Πρίν διηγηθώ τον πρώτο μου εφιάλτη , θα πώ την ιστορία του δαίμονα Λίλιθ.
Η Λίλιθ, κατά τις απόκρυφες γραφές που φυλάττονται στο Βατικανό, είναι η πραγματικη πρωτόπλαστη του Θεού. Πρίν ο Θεός πλάσει την ελαττωματική Εύα που υπέκυψε στον πειρασμό του σατανά, κάτι άλλο συνέβη (λέγεται). Υπήρχε η Λίλιθ. Το "άλλο μισό" του Αδάμ. Ήταν η τέλεια γυναίκα,χωρίς κανένα ελάττωμα και εντελώς ισάξια με τον πρωτόπλαστο Αδάμ. Η Λίλιθ δεν άντεχε τον περιορισμό του κήπου της Εδέμ. Ηθελε να βγεί απο εκεί,να δει τί υπάρχει στον κόσμο,να είναι ελεύθερη. Έτσι το έσκασε από εκεί,μόνη και διψασμένη για νέες γνώσεις. Πολλές φεμινίστριες την θαυμάζουν για αυτό ,χωρίς όμως να αποδέχονται τη δαιμονική της πλευρά. Λίγο καιρό αργότερα βρέθηκε μόνη ,περιπλανόμενη και χαμένη κοντά σε μια λίμνη. Εκεί άρχισαν όλα. Την πλησίασε εκείνος.. Ο διάβολος. Την έκανε δική του. Μαζί έκαναν πολλά παιδιά , τα οποία είχαν τη δαιμονική και την ανθρώπινη φύση μέσα τους.
Ο Αδάμ ένιωθε πιο μόνος από ποτέ. Ο Θεός δεν άντεχε να βλέπει έτσι το δημιούργημά του. Έτσι έστειλε 2 αγγέλους να βρούν τη Λίλιθ και να τη φέρουν πίσω. Δεν ήταν όμως τόσο απλό. Όταν την βρήκαν και της εξήγησαν τι συμβαίνει εκείνη απάντησε με βρισιές και προσβολές στους αγγέλους. Αυτοί όμως απείλησαν να της σκοτώσουν όλα τα παιδιά αν δε γύριζε. Εκείνη απάντησε με τον ίδιο τρόπο,έτσι οι άγγελοι έκαναν αυτό που τη προειδοποίησαν. Οργισμένη η Λίλιθ ζητούσε εκδίκιση.
Όλα αυτά συνέβσαν τις 6 ημέρες που η Βίβλος αναφέρει ότι υπήρχε μόνο ο Αδάμ. Μετά απο τις 6 αυτές μέρες ,από το πλευρό του Αδάμ δημιουργήθηκε η Εύα. Αφού έγινε το αμάρτημα ,και οι δύο πρωτόπλαστοι έκαναν παιδιά, η Λίλιθ άρχισε την εκδίκιση. Ξεγέλασε έναν από τους γιούς της Εύας και έκανε παιδί μαζί του. Το παιδί γεννήθηκε με τη κακιά,δαιμονική φύση της Λίλιθ,αλλά και την καλή και ανθρώπινη φύση του γιού της Εύας. Έτσι λοιπόν φτάσαμε εμείς,εδώ,σήμερα,με την αριστερή και τη δεξιά πλευρά μας. Με το κακό και το καλό μέσα μας. Με τις ατέλειες και τα ελαττώματά μας. Με τις εσωτερικές μας συγκρούσεις ,τους πόνους και την κακία να μας διακατέχει.
YOU ARE READING
The Nightmare.
ParanormalΠρόκειται για αληθεινούς εφιάλτες που έχω δεί,και μεταφυσικές εμπειρίες που έχω βιώσει. Πολλοί ξαφνιάζονται όταν τους ακούνε,παρόλο που εγώ πλέον τα θεωρώ ρουτίνα.