《26》

58 17 22
                                    

Ίρις p.o.v

"Και τελικά τα καταφέρατε?"ρωτάω την Άρτεμης

"Ναι αλλά προφανώς πληρώσαμε και οι δύο το τίμημα"λέει και κοίταξε τον ημιδιαφανο εαυτό της

"Δεν μπορεί να γίνει κάτι γι αυτό?"Ρωτάω και την κοιτάω

"Η ιστορία δεν τελείωσε εκεί όμως"λέει και ανταποδίδει το βλέμμα μου

"Δηλαδή?"

"Εμείς φτάσαμε και μπήκαμε μέσα σε ένα δάσος.Η μητέρα σου μου είχε ήδη εξηγησει όλα όσα θα έπρεπε να γίνουν.Την ώρα που η μητέρα σου εκτελούσε το ξόρκι όμως εμφανίσθηκε ο αδερφός του Γιάννη!Αν η μητέρα σου και εγώ  σταματουσαμε θα πέθαιναμε επιτόπου και έτσι δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να συνεχίσουμε.Το ξόρκι έγινε αλλά ο Γιάννης είχε προλάβει να κάνει κάτι φρικτό!Έκανε το ένα απο τα δύο παιδιά μου σαν και αυτόν...ένα τέρας...!Εκεινη την στιγμή η μητέρα σου τα έχασε δεν ήξερε τι να κάνει έπρεπε να σκεφτεί κάτι για να σας προστατεψει όλους.... έτσι έδωσε και στο άλλο παιδί δυνάμεις,για να μπορεί να αντιμετωπίσει το πρώτο και έδεσε όλο το ξόρκι με εσένα...και έτσι χρησιμοποίησε τις δικές τις τελευταίες δυνάμεις η μητέρα σου"

"Μα γιατί να το κάνει αυτό?"ρωτάω

"Αυτό είναι το κομμάτι της ιστορίας που δεν καταλαβαίνω...Και η αλήθεια είναι ότι δεν μπόρεσε ποτέ να μου το εξηγήσει ποτε..."

"Και με τα παιδιά τι έγινε?"

"Εσένα σε ανέλαβε ο μπαμπάς σου...το ένα μου παιδί μενει εδώ μαζί μου και χρησιμοποίει τις δυνάμεις του ως λύκος και το άλλο παιδί απλά έφυγε...δεν ήθελε να είναι κοντά μου"...λέει εμφανώς λυπημένη

"Άρτεμης κατάλαβα!τα κατάλαβα όλα! Πρέπει να φύγω αμέσως είναι πολύ σημαντικό! "

"Περίμενε δεν σου είπα ποια είναι τα παιδιά! "

"Δεν χρειάζεται να μου εξηγήσεις τα κατάλαβα όλα!Πρέπει να φύγω!θα τα ξαναπούμε!"λέω γρήγορα και βγαίνω από  το σπίτι της

Στο δρόμο έτρεχα!Έπρεπε να φτάσω στον Άρη όσο πιο γρήγορα μπορούσα! Να του μιλήσω για τον Κλέαρχο!Έπρεπε να του πω ότι κινδυνεύει!!

Φτάνω στο δωμάτιο των αγοριών και χτυπάω δυνατά την πόρτα και μου ανοίγει ο Κλέαρχος!
Κλ-Δεν μπορείς ούτε μιση μέρα μακριά μου εε?
Ι-Που είναι ο Άρης?
Κλ-Όχι εδώ πάντως!Αλλά αφού είμαι εγώ έδω δεν τον χρειάζεσαι!
Ι-Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με εσένα!Τα έχω μάθει όλα! Όσο πιο μακριά σου τόσο το καλύτερό!
Κλ-Τι εννοείς τα ξέρεις όλα?Ποια όλα?
Ι-Την αλήθεια για εμάς τούς τρείς,για τους γονείς μας όλα!
Κλ-Δεν είναι αυτό που νομίζεις!
Ι-Και τότε τι είναι?Πρέπει να φύγω τώρα έχω να βρώ τον Άρη! Αυτόν που δεν εχει τριάντα διαφορετικές προσωπικότητες!
Κλ-Διαολε!Προσπαθώ να σε βοηθήσω τι δεν καταλαβαίνεις!Πρέπει να με εμπιστευτείς!
Ι-Αυτό ακριβώς θα έλεγε και ο κάθε κακος!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ηελλο!Τι κάνετε!!!Ελπίζω να είστε καλά!!!

Έπρεπε να ανεβάσω χθες αλλά έχω προωθεί...Λοιπόν που λέτε το Σάββατο είδα ένα βίντεο που ήταν react σε Kpop...Εμένα δεν μου είχε περάσει από το μυαλό να ακουσω kpop μέχρι το Σάββατο...Εμμ και βίντεο στο βίντεο τραγούδι στο τραγούδι...καταλάβατε φαντάζομαι τι έγινε...

Τεσπα πάμε στην ιστορία μας !Η Ίρις νομίζω έχει μπερδεψει λίγο τα πράγματα...

Εμμμ δεν έχω να πω κάτι άλλο τα υπόλοιπα θα τα μάθετε στα επόμενα κεφάλαια...

Καληνύχτα 😘😘









Under the School Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora