktü. En azından 3 aylık bir bebekten daha büyük gözüküyordu.Kapının açılması ile gözlerim kapıya kaydı içeriye giren sarı saçlı kız cami'ydi. Rebekah bu kızdan bahsetmişti bana 2 gün içinde. Gözleri beni bulduğunda konuşmaya başladım.
"Kapı çalmak aklına gelmedi mi ?" dedim
"Seni şuan öldüre bilirim" dedi ve gülümsedi. Gereksiz yerde kurduğu bu cümle beni güldürmeye yetmişti.
"Ne istiyorsun?" dedim elimi karnıma koyarken
"Seni ve karnında ki "piçi"istemiyoruz" çocuğuma piç demesi sinirlenmeye yetmişti hormanlarımdan dolayı dolan gözlerim ile ayağa kalktım ve ona doğru yürümeye başladım. Sesimin ne kadar yüksek çıkacağını umursamadan bağırarak konuşmaya başladım
"Düzgün konuş fahişe !" dedim bir elim karnımda diğer elimi ona sallarken.
"Seni kimse burada istemiyor"dedi gülerek. Odadan içeriye giren mikaelson ailesi ile cami sinsice gülümsedi.
"Ne oluyor burada " diye bağırdı Klaus. Tam konuşacağım sırada Cami konuşmaya başladı
"Bana fahişe dedi "dedi ağlamaklı bir ses ile.
Rebekah bana kızgınça bakmaya başladı. Konuşmalarımda sakin olmam gerektiğini en ufak bir kavgada Kluas Cami'nin tarafını tutacağını açık bir dille demişti. Klaus' bana döndü ve gözlerini kısarak bakmaya başladı.
"Hak etti" dedim karnımın ağırlığı yüzünden yatağa otururken.
"Bu kız daha ne kadar süre burada kalacak"diye cırladı Cami. Ellerimi karnıma koydum ve olacaklarını izlemeye başladım.
"Onun bir adı var" dedi Kol Cami 'ye doğru. Anlaşılan Kolda Cami'yi sevmiyordu. Kola bir gülümseme yolladığımda Klaus konuşmaya başladı
"Bana bak "dedi elini bana sallarken "bu evde yeterince sorun var yani senin yarattığın sorunlara yer yok"dedi ve derin bir nefes alarak konuşmaya başladı. "Bu bebek doğduktan sonra aranızdaki tüm bağı keseceğim ve herkes kendi yoluna bakacak. Sen sadece bir araçsın. Bebeğini bile koruyamıyacak bir anneye gerek yok. "Dedi ve Cami'nin elini tuttup sinirle odadam çıktı.
"Klaus kendine gel"diye bağırdı Elijah ve hızla Klaus'un peşinden ilerledi. Gözlerimden aşağı akan yaşlara rağmen gülümsedim ve sessizce fısıldadım. " sorun değil". Rebekah ve Freya yanıma doğru ilerlerken Kol odadan çıkmıştı.
"Hey! Klaus her zaman ki gibi boş konuştu bebeğini sen büyüteceksin tatlım"dedi Freya. Hiç bir şey hissetmiyor olmam içinde bulunduğum bu durum için uygun değildi. Ellerimi karnıma koydum ve konuşmaya başladım
"Kızlar sorun değil. "Dedim sakince
"Yanlız kalsam iyi olur" diye ekledim.Rebekah başıma bir öpücük kondurduktan sonra Freya ile kapıya ilerledi. Kapının kapanma sesi ile kendimi yatağa attım ve yanımdaki ayakkabıları aldım. Bu bebek benim bebeğimdi ve ben büyütecektim. ne olursa olsun kimsenin elimden almasına izin vermiyeceğim... Alt kattan gelen bağırma ve kırılma sesleri eşliğinde kapatım gözlerimi...
*********************
Selam! Yeni bölüm ve ben. Aslında beğenmedim ama beklemeyin diye attım. Yazım yanlışları olabilir telefondam yazıyorum.Video nasıl? Son kısımları bence daha iyi
Sizce Klaus nasıl davranmalı?
Kitapta hangi sahneleri görmek istersiniz ?
Not: video bir kitabın tanıtım videosu hoşuma gidiyo diye koydum xkckl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞ
Vampire"Ben olmasam şuan ölü olacaktın Klaus Mikaelson " "Ben olmasam sen nefes alamazsın Caroline Forbes"