53

420 41 86
                                    


3 Hafta Sonra

Geçilen üç hafta içerisinde Kunpimook hastaneden çıkmış düzenli bir şekilde ilaçlarını kullanıyordu. Bu süreç içerisinde Jung Kook onu asla yalnız bırakmıyordu.
Sürekli onunla ilgileniyor, hatta birlikte ders çalışıyorlardı.

Kunpimook, sevilmenin en güzel şey olduğunu düşünüyordu. Ve Jung Kook ' a sahip olduğu için gerçekten mutluydu.

Sonsuza dek sürer miydi ki ? Ama hiçbir şey sonsuz değildi...

"Kookie ?"

"Hm ?"

"Seni seviyorum."

Jung Kook, sevgilisinin duygusal çıkan sesine karşın bakışlarını ona çevirdi.

"Bende seni seviyorum, bebeğim."

Duyduğu kelimeler içinde bir şeyleri kıpraştırırken gülümsedi.

"Bir şey mi oldu Mook ?"

"Hayır. Sadece bilmiyorum. Bazı düşünceler aklımda dönüp duruyor..."

Jung Kook, Mook'un kafasını göğsüne yaslamasını sağladı ve onun siyah saçlarına parmaklarını daldırdı.

"Nasıl düşüncelermiş bakayım ?"

Kunpimook derin bir nefes bıraktı.

"Imm... Biliyorsun, hiçbir şey asla sonsuza dek sürmez... Demek istediğim, korkuyorum Jung Kook. Benden gitmenden. Beni bırakmandan..çok korkuyorum."

"Korkma sevgilim, korkma."

Jung Kook, 'senden gitmem' demedi ya da 'seni bırakmam' demedi sadece 'korkma' dedi...

Ne kadar güven verebilirdi ki bu kelime ?

İşte asıl şimdi korkuyordu...
Mook dolan gözlerinden yaş akmasın diye uğraşıyordu, boğazına yumru oturmuştu.

Bir süre sessizce birbirlerinin nefes alıp verişlerini dinlediklerinde en sonunda Jung Kook konuştu.

"Bu kadar ara yeter bence. Hadi devam edelim çalışmaya."

Kunpimook kafasını aşağı yukarı sallamakla yetindi.

Lanet sınavlar !

***

"Sınavın nasıl geçti Mook ?" Jung Kook elinde ki muzlu sütü sevgilisine uzatırken sordu.

"Güzeldi. Peki senin nasıl geçti Kook ?"

Jung Kook omuz silkti ve pipeti dudaklarından çekti.

"İyiydi."

İkisi de sütlerini içmeye odaklanmışken Jung Kook kıkırdamaya başladı.

Kunpimook ona anlamsızca bakarken kıkırdayan sevgilisi karşısında dayanamadı ve genişçe gülümsedi.

"Hey, neye gülüyorsun sen öyle ?"

Jung Kook pipeti ağzından çekti.

"Hâlime gülüyorum."

Jung Kook'un bu cevabı üzerine Kunpimook kaşlarını çattı.

"Hâline mi ? Ne varmış hâlinde ?"

Jung Kook işaret ve orta parmağıyla sevgilisinin çatılan kaşlarını iki yana çekti.

"Eskiden, yani seninle tanışmadan önce ben böyle değildim. Ciddi ve sürekli sinirlenen bir insandım. Ama seninle tanıştığımızdan bu yana değiştiğimi hissediyorum sevgilim. Sen bana ne yaptın bilmiyorum ama çok güzel bir şey yaptığın kesin."

Kunpimook boş süt kutusunu masaya bırakıp Jung Kook'un kafasına vurdu ve sarıldı.

"Aptal çocuk."

_________________________________________

Bölüm geç geldiği için sorry.

Çıldıvıyovum. Çünkü; BamKook moment var. Moment var BamKook. Var Moment BamKook-

Görüntü kalitesi için üzgünüm.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yaşasın BamKook !

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaşasın BamKook !

hug me  »  bamkook  «Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin