Karanlık Oda

43 1 0
                                    

Ask mi ben onu onun gözlerinde tattım, mutlulukmu ben onu onun gülüşünde tattım, huzur mu onu gördüğümde tattim bunlar ve bunlardan daha çok his Nasıl anlatsam size ben hepsini onda tattim o bısey yapmadi ben gönlüme sahip çıkamadım şimdi ne oldu biliyormusunuz? Sol tarafımdaki onu görünce ritimleri hızlıca artan yüreğime sahip çıkamıyorum. Biliyorum olmayacak belkide ama ben yine bir umutla bekliyorum onu hemde dört gözle. Ne zamandır seviyorum onu biliyormusunuz? Benim gözlerime öyle bir bakti ki o bakıştan belli seviyorum hayır hayır hoşlanma değil eminim seviyorum. Ben onu bi sebebi yokken yüreğimde sıcacık hissediyorum. Ben istiyorum ki onun kalbi benim benim ki onun olsun omur boyu sahip çıkalım istiyorum, Mutlu olalım istiyorum, dertlerini anlatsın dinleyim ben anlatıyım o dinlesin istiyorum, her anımda/anında, her sıkıntımda/ sıkıntısında, her mutluluğumda/mutluluğunda bedenen yada ruhen yanında olmak istiyorum, o benim Kocaman annem olsun istiyorum, arada mızıkçılık yapan ablam olsun istiyorum, beni koruyan bir babam olsun istiyorum, benim bir sevdiğim olsun istiyorum... Çok şey istiyorum farkındayım ama napayim kalp iste sevince böyle seyler istiyor anlatabiliyormuyum bilmiyorum insallah anlatabilmişimdir.

Karanlık odaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin