Venujem natalie_angel za všetkú podporu. ;-)
Doktor:Slečna Stoessel ukludni sa. Rýchlo vám tepe srdce a neprospieva to vaši terajším dýchacími problé."
Ja:,,Kurva! Mne je jedno moje tepy ale povedzte mi čo je s mojím dieťaťom."
On mi začne rozprávať o nejakých srdcových problémoch keď mňa zaujíma moje dieťa. Ostal zarazený a čumel na mňa.
Doktor:,,To dieťa, vaše dieťa ktoré máte v bruchu je v poriadku."
Vydýchla som si. Ako on mohol dostať diplom keď je pribrzdený viac než Jorge.
Doktor:,,Ukludni sa vaše srdce."
Ja:,,Dobre už choďte."
Poslala som ho kade ľahšie ak chcem doktorské vysvetlenie tak si ho zavolám ale nikto ho o to nežiadal.Zobrala som mobil a napísala Lodo, Cande, Albe, Mechi,Cristine a Emily.
Sú to moje kamarátky musia vedieť že som v poriadku.Ja:Jorge...potrebujem ťa...prídi ❤
Bolo mi jedno čo sa medzi nami stalo. Jedine on mi dokáže pomôcť...miluje ma príde.Viem to.
To kvôli nemu som tu. Keby príde je všetko dobré. Nie Tini nemyslí na neho.
Ťukla som na aplikáciu instagram. Musím pridať fotku že som sa prebudila.
Fotka v médiách.
TiniStoessel: Niektoré veci sú ťažké ale ťažšie sú bez ľudí ktorých milujete. 💔
*Utorok*
Pohľad AlbaJa:,,Umieram Facu."
Už nevládzem ani hovoriť.
Facu:,,Sme na to tak isto."
Sergio s nami skladal choreografie od siedmej ráno a štyri hodiny v kuse.
Ja:,,Aspoň zomrieme spolu."Do šatne vošli aj dievčatá. Všetky sme v jednej. Nechceme sa deliť.
Cande:,,Tini sa prebudila."
Ja:,,To je super, hovorili ste s ňou?"
Mechi pokrútil hlavou.
Lodo:,,Nie ale dala fotku na instagram aj s dýchacími prístojami. A poďme lebo Sergio nás nechá ešte dlhšie."Pohľad Jorge
Som moc šťastný že Tini je v poriadku.
Ale jej citát na instagrame, nerozumiem mu a mám pocit že to súvisí so mnou. Aj tak mi zle ja môžem za to že bola v nemocnici ale dnes idem za ňou. Ako som si toho nemohol všimnú že ten chlap Derek niečo na ňom je. On jediný bol doma s Tini.
Samu:,,Jorge sústreďuje sa na choreografiu a nemyslí na Tini. Veď ju uvidíš o pár hodín."
Popravde sa bojím jej reakcie.•••
Nervózne som prešlapoval z nohy na nohu. Po čelel mi tečú kvapky topu. Bojím sa ako sa bude správať. Čo keď bude zasa nepríjemná a váš vzťah sa navždy rozpadol?
Nie Jorge. Zabudol si že nedávno ťa z ničoho nič obímala v kôlničke, skoro sa v šatni pobozkáme, na vetu v liste povie že je to tá najkrajšia veta ktorú počula, neniamieta aby si ju odprevadil domov, chce aby si prišiel za ňou a bavíme sa spolu normálne. Ešte nesmiem zabudnúť na to ako ma keď sme sa pobozkali že mi nechcela pustiť ruku.
Stlačil som kľučku od jej izby a vošiel dnu. Spala. Je roztomilá keď spí. Sadol som si vedľa jej postele na stoličku pre návštevy a čakal kým sa zobudí.
Pohľad Tini
Otvorila som oči. Ale v tú chvíľu som mala chuť späť ďalej a nevidieť Jorgeho.
Ja:,,Odíď."
Prevrátila som na druhú stranu. Položil si svoju ruka na môj chrbát. Trhla som zo sebou, nechcem cítiť jeho ruku. Nechcem ho ani vidieť.
Ja:,,Si hluchý?!"
Ak neodíde budem musieť zostať dlhšie v nemocnici. Z neho.
Jorge:,,Nie som hluchý Tinita len nechápem prečo sa takto ku mne správaš."
Otočila som sa k nemu. On nechápe?
To že je pribrzdený idiot ktorého milujem to viem ale že až tak veľmi?!
Ja:,,Chceš to vedieť. Tvrdíš mi ako ma miluješ a chceš ma naspäť ale keď ťa potrebujem najviac ti nikde."
Zobrala som si do ruky mobil a ukázala mu správu.
Ja:,,Potrebovala som ťa ale ti nikde. To srdiečko, bola som hlúpa keď som myslela že ti sa o mňa postaráš."
On mal tú drzosť ešte prísť a robiť sa že nič.Áno Cami to musela teraz rozdeliť ale nová časť tu bude už zajtra. Budem rada ak by ste hlasovali o tie príbehy čo som napísala minule pod 13.kapitolu.
*Cami*
KAMU SEDANG MEMBACA
My Stupid Heart (Sk) Pokračovanie Losing the Friend
Fiksi PenggemarDon't read if you don't read Losing the Friends, toto je pokračovanie Losing the Friend Tini je v Kanade aj zo zlomenín srdcom. Je na dne čo sa stalo v Buenos Aires. Na prvý pohľad sa zdá že je zasa to usmievavé dievča ale nie. Nikto nieve ako trápi...