Οκ Ιρις ηρέμησε όλα θα πανε καλά δεν χρειαζεται να ανησυχείς.Μα πως να μην ανησυχώ?Και αν δεν με συμπαθησουν οι υπόλοιποι μαθητές?Αν οι δάσκαλοι είναι απαισιοι και αυστηροί? Αν δεν κάνω καλή εντύπωση?Αν στο δωμάτιο έχει ποντίκια και γλίτσα? οκ οι σκέψεις μου αυτήν την φορά είναι υπερβολικές...Αλλά όσο μπαίνουμε πιο βαθια μεσα στο δάσος με το αυτοκίνητο του πατέρα μου τόσο πιο πολύ με κατακλίζει το άγχος...Η Αλήθεια είναι ότι το να πηγαίνεις σε ένα καινούργιο σχολείο είναι αρκετά αγχωτική εμπειρία και παρόλο που την έχω ζήσει τουλάχιστον άλλες έξι φορές με τρομάζει η ιδέα του να πρέπει να αλλάξω σχολείο...Αυτήν την φορά όμως είναι διαφορετικά...Δεν θα είναι μόνο το σχολείο μου.Θα είναι και το σπίτι μου...Ίσως αυτό να φταίει που έχω τόσο άγχος..Φοβάμαι μήπως δεν μου αρέσει εδώ και το πρόβλημα είναι ότι δεν θα μπορώ να φύγω θα είμαι όλη την μέρα μου εδώ και...
Οκ φτάνει το δράμα πρέπει ναν χαλαρώσω λίγο...
Σταμάτησα να σκέφτομαι και αποφάσισα να δω το τοπίο...
Το δάσος όσο προχωρούσαμε γινόταν όλο και πιο πυκνό και σκοτεινό. Η αλήθεια είναι ότι με τρόμαζε λίγο.
Μετά από λίγη ώρα σταματήσατε μπροστά από ένα ξέφωτο και αντικρίσαμε ένα μεγάλο κτήριο...Έμοιαζε αρκετά παλιό αλλά ήταν επιβλητικο και με έκανε να νιωθω μικρη μπροστά του. Προχωρήσαμε προς το κτήριο και σταθήκαμε μπροστά στην μαυρη καγκελόπορτα. Η υπόλοιπη περίφραξη ήταν και αυτή μαύρη μόνο που υπήρχαν πάνω της ροζ τριανταφυλλιές οι οποίες έκαναν την αυλή να μυρίζει υπέροχα. Μέσα στην αυλή υπήρχε ένα μονοπάτι προς την κυρία είσοδο και πολλά δέντρα και λουλούδια.Επίσης υπήρχαν και ξύλινα παγκάκια και τραπέζια τα οποία θα ήταν τέλεια για να διαβάζει κανείς όταν είχε καλό καιρό η απλά για να έρχεται να χαλαρώνει.. Η αυλη φαινόταν πως ηταν αρκετά περιποιημένη...
Προχωρήσαμε προς την είσοδο όπου μας περίμενε ο διευθυντής...Όπως μας ενημέρωσε οι μαθητές είχαν μάθημα εκείνη την ώρα πράγμα που εξηγούσε τους άδειους διαδρόμους...
Προχωρούσαμε προς το γραφείο του διευθυντή όταν ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο του πατέρα μου και μόλις το κλείνει λέει ότι ήταν από την δουλειά και ότι πρέπει να φύγει αμέσως τον αποχερεταω και μετά από λίγο φτάνουμε στο γραφείο του διευθυντή.
Κάθεται στην έδρα του και μου λέει να καθήσω.
"Λοιπόν καλωσόρισες στο σχολειο μας Ίρις . Συνήθως δεν δεχομαστε μαθητές στα μέσα της σχολικής χρονιάς αλλά αυτή ήταν ειδική περίπτωση και σε δεχτήκαμε.Εδωπερα έχω μερικά χαρτιά με τους κανονισμούς και το πρόγραμμα.Οι κανόνες τηρούνται αυστηρά και πρέπει να προσέχεις ιδιαίτερα τα μέρη και τις ώρες που δεν πρέπει να βρίσκεσαι εκεί.Επίσης μέσα στα χαρτιά είναι και ένας χάρτης του σχολείου για να βοηθηθείς.Τώρα θα σε οδηγήσω στο δωμάτιο σου το οποίο θα μοιράζεσαι με άλλα δύο κορίτσια"
Με την τελευταία του πρόταση σηκωθηκαμε και αρχίσαμε να περπατάμε.
Μόλις φτάσαμε στο δωμάτιο μου ο διευθυντής μου έδωσε ένα κλειδί και έπειτα έφυγε εγώ μπήκα μέσα και άρχισα να το παρατηρώ ήταν ένα όμορφα διακοσμημένο δωμάτιο με γκρι τοίχους και μοβ έπιπλα.Υπήρχαν τρία κρεβάτια και εγώ κάθησα σε αυτό που ήταν άδειο που μάλλον θα ήταν το δικό μου από δω και πέρα...
Έπειτα έβγαλα τα χαρτιά που μου έδωσε ο διευθυντής και άρχισα να διαβάζω το πρόγραμμα...
Σχολικό πρόγραμμα:
8.30 πρωινό γεύμα
9.30-10.00 πρώτη ώρα μαθημάτων
10.00-10.30 δεύτερη ώρα μαθημάτων
10.30-11.00 τρίτη ώρα μαθημάτων
11.00-11.30 Διάλλειμα
11.30-12.00 τέταρτη ώρα μαθημάτων
12.00-12.30 πέμπτη ωρα μαθηματων
12.30-13.30 ελεύθερη ώρα
13.30 μεσημεριανό γεύμα
14.30-17.30 ξεκουραση-μελέτη υποχρεωτική παραμονή των μαθητών στα δωμάτια
17.30-17.45 απογευματινό γεύμα
17.45-20.30 ελεύθερη ώρα
20.30 βραδινό γεύμα
21.30 επιστροφή και υποχρεωτικη παραμονη στα δωμάτια.Το πρόγραμμα δεν είναι και άσχημο.Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι τα μαθήματα είναι τρεις ώρες συνεχόμενα το πρωί αλλά έχουμε όλο το απόγευμα ελεύθερο για να κάνουμε ότι θέλουμε...
Σειρά είχε το δεύτερο χαρτί.
Κανονισμοί:
~Οι μαθητές πρέπει να παρευρίσκονται σε όλα τα μαθήματα
~Απαγορεύεται η είσοδος στο υπόγειο
~Από την στιγμή που θα σβήσουν τα φωτα οι μαθητές απαγορεύεται να μετακινούνται στους διαδρόμους και πρέπει να βρίσκονται στα δωμάτια τους
~Η σχολική ενδυμασία είναι υποχρεωτική για όλους τους μαθητές
~Απαγορεύεται οι μαθητές να βγαίνουν ασυνόδευτοι στο δάσος
~Η Βιβλιοθήκη είναι ανοιχτή από την ώρα του απογευματινου γεύματος έως και την ώρα του βραδινου γεύματος
~Οι μαθητές μπορούν ελεύθερα να συμμετάσχουν σε οποιοδήποτε δραστηριότητα παρέχεται από το σχολείο μας σε κατά την διάρκεια της ελεύθερης απογευματινής ώρας.
~Οποιαδήποτε ανυπακοή στους κανόνες θα επιφέρει συνέπειες οι οποίες θα οριστούν από την διεύθυνση.Απλοί ακούγονται και ανυπομονώ να μάθω για τις δραστηριότητες...
Σκεφτόμουν όλα αυτά όταν άκουσα κλειδιά στην πόρτα και μάλλον είχε έρθει η ώρα να γνωρίσω τις νέες μου συγκατοίκους...
Η πόρτα άνοιξε και μέσα μπήκαν δύο ολοιδια κορίτσια.Πρέπει να ήταν δίδυμες!Ήταν και οι δυο λεπτες με κανονικο υψος με πράσινα μάτια και κόκκινα μακριά μαλλιά...Φορούσαν τις στολές του σχολείου που τώρα που το σκέφτομαι ο διευθυντής ξέχασε να μου δώσει...
-Γεια σας!τους ειπα
-Γεια σου ειμαι η Ρεβέκκα και από δω η δίδυμη αδερφή μου η Μιράντα.είπε το ένα από τα δύο κορίτσια.
-Χάρηκα εμένα με λένε Ιρις και είμαι η νέα σάς συγκάτοικος..
Η Μιράντα τότε πήγε να πει κάτι αλλά την διέκοψε ένας δυνατός θόρυβος...
Τα κορίτσια κοιτάχτηκαν και είπαν με μια φωνή:ο συναγερμός!
YOU ARE READING
Under the School
FantasyΟ ίδιος εφιάλτης από τότε που ήμουν μικρή. Όλα αρχίζουν σε έναν μισοσκοτεινο διάδρομο ακούγεται μια φωνή,η φωνή της μαμάς μου! Με καλεί να την ακολουθήσω και εγώ το κάνω. Την ακολουθώ στον διάδρομο αλλά βγαίνω σε ένα σκοτεινό δάσος τότε η φωνή χάνετ...