'מכירים את ההרגשה הזאת שכל יום שאת קם בבוקר אתה מצפה למשהו שונה או חדש שיקרה בחייך., טוב אני לא ציפיתי לכך בכלל, תמיד אהבתי את השגרה המשעממת שלי. לקום כל בוקר ללכת לבצפר לחזור הביתה לאכול ולדבר אם חברות או לצאת איתן לראות טלויזיה להשתעמם איזה שעה אם מוזיקה ולישון. כך זאת השגרה שלי עד שהגיעה הדבר שלא ציפיתי שיגיעה..'
אני קמה בבהלה כשפני נפגשות בכרית בחוזקה אני פותחת את עיניי ומגלה את נתנאל עומד מולי כשהוא מצחקק לא ואני זעופת פנים "קופיקה יאללה לקום" הוא אומר בחיוך כשהוא לוקח את הכרית בחזרה "נתי תזהר ממני" אני קמה ישירות מהמיטה תופסת את הכרית שלי והוא בורך החוצה בצחקוק "פחדן" אני צועקת מבעד לדלת וצחוקו מהדהד בהמשך. אני עושה את ארגוני הבוקר שלי לובשת חולצת בצפר, מכנסי הג'נס שלי ונועלת את נעלי האולסטר בצבע בורדו על רגלי. אני לבסוף יורדת לכיוון הסלון רואה את נתי בספה, הוא מסתכל לעברי ואני מסתכלת אליו במבט אזהרה, איך הוא לא התבגר אני מגחחת לעצמי. אני יושבת לידו כאשר חזרתי אם השוקו בשקית שלקחתי מהמטבח הדבר הכי אהוב אלי בבוקר. "נרגעת?" אני מסתכלת על אחי הגדול "כן" הוא מחייך אלי "טוב בואי תקחי את הטיק שלא נאחר" הוא אומר קם מהספה לוקח מהשידה את המפתחות לאופנוע השחור שלו, אני לוקחת את טיק שלי והולכת בעקבותיו, שנינו כובשים את הקסדות ומתישבים אני תופסת חזק במותניו ואנחנו נוסעים בסהרה.
"כשאת מסיימת תתקשרי אלי" נתנאל אומר לי "בסדר קרציה" אני מחייכת לעברו ונכנסת לבית הספר. "הי חןןןןן" אני שומעת את צעקתה של רומי מאחורי ואני מסתובבת רואה אותה רצה לעברי עם ידיים באוויר, שתינו ישר מתחבקות "איפה היית חני חיפשתי אותך!" היא אומרת לי כשנכנסנו לבניין השכבתי שלנו "נתי אסף אותי, הרגע הגעתי" עניתי לה ושתינו התקדמנו ללוקרים שלנו שהם אחד ליד השני כדאי להוצאי את הספרים שלנו לכל היום. "רגע אח שלך עדיין עם הזונה הזאת?" היא שואלת בגלגול עניים "מה עם ליהי, כן ברור ברגיל" שתינו נאנחות והצלצול לשיעור הראשון נשמע "בואי נלך לכיתה לפני שהמפלצת תאיר לנו" אני אומרת ושתינו מתקדמות לשיעור מתמטיקה.
שעתיים מתמטיקה עוברות בהצלחה ושתינו מתקדמות לקפיטריה לשולחן הקבוע שלנו. ואני רואה את ירדן יושב שם עם ליאור וחברתו עדי, "ירדןןן!" אני מתנפלת אליו בחיבוק מאחורה "קופיקה, בוקר טוב משהו למה להרוג?" הוא אומר וליאור, עדי ורומי צוחקים "אני לא הורגת אני פשוט מתה אליך" אני מחייכת אליו והוא נאנח. ירדן הוא ההומו בחבורה כך שהכי כיף להציק לא כי הוא רווק ונוראה חתיך אני חולה אליו, וטוב עדי וליאור כבר שנתיים וחצי ביחד והם ממש חמודים ביחד וטוב אני ורומי רווקות הרבה זמן.. "אתם רוצים שנלך לאנשהו בערב?" ירדן אומר "לי אין בעיה" רומי עונה לו "אנחנו גם נבואו" עדי אומרת "את גם תבואי חני?" רומי שואלת "אממ אני לא יודעת אם זה למועדון נתי יהרוג אותי" "אז תגידי לו שזה לא ונצא לאנשהו" ירדן אומר "טוב בסדר, אני אנסה לשכנע אותו" אני נאנחת "יופי מקסימום אני הפעיל את כוחות השכנוע שלי" רומי אומרת ומחבקת אותי חיבוק צדדי.היום עבר מהר ואני מחכה בשער לנתנאל שיגיע, לבסוף אני רואה אותו מתקדם אלי שליהי דבוקה אליו בחיבוק ואני נאנחת. "חן אני מוריד את ליהי ואז נגיע הביתה בסדר?" אני נאנחת ומהנהנת. לבסוף הגענו הביתה ואני ישר הנחתי את הטיק והלכתי לכיוון המטבח "נתי אני יוצאת היום בערב" אני לבסוף אומרת זאת "אם מי?" הוא שואל ומתקדם למטבח "עם רומי, ירדן, ליאור ועדי" אני אומרת לא לבסוף שותה מכוס המים שמזגתי לעצמי. "אני מקווה שאת לא הולכת למועדון, תזהרי ממני כן?" הוא אומר לי "אל תדאג נתי זה רק לפארק אתה יודע" אני מחייכת אליו ומניחה את הכוס בשיש "אני יודע קופיקה, אני פשוט דואג לך" ואני ישר קבורה בחזהו "אני יודעת נתי אבל לא יקרה לי כלום, כל עוד ירדן שם" אני אומרת בחיוך מרימה את ראשי ומסתכלת לפניו היפות. "אוקי בסדר, אבל את מתקשרת אלי כשאת מגיע ולכל בעיה ואני אוסף אותך בחזרה טוב?" אני מהנהנת והוא מנשק לראשי. אחרי שיחת השכנוע שלי אני מתקדמת לחדרי ובוחרת מה ללבוש, חולצת בטן אדומה רפויה ארוכה קיר קר בערב וג'ינס ארוך עם קרעים לא מוגזמים כי נתנאל לא יתן לי אני נועלת נעלי האולסטאר השחורות שלי, שמה מיקאפ אלינר ואודם ורדרד שקוף ולבסוף מתיזה בושם. אני יורדת למעטה כי ירדן אמר לי שהוא בחוץ מנשקת להורי ויוצאת החוצה לכיוון רכבו של ירדן.
***
איך הפרק הרבה זמן לא הייתי ויש לי טלפון חדש אז זאת הפעם הראשונה לכתוב בו תגיבו תצביעו אוהבת *דובדבן*
YOU ARE READING
אחים בדם? / ?blood Brothers
Romance~'חן, אני אוהב אותך' הוא אמר לעברי 'די נתנאל אתה לא מבין!' אני צועקת לעברו ומתרחקת מאחיזתו ''חן נו בבקשה אני אוהב אותך למה את לא מבינה?' הוא מתעצבן ומתקרב אלי 'נתנאל די, אני אחותך זה לא עובד ככה' אני אומרת כמעט בוכה 'נו חן על תבכי לי עכשיו' הוא אומר...