Karanlık Oda

73 3 2
                                    

Bilseydim eğer bana ait olmayan seslenişini, sahiplenir miydim ? Şimdi bir mevsimlik aşk kaldı avuçlarımda. Kalbime henüz söyleyemedim gittiğini. Öğrenirse onun da çaresiz kalmasından korkuyorum. Sevdamın yokluğuna alışabilirim belki ama, senin uzak yolların başında olman içimi acıtıyor. En büyük silahınla vurdun beni. Asıl acı olan unutulmak. Unutulmayan olmak. Benim kırgınlığım aşka. Sen lütfen üstüne alınma sevgili. Bazen olmaz. Hayat istediğini sunmaz, sunsa da uymaz. Ya zaman yanlıştır, ya mekan; Belki de insan. Aslında hiç gelmeyen birinin gittiğine inandırdım kendimi.Kokunu özlemektekte varmış adam, bir zamanlar gülüşünü izlerken  şimdi gülüşüne hasret kalmakta varmış. Her şey söz verince olmuyormuş malesef, söz verip gidenlerde varmış.Ben bu gece, içim sökülene kadar ağlıyorum Sen huzurlu uykularındayken. Basit biri degiLim.. Gözlerimi kanatırcasına ağladığım gecelerim var, kahkahalara sarılmış anılarım da, herkes kadar dertli, bazılarından fakir, çoğundan zenginim. Küfemde taşıdığım hayallerim, söylenecek şarkılarım, paylaşılacak dostluklarım var. Bilmeyene sevmeyi öğretecek kadar büyük bir kalbim, gidene beddua edemeyen dilim var.. Yüreğimi korkak büyütmedim. ''Kaybettiklerim, dağıttığım servetimdir' yaramı sardığın yerden öldürmek güzel fikirdi tebrik ediyorum.. Yolun yolsa açık olsun diyecek dahada birşeyim yok sana artık dökecek sarf edecek kelimem bu kadar.

Karanlık odaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin