- Sziaaa! - ugrottam Dorka nyakába, amint megláttam. - Mizu?
- Ciao. Semmi érdekes. Na, hol kezdjük a vásárlást?
- Öhm, nem tudom... Induljunk el aztán meglátjuk. - Javasoltam.
- Oksi.
Néhány perc múlva meg is találtuk az első szimpatikus boltot, amely nem volt más, mint egy fürdőruhabolt. Ami mellesleg nekem épp jól jött, ugyanis egyetlen egy fürdőruhám volt.
- Uh, ide menjünk be. Kell új fürdőruci. - adtam hangot azonnal a gondolataimnak.
- Oké, nézzünk körül.
Egy kis nézelődés után már három fürdőruhával a kezemben álltam a próbafülkében. Dorka is talált egy neki tetszőt, úgyhogy ő a mellettem levő fülkét foglalta el.
Az első kiválasztott egy fekete egyberészes volt, elöl elég mély dekoltázzsal, a háta pedig szinte nem is volt, olyan nagy volt a kivágása.
- Na, kész vagy? - kiabáltam át Dorkának, mikor fölvettem az első fürdőrucit.
- Aha! Gyere ki!
Kiléptem a fülkéből. Dorka egy világoskék bikinit szúrt ki egyébként. Vagyis az alsó része sak sima fekete volt, de a felső egy világoskék pántnélküli darabból állt. Ami nem mellesleg tök jól kiemelte a szeme színét.
- Ezt meg kell venned! - mondtam.
- Nekem is tetszik. Amúgy a tied is tök jó!
- Köszi, de még felpróbálom a másik kettőt is.
Végül megvettem a fekete fürdőruhát és az egyik bikinit. Dorka meg persze amit ő talált. Ezek után a többi ruhabolt felé vettük az irányt.
- Este lesz egy buli innen nem messze az egyik városban. Megyünk a barátaimmal, holnapra át is cseréltem a műszakom délutánra emiatt. Nincs kedved velünk tartani? Megismerhetnéd a srácokat. Jófejek.
- Öhm, de, persze, miért is ne. Hánykor mentek?
- 11-kor indulunk. Megyünk érted taxival, jó? -kérdezte kedvesen.
- Oksi, az tökéletes. Dee akkor nekem is szükségem lenne valami ruhára.
- Ezért vagyunk itt. - nevetett - Azt a boltot például tökre szeretem. - mutatott a szembelévőre.
A bolt tényleg jó volt. Sikerült találnom egy tök jó barackszínű koktélruhát. Meg persze hozzá illő cipőt azt hiszem ez lesz az új kedvencem.
A nagy bevásárlás után még beültünk egy pizzázóba. A pizza után viszont Dorkának mennie kellett dolgozni, így elköszöntünk egymástól.
***
Az igazság az, hogy nem vagyok túlságosan a bulizós típus. Inkább az "otthon ülök egy könnyvvel" vagy esetleg a "megnézek a barátaimmal egy jó filmet" típusú programokat preferálom. A mostani bulit viszont magamat is meglepve vártam. És mint utólag kiderült nem is feleslegesen.
Na de kezdjük az elejéről.
Estefelé izgatottan kezdtem el készülődni. Lezuhanyoztam, megmostam a hajam, majd utána besütöttem. Most a sminkemre is nagyobb hangsúlyt fektettem. Bár ez csak egy hangsúlyosabb szemsminkből állt. Az arcom többi része teljesen natúr volt. Mindössze egy kis korrektor, alapozó, púder, és a ruhámhoz illő halvány szájfény. Végül pedig a ma vásárolt ruhadarab is rám került a kiválasztott cipővel együtt, ami mint már említettem gyanús, hogy az új kedvencem is lesz egyben. Feltéve ha nem töri fel a lábam.
Miután sikeresen elkészültem, és körbejárva a szobámat egyszer-kétszer újra leellenőriztem hogy tudok-e járni a magassarkú cipőmben
Néhány perc múlva pedig tökéletes időzítéssel csöngettek.Természetesen Doroka volt az.
Még gyorsan bekiáltottam anyáéknak, hogy leléptem, és már indultunk is a ránk váró taxihoz.Amint beszálltam a kocsiba két srácot láttam meg. Egy barnaszemű, barnahajú tipikus "mostkeltemfel" frizurás és egy kékszemű, szőke, göndörhajú Adoniszt. Wow. Dorka nem mondta, hogy ennyire jól néznek ki. Bár, ha jobban belegondolok... Olasz srácok. Gondolhattam volna. Egyszer ők fogják okozni a halálom. Mármint nem pont ők ketten. Csak úgy általánosságban... az olasz srácok.
Godolatmenetemet a Szöszi zavarta meg.
- Szia. Én Matt vagyok, ő pedig Luca. - mutatott a háta mögé a haverjára.
Egyébként középen ült Dorka, a Szöszi, mármint ezek szerint Matt, ült az anyösülésen, mögötte pedig Luca, a másik srác.
- Hali - intettem kissé bénán, ennek ellenére egy kicsit se meghazudtolva önmagam - Én Gemma vagyok, de hívjatok csak Gemmnek.
- Csá Gem - vigyorgott rám a másik srác is.
Hát így ismerkedtem meg velük. Ezután a roppant érdekes sztori után pedig azt hiszem kezdenék is a lényegre térni.
Nos, a kocsiban természetesen picit megismertem a srácokat miközben beszélgettünk, és mint kiderült, nem is a "szépfiú" kategóriát erősítik. Inkább az "idióták" társaságát. Természetesen ezt a legjobb értelembe véve. Az elején kissé feszengtem, mert nem vagyok túl jó az ismerkedésben, de nekik köszönhetően már a második percben olyan volt, mintha ezer éve haverok lennénk.
Mire a szórakozóhelyhez értünk szerencsétlen taxis teljesen kikészült. Pedig csak 15 perc volt az út.
A bulit a bárpultnál kezdtük egy-egy itallal, a fiúk kettővel, de mivel szerettem volna emlékezni erre az estére, én maradtam ez egynél a továbbiakban pedig inkább a colát választottam. Najó. Lehet hogy nem egész este... De mentségemre szóljon, hogy megpróbáltam.
- Hey, megyünk táncolni? - kérdezte Matt.
- Persze! - válaszolt mindenki helyett Dorka.
Miután meguntuk a "táncolást" inkább visszamentünk a bárpulthoz.
- Halljátok! - kiabálta túl Luca a zenét - Mit szólnátok egy játékhoz?
- JÓÓ! - helyeselt Matt egy kicsit sem szomjasan.
Dorkával még nem ittunk eleget, így csak egy kis unszolás után mentünk bele a "játékba" bármi legyen is az.
- Na, akkor! Versenyezzünk! Ki szedi össze több csaj, vagy srác - mutatott ránk - telefonszámát. Béna csajozós/ pasizós szövegekkel. Benne vagytok?
- Igeeeeen! - egyezett bele a csapat másik hülyéje.
- Na neeeem! Biztos hogy nem. - röhögtem el magam - ennyire nem égetem le magam.
- De Geeeemm! Csak gondolj bele. Úgygsem ismer senki. Jó buli lesz. - unszolt meglepetésemre Dorka is.
Végül egy kis gondolkodás után belementem. Hát akkor... Kezdődhet az éjszaka.
YOU ARE READING
Az Utazás
RomanceGemmára egy csodálatos nyári kaland vár, és egy körutazás Olaszország északi részén. Vajon tényleg csak egy nyugis út lesz unokabátyjával, Davevel és legjobb barátnőjével, Emmával? Ha kíváncsi vagy Gemma nyarának történetére, csak olvass tovább.