פרק 2:

88 9 6
                                    


**
"סוף סוף הגעתם" שמעתי את רומי אומרת לעברנו כשאני וירדן נכנסים לפארק. "זה לא היה רבה זמן" אני אומרת, מחבקת אותה ואחרי ירדן. "טוב בו נמצא מקום לשבת" ירדן אומר תופס בידינו, כשהוא מבחין בעדי וליאור אנחנו מתקדמים אליהם. "הי מאמי" עדי אומרת לעברי בחיבוק מוחץ "היוש" אני אומרת לעברה וגם לליאור. "אז מה מר נתי אמר לך בסוף?" רומי שואלת אחרי שכולנו התיישבנו "נסעתי אם הסתומה שלו בדרך הביתה, ואז אמרתי לו שאנחנו נפגשים והוא ארשה לי כל עוד זה לא במועדון." עניתי לרומי "נחמד סוף סוף הוא ויתר לך, טוב סוג של" היא אומרת ושתינו מצחקקות "הוא רק דואג לי" אני מוסיפה לדברי "זה בטוח" היא אומרת וכאן השיחה נגמרת. "נראה לי שהוא ממש דואג לך" אני שומעת את קולו של ירדן ומרימה את ראשי מהטלפון. "למה אתה מתכוון?" אני שואלת  "תסתכלי לשם" ירדן אומר גורם לי להסתכל שמאלה ולראות את נתי ועוד חברים שלו כולל ליהי הזנזונת, יושבים שם ומעשנים. "אה, הבנתי אותך ירדן" "הוא הסתכל אלייך כל הזמן שדיברתן" הוא מוסיף מתכוון לשיחה שלי ושל רומי. "זה פעם ראשונה שאני רואה אותו כאן" אני אומרת לו "האמת שכל פעם שאת יוצאת לכאן הוא מגיע לפה גם" ירדן אומר לי בחיוך ואני מנסה לחייך אליו בחזרה. "אבל אתה יודע מה מעצבן אותי ירדן, אני כבר בת 17 והוא לא נותן לי מרכב לחיות את החיים שלי" אני מתחילה להתעצבן "אני יודע חני אבל הוא דואג לך" ירדן מנסה להרגיע אותי "אבל זה שהוא גדול ממני בשנה וקצת, הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה בלי טענות ומה לי, לי אסור" אני מתחילה להתעצבן וזה משגע אותי. "חני תרגעי הכל היה בסדר" רומי מנסה להרגיע אותי גם, "לא אני הלך לדבר איתו" " לא את נשארת כאן חן" ירדן אומר לי "כן חני תשארי תדברו בבית" רומי גם מנסה לעצור אותי ועדי וליאור מסתכלים אלי בשתיקה "לא אני הולכת עכשיו" אני אומרת ומתקדמת לעברו כשכולם צועקים בשמי "נתי" אני קוראת לעברו שלי אחי הגדול והוא מרים את ראשו לעברי "מה חן?" הוא אומר לי בקול אדיש, אני בולעת את רוקי מהלחץ "אני יכולה לדבר איתך לבד?" אני שואלת וקצת רועדת הוא מהנהן לעברי ואומר לחבריו שהוא כבר חוזר. שנינו מתרחקים מהאזור לחלק יותר שקט בפארק "למה אתה כאן?" אני שואלת אותו ואני מרגישה שהוא נרגע חזר להיות רח כלפי "אני אם החברים שלי יש לך בעיה עם זה?" הוא שואל טיפה בתוקפנות ואני משחקת אם אצבעותי שראשי כלפי מעטה. "לא פשוט ירדן אמר לי שכל פעם שאני יוצאת אתה תמיד נמצא פה" אני אומרת בלחישה. נתנאל נאנח ומרים את ראשי. "הי סליחה לא התכוונתי להיות תוקפני אליך, קטנה שלי?" הוא אומר לי ומלטף את לחיי בידיו הגדולות "אני פשוט דואג לך חני בסדר, אני פה כדי לשמור אליך, טוב מלאך שלי" הוא אומר מסתכל אל תוך עיני " טוב נתי" אני אומרת נמחצת בין זרועותיו החסונות והוא מנשק למצחי "אני אוהב אותך, קטנה שלי" הוא אומר ואני מרגישה את חיוכו "גם אני אותך אח גדול"
*****
אחרי השיחה שהיתה לי עם נתי חזרתי לחבורה והמשכנו לדבר כאילו לא קרה דבר.  ב 1:00 ירדן החזיר אותי ואת רומי הביתה ונפרדתי משניהם, נכנסתי הביתה חלצתי את נעלי ועליתי לחדרי. החלפתי לפיג'מה, הורדתי איפור, נכנסתי למיטתי ואחרי כמה דקות נרדמתי.
***
רעש חורק העיר אותי משנתי, פתחתי את עיניי רואה את נתנאל יושב בכיסא ליד מיטתי רגליו פסוקות במאט, ידיו נשענות אליהם וראשו שמוט מטעה. אני ממצמצת בכדי להתמקד בו בחושך ששורר בחדר ורואה שהוא עוד לובש את בגדיו מהיציאה לפארק, והשעה עוד מאוחרת, אני מסתכלת בשעון שעל הקיר ורשום בו 4:30 בבוקר. "נתי?" אני קוראת בשמו בלחישה, הוא מרים את ראשו לעברי עיניו התכולות והיפות הפכו לאדומות וסוערות ואיני יכולה לזהות את צבען. "חן" הוא אומר לעברי כולו מחוספס וצרוד. "אתה שיכור?" אני שואלת לעברו "קצת" הוא עונה וגיחוך קל יוצא מפיו. אני כמה ממיטתי לעברו "תחזרי לישון מאוחר" הוא ממלמל לעברי "לא עד שאתה לא הולך לישון" אני אומרת לו ותופסת בידו הגדולה. "בו תלך לחדר שלך תתקלח ולך לישון" אני גוררת אותו לחדרו שבסוף המסדרון בשקט כשהוא מצחקק ומלמל מילים לעברי.
אחרי שנתנאל התקלח וחזר לקצת פוקוס עזרתי לו להכנס למיטה, כשהוא היה שכוב במיטתו באתי לצאת מחדרו אבל קולו עצר אותי "תשארי איתי חני" הוא קרה לעברי "אני צריכה לישון נתי" אני אומרת לעברו "נו בבקשה כמו שעשינו שהיינו קטנים וישנו ביחד" הוא המשיך לשכנע ולא יכולתי להתווכח עם האדון "בסדר" אני נאנחת והוא מחייך אלי מפנה לי מקום אני נשכבת לידו בתוך גופו החמים והוא מחבק אותי חזק מנשק לראשי."את נוראה יפיפייה, את יודעת?" הוא אומר לעברי ואני שותקת זה הרגיש לי נוראה מוזר, "למה אני עדיין אם ליהי הזאת שיש לי אותך?" הוא ממשיך למלמל לעצמו אני נבוכה נוראה "נתי אתה מדבר שטויות אני אחותך, לך לישון" אני אומרת וחצי מסתובבת מפנה אליו את גבו והוא שותק. "וואי סליחה, קטנה אני לא יודע מה יש לי" הוא חוזר לעצמו לרגע. "לילה טוב נתי" אני ממלמלת לפני שאני נרדמת ושומעת "לילה טוב יפה קטנה"

***
היושים העלתי עוד פרק כאן מקווה שיגיבו ויצביעו, תוסיפו ליומן הקריאה שלכם 😁😊 באהבה *דובדבן* וחג שמח

אחים בדם? / ?blood BrothersWhere stories live. Discover now