realistjk: karşıma çık artık.flybbam: hayır.
realistjk: daha ne kadar bekleyeceğim ?
flybbam: bende bilmiyorum.
sadece şimdi bu konuyu kapatalım.
realistjk: pekâlâ.
***
Jung Kook, üç gündür bebek yüzlü çocuğu izliyordu.
Madem, Kunpimook onun karşısına çıkmıyordu onun yerine Jung Kook yanına gidecekti. Bugün.
Ve koridora çıktığında uzun süredir görmediği dostunu görünce şaşırdı.
"Yu Gyeom, ne zaman döndün ?"
"Oh, Kook. Bir hafta falan oldu. Dostum gel buraya." deyip sarıldığında, Kook'ta ona karşılık vermişti.
Ardından ayrıldıklarında, Yu Gyeom yeniden konuştu.
"Ancak ben şimdi gitmeliyim."
"Tamam dostum."
Jung Kook, bir süre olduğu yerde durdu. En iyisi öğle arası onu bulmaktı.
***
Sonunda öğle arası gelmişti. Jung Kook, Kunpimook'un bulunduğu sınıfa gidip orada olup olmadığını kontrol etti ancak sınıfta yoktu.
Sınıf başkanı Jung Kook'un yanına geldi.
"Sınıf başkanı, Kunpimook nereye gitti biliyor musun ?"
"Hayır nereye gittiğini bilmiyorum."
"Tamam, teşekkürler." deyip sınıftan ayrılarak onu aramaya başladı.
Her yere baktı. Sadece spor salonu kalmıştı. Orada olmasını umarak, hızla merdivenleri aşağı inip spor salonuna ulaştı ve kapıyı araladığında gördüğü görüntülerle donup kaldı.
***
Kunpimook okula geldiği zaman, Yu Gyeom'un geldiğini öğrenmiş ve ondan kaçmaya çalışmıştı. Ancak, öğle arası Yu Gyeom onu zorla spor salonuna götürmüştü.
"Bak, yeniden geldim. Senin için geldim Mook."
Kunpimook, gözleri dolarken bir yandanda kafasını hızla sağa sola sallıyordu.
"Hiç gelmemeliydin. Geldiğin cehenneme geri dön lanet olası !"
Yu Gyeom, kendinden cılız olana yaklaştı.
"Bende seni özledim, sevgilim."
"Ka-" Yu Gyeom, Kunpimook'un konuşmasına izin vermeyerek yumuşak dudaklara bastırdı dudaklarını.
Tabii ikisi de onları izleyenden habersizdi.________________________________________
Ahey ahey.
Ortalığı karıştırmaya çalışmak tamda benim işim kkk~
Watty hate.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hug me » bamkook «
Hayran Kurguflybbam: bana sarılmanı istiyorum çok mu şey istiyorum ? realistjk: ne saçmalıyorsun sen ? ☆ 'İlk' BamKook fanfic