TANITIM

6 0 0
                                    

Bir yıl öncesine kadar tek hayali istediği üniversiteyi kazanmaktı. Nereden bilebilirdi, bir yıl içinde hedeflerinin bu kadar değişebileceğini. Adımlarını O'na göre atmaya başlayacağını. Yaptığının çok yanlış ve tehlikeli olduğunu bile bile O'na gitmeyi kabul etti, kendi içinde bir anlaşma yaptı. Sadece bir yıl... O'na acı çektirmek için sadece bir yıla ihtiyacı vardı. Bu zamana kadar kimseyi kıramayan herkesi kırmaktan çekinen o kız, şimdi acımasızca kıracaktı. Kimseyi terketmeye cesaret edemeyen o kız, acımasızca terkedecekti. Kimse için değişmeyen o kız O'nun için değişecekti.

Merhaba arkadaşlar daha önce yazmayı çok deneyip her seferinde hikayelerini silen biri olarak bu sefer yazmakta kararlıyım. Okunsun diye değil yüküm biraz olsun hafiflesin başkalarıyla da paylaşabileyim diye yazmaya başladım bu sefer. İçimdekileri döküp bu yükten biraz olsun kurtulmak için. Amacım profesyonel bir şey kesinlikle değil, zaten bu konularda pek yeteneğim olduğunu söyleyemem. Hani çok şey yaşarsınız ama kimseye anlatamazsınız ya, anlatsanız da insanların dikkatini çekmez. İşte görünürde 5 yıldır biriktirdiklerimi bu şekilde anlatmaya karar verdim. İnşallah yazdıklarım benim içimde bir yerlerde beni rahatlatmaya yardımcı olabilir. Sevgilerimle...

Söz Vermiştin BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin