《20》

66 21 6
                                    

(Καλέ ποτέ έγραψα 20 κεφαλαία?😂😂)

Ίρις pov

Το μάθημα των εικαστικών τελείωσε και γυρισα στο δωμάτιο,όπου με περίμεναν τα κορίτσια...

Από τα πρόσωπα τούς μπορούσα να καταλάβω ότι είχαν βρει κάτι.
Ι-Γεια σας!
Ρ-Γειάαα
Μ-Πώς πήγε?
Ι-Όχι και τέλεια....δεν παραδέχτηκε τίποτα και ο Άρης μας διέκοψε για κα πάμε στα εικαστικά...
Μ-αα
Ι-Εσείς?Βρίκατε τίποτα?
Ρ-Ναι!

Σταματάω περιμένοντας να μου πουν αλλά απλά κοιτιομαστε για μερικά δευτερόλεπτα...

Ι-Λοιπόν?
Ρ-Τι?
Ι-θα μου πείτε τι βρήκατε?
Ρ-Ο Ναι σωστά!γελάει η Ρεβέκκα
Μ-Λίγο πολύ τα άρθρα μιλάνε για διάφορες εξαφανίσεις μέσα στο δάσος,επιθέσεις από κάποιο ζώο,πάντα απροσδιόριστο,και σε κάποια άλλα για ανθρώπους που έχουν δει περίεργα πράγματα μεσα στο δάσος...
Ι-Από ποτέ έχουν αρχίσει οι εξαφανίσεις?
Ρ-Είναι από πολύ παλιά μέχρι και τώρα...το πρόβλημα είναι ότι τα τρία  τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει να αυξάνονται...
Μ-Δεν νομίζω ότι το δάσος είναι ασφαλές για οποιονδήποτε με λίγα λόγια...
Ι-Μάλιστα...
Ρ-Θέλετε να κάνουμε κάτι πιο ανάλαφρο??
Μ-Δήλωση?
Ρ-Να διαλέξουμε τι θα βάλουμε στο πάρτι αύριο!!!Είναι τελευταία βδομάδα πριν τις διακοπές! Πρέπει να κάνουμε εντύπωση!!
Ι-Σοβαρά τώρα?
Ρ-Σοβαρότατα!!Ελατε θα έχει πλάκα!!Μπορούμε να κάνουμε και πασαρέλα!!
Μ-Τωρα μας έπεισες!
Ρ-Πλιζζζ!Ίρις?
Ι-Καλά...
Ρ-Μιράντα θα μας κάνεις την τιμή να συμμετέχεις?
Μ-Εντάξει αλλά είναι η τελευταία φορά που σου κάνω την χάρη...

Και κάπως έτσι καταλήξαμε να κάνουμε διαφόρους συνδυασμούς ρούχων όλο το απόγευμα και να έχουμε ένα βομαρδισμενο δωμάτιο...
Πάντως βρήκαμε τουλάχιστον τι θα φορέσουμε..

Μετά το βραδινό γυρίσαμε στο δωμάτιο και ξαπλώσαμε για να κοιμηθούμε..Εγώ έβαλα τα ακουστικά στα αυτιά μου και έβαλα το palylist με τα  τα αγαπημένα μου τραγούδια παίζει.Σιγά σιγά άρχισε να με παίρνει ο ύπνος..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello!Τι κάνετε?

Ξέρω ότι έπρεπε να ανεβάσω  την Παρασκευή αλλά το ξέχασα 😂για να επανορθώσω θα ξανανεβασω σήμερα η αύριο!

Θέλετε να κάνω καστ?Δεν έχω βρεί ακόμη αλλά αν θέλετε θα κάνω..

Βye,bye (για τώρα)😘😘




Under the School Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang