Poglavlje prvo

237 27 54
                                    


Nova školska godina, novo poglavlje. Tenzija i nestrpljenje raste, dok učenici strepe i nadaju se da će ostaviti što bolji utisak.

I dok svi završavaju svoje eseje Candy Corwood buduća kraljica mature sedela je u beloj kožnoj fotelji i listala stranice magazina dok je čekala da se pink lak sa njenih noktiju osuši.

"Vanesa!" Nestrpljivo je viknula dok je mahala prstima levo-desno ne bi li joj se nokti što pre osušili.

"Tu sam gospođice" Do nje je došla starija žena crnkaste kose koja je skoro osedela. Bila je to Vanesa, žena koja već dugo radi za Corwood-ove.

"Šta misliš Van, da li se široke pantalone vraćaju u modu?" Candy je lupkala jezikom o nepca stvarajući iritantantan zvuk.

"Ne znam gospođice, ali vama sve jedno sve savršeno stoji" Prevrnula je očima.

"Ahh, kao da si mi nešto novo rekla" Ustala je i otišla do njene raskošne sobe.

"Šta obući za prvi dan škole" Brbljala je dok je otvarala velika dvostrana vrata koja su vodila do njene sobe koja je više ličila na neku dvoranu, bila je veličine prosečne kućice.

Prošetala je kroz sobu a zatim lagano prošla prstima po velikom čupavom pink tepihu koji je stajao na sredini sobe.

Napravila je još nekoliko koraka i došla do manjih vrata koja su stajala pored radnog stola na kome je stajao lap top. Iznad lap topa je stajao ogroman portret sačinjen od sitnih komadića svarovskih kristala u svim mogućim nijansama.

Otvorila je vrata i ušla u veliku prostoriju ispunjenu najskupocenijom odećom i obućom najpoznatijih svetskih dizajnera.

"Ne ovo!" Iz ormara je izvukla skupocenu teget majicu i bacila je na pod.

"Ufff, printovi se ne nose već godinama" Izvukla je bluzu sa tigrastim printom i nemilosrdno je isekla makazama.

"Može! Sa ružičastom ne može da se pogreši" Iz ormara je izvadila kratku guči haljinicu koja je bila dosta iznad kolena. Drečava pink boja odsijavala je po celoj sobi. Uzela je belu torbu i obula svoje omiljene prada sandale.

"Mama, krećem" Candy se prodrala dok je silazila sa velikih spiralnih stepenica koja su vodila ka glavnim izlaznim vratima.

"Vidimo se kasnije dušo" Gospodja Lilian tiho je promrmljala.

"Ć Tomas" Rekla je dok je protrčala pored batlera koji je otvorio velika ulazna vrata.

"Ć.... gospođice?" Unezvereno ju je pogledao a zatim zatvorio vrata.

"Ričard! Da li si normalan?!" Pokucala je na prozor crnog BMW-a koji je stajao ispred njene kuće.

"Ummm... gospođice nešto nije u redu?" Iz auta je izašao stariji čovek nižeg rasta,  čuperci sede kose virili su ispod kape koju je nosio.

"Nešto?! Bolje rečeno sve! Kako mogu da idem u crnom BMW-u? Zar ne vidiš šta nosim?!" Prevrnula je svojim plavim očima dok je lagano opipala svoju haljinicu pokavzivaši mu je.

"Još uvek bleneš? Pa crna ne ide uz ovo! Idi i dovezi onaj beli fetrari!" Prekrstila je ruke.

"Mislite ferari?" Nesigurno ju je pogledao.

"Zar upravo to i nisam rekla?!" Hladno ga je pogledala.

Vozač je lagano krenuo prema garaži dok se u tom trenutku ispred kapije Corwoodovih parkirao beli audi, jedan od najnovijih i najskupljih modela.

"Mikael! Znaš šta dekice, zaboravi" Stavila je svoje naočare za sunce a zatim potrčala prema kapiji.

"Mik!" Nasmejala se i usporila približavajući se autu.

"Hej" Otvorio je auto i izašao.

"U pravo vreme" Nasmejala se a zatim mu ostavila nežan poljubac na usnama.

"Mhm" Blago se nasmejao a zatim je uhvatio za struk spuštajući ruke na dole.

"Mike!" Udarila ga je po rukama.
"Kasnimo" Pogledala ga je a zatim krenula ka autu.

"Upadaj" Otvorio je vrata auta a zatim i sam ušao.

"Hoćeš posle škole do mene?" Promrmljao je dok je palio auto.

"Idem sa Cosmo u šoping" Gledala je u retrovizor dok je po licu mazala tamniju nijansu pudera.

"Večeras?" Pogledao ju je.

"Imam tretman lica" Nameštala je svoju dugu plavu kosu.

"Možeš li molim te da proveriš kad imaš slobodno pa da zakažeš jedan izlazak samnom!?" Ljutito se prodrao.

"Sledeći petak..." Promrmljala je.

"Divno.." Parkirao se.

"Hvala na vožnji Mik" Namignula mu je a zatim izašla iz auta.

"Ah, ta divno je biti ovde opet. Sveže pokošena trava, lažne šanel torbice i piskavi glasići malih jadnih bića koji traže svoje učionice" Zlobno se nasmešila dok je hodala prema ulazu.

Sa strane su se mogli čuti razni komentari. Devojke su se divile njenoj lepoti, a momci... oni su uglavnom bili zadivljeni obimom njenih grudi...

"Candy!" Piskav glas odzvonio je hodnikom škole.

"Cosmo!" Candy je viknula videvši najbolju drugaricu koja je stajala na ulazu škole. Počela je da skače dok su je drugi učenici gledali

"Aaaa" Cosmo je počela da vrišti a zatim se zatrčala i prionila Candy u zagrljaj.

"Paaa, neki novi trač?" Candy ju je pogledala sa osmehom.

"Ohh, puno njih, hoćemo do kafeterije? Ko jebe Maris i seciranje žaba..." Cosmo ju je uhvatila ispod ruke i krenule su.

"Ovo mesto je svake godine sve gore i gore" Candy je promrmljala dok je nogom gurnula prljava i masna vrata kafeterije po kojima su bila ispisana razna imena i datumi.

"Dva espresa" Cosmo je rekla izvlačivši stolicu koja je bila navaljena na mali ovalni sto.

"I?" Candy ju je pogledala.

"Kažu da Milla celog leta nije izlazila iz kuće zato što se ugojila 13 kilograma!"

"Pričaj mi o tome, ta debela krava ne zatvara usta..."

"Rodžer je prevario Emili, a Anita je zatrudnela... a imamo i novog profesora"

"Pfff sve staro, Anita je svakog leta trudna po jednom, Rodžer pored Emili ima jos pet devojaka, a nadam se da novi profesor nema pre 70 godina, da ne muca i ne nosi ona odela ispunjena prašinom i moljcima..."

"Izvolite" Kuvarica je došla do stola i donela espreso.

"Šta je ovo?!" Candy je zgroženo pogledala.

"Espres..."

"Znaš šta, zadrži ga, pij ti tu mulj" Prekinula ju je u pola reči a zatim iz novčanika izvadila nekoliko novčanica i bacila joj pravo u lice.

"Idemo Cosmo" Uzela je torbu, prošla rukom kroz kosu i krenula prema učionici.

A/ n :

         I imao sam toliki nalet ideja da sam se zapravo čak i raspisao i malo usporio radnju što i nije baš tipično za mene. Kako vam se čini? Ostavite usputne i vote, ly all

24. 08. 2016

Queens Can Have EverythingTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang