Nem is tudjuk, mit vállaltunk a Dorkával. Először tényleg teljesen azt hittük, hogy a két srác csak viccel a telefonszámok összegyűjtésével, amíg oda nem jöhozzánk Luca.
- Na, hogy haladtok csajok? Csak nem vesztésre álltok? - biggyesztette le a száját, természetesen poénkodva - Az a szőkeség ott a táncparketten - mutatott a lány irányába - Ő volt a harmadik. - kacsintott Luca. Majd meg sem várva a választ tovább táncolt.
Erre egymásra néztünk Dorkával.
- Ez most komoly, hogy béna csajozós dumával 15 perc alatt 3 számot is összeszedett? - kiabáltam túl a zenét.
- Nagyon úgy tűnik. - válaszolt a barátnőm, majd egy cinkos mosolyra húzta a száját - Akkor játsszunk így.
- Na jó, de te tudsz béna pasizós szövegeket? - kérdeztem röhögve - Mert az oké, hogy néhány csajozósat tudok, amiket nekem mondtak, na de én még nem próbálkoztam ilyesmivel.
Dorkának sem igazán volt ötlete, úgyhogy úgy cselekedtünk, ahogy minden 21. századi gyerek cselekedne. Elővettük a telefonunkat, és rákerestünk neten.
Néhány perc múlva mindketten szakadtunk a röhögéstől. Olyan szövegeket találtunk, hogy már zseniálisan rosszak voltak. Már alig vártam az emberek arcát, amikor odamegyünk hozzájuk, és elmondunk nekik egy ilyen gyöngyszemet a pasizós szövegek közül.
Dorkával csapatban dolgoztunk, mivel a fiúk is ezt tették. Mindig kiszúrtunk két srácot, majd egyikünk ment az egyikhez, a másik pedig a másikhoz. Aztán a pultnál találkoztunk, hogy újabb kiszemelteket keressünk.
- Hát, akkor kezdődjön a buli. - mondtam. Majd elindultunk az elsőként kiválasztott két sráchoz.
- Szia. - léptem a pult végénél ácsorgó sráchoz, és rendeltem egy kis piát. Jól fog jönni az önbizalmamnak, az biztos.
- Szia Szépségem. - vette flörtölősre a figurát. Ez könnyebb lesz, mint gondoltam.
- Ne haragudj, de elhagytam a telefonszámom, elkérhetném a Tiédet? - mosolyogtam rá angyalian.
Csak egy kicsit volt gáz. Nagyon koncentrálnom kellett, hogy ne röhögjem el magam.
Először furán nézett, majd pedig elröhögte magát.
- Tetszik a dumád. Majdnem olyan jó mint az én szövegeim, ez a legjobb: Nem fájt?
- Mi? - kérdeztem vissza.
- Hogy leestél a Mennyből, mert te olyan gyönyörű vagy, hogy csak angyal lehetsz. - fejezte be egy kacsintással.
És ennyi, azonnal röhögő görcsöt kaptam. Még elbeszélgettünk 1-2 percig, majd telefonszámot cseréltünk. Egy pipa. Dorka már ott állt a pultnál, kezében 2 számmal. De hát hogy???
- Wow, te aztán nem húzod az időt. - mondtam neki.
- De nem ám. Képzeld, miközben a srácot fűztem a "Hiszel szerelemben első látásra, vagy sétáljak el előtted mégegyszer?" dumámmal megjelent a haverja, és miután neki is mondtam egy ilyen zseniális szöveget, mindketten megadták a számukat.
- Ez mekkora ötlet! - röhögtem - Na, és a másiknak mit mondtál?
- Van nálad térkép? Azt hiszem, elvesztem a szemeidben.
Miután befejeztük a röhögést újból elindultunk "pasizni".
***
Kb. 2 órával és 1-2 pohárral később (persze azért még észnél voltunk) már volt egy csomó telefonszámunk.
Ekkor viszont arra lettünk figyelmesek, hogy a tömegben valakik lökdösődnek. Néhány perc múlva már láttuk is. Matt lökdösődött valami idegennel. Gondolhattam volna. Bár nemrég ismerem a srácokat, de annyit már tudok, hogy bármilyen baromságban benne vannak. Ez is biztos valami hasonló.
Eközben megpillantottuk Lucat a tömegben. Csak röhögött. Tipikus.Amikor már kicsit kezdett komolyabbá válni a "bunyó" valaki szólt a biztonságiaknak. A vége persze az lett, hogy Mattet kitiltották a clubból. Vele meg persze mentünk mi is. Az orrvérzésen kívül egyébként semmi baja nem történt szetencsére.
- Na, és mi történt, ami ennyire vicces, Luca? - kérdeztem, mert azóta is csak nevetett.
- Matt rányomult egy csajra, akinek pasija volt. Már vagy 5 gázabbnál gázabb dumát lenyomott, és azt hitte, az csak egy lekoptató szöveg, hogy "Van pasim." aztán amikor jött a szekrény nagyságú pali kicsit berezelt, de egy kis vodka után bátrabb lett, úgyhogy kb. nekiment. Hallod haver, hogy lehetsz ilyen szerencsétlen?
- Hagyjál. Legalább van egy szexi sérülésem, azért megőrülnek a csajok. Ugye Gem? - vigyorgott rám az alkoholtól bűzölgő Matt.
Hé, most rám nyomult, ez komoly? Ez hülye. Na mindegy, játsszunk így.
- Hát persze Matty - válsazoltam - már béd is zúgtam, te szívem egyetlen mazsolája.
- Látod, mondtam én.
Néhány perc baromkodás után viszont felmerült a kérdés:
- Még csak fél 3 van, és túl jól szórakozom. - biggyesztettem le az ajkaimat. - Mit csináljunk?
- Hát, elmehetnénk hozzám - mondta Dorka - Mit szóltok?
Mindenki jó ötletnek tartotta, úgyhogy taxiba ültünk.
***
- Ennyi az össz kaja, Dor? - nyavalygott Matt.
Nem értem mi volt a baja, teli volt az asztal nasival és piával. Úgy tűntik nagyon szereti a hasát.
Egy ideig csak beszélgettünk, végül Lucanak - ugyan mégis ki másnak??? - támadt egy "csodás" ötlete.
- Játsszunk ivós játékot!
- Oké, Legyen az "Én még soha..." - kezdte Matt - Mindenki sorba mond egy mondatot, hogy pl. "Én még soha nem voltam részeg." viszont aki volt, az iszik. Világos.
- Persze. - válaszoltunk.
Bár úgy voltam vele, hogy nem akarok lerészegedni nem voltam a játék ellen. Tetszett, és örültem, hogy jól kijövök a srácokkal. Max egy picit kidőlök Dorkáéknál. Azért küldtem egy SMSt anyáéknak, hogy ma már nem megyek haza, ne várjanak, különben holnap biztos, hogy kinyírnának.
- Dee - kezdtem - előszöt szedjük össze a telefonokat. Nem lenne jó vége ha részegen hivogatnánk embereket.
És kezdődhetett a játék.
YOU ARE READING
Az Utazás
RomanceGemmára egy csodálatos nyári kaland vár, és egy körutazás Olaszország északi részén. Vajon tényleg csak egy nyugis út lesz unokabátyjával, Davevel és legjobb barátnőjével, Emmával? Ha kíváncsi vagy Gemma nyarának történetére, csak olvass tovább.