5. Bölüm

61 5 3
                                    

1 Hafta Sonra...

Günün ilk ışıklarıyla beraber yeni evimizde uyandım. İldem işe gidicekti. Ona kahvaltı hazırlamak için aşağı indim. Su seslerinden İldemin duşta olduğunu anladım. Yumurta kızartıp kahvaltılıkları koydum. Resmen babamla geçirdiğim günleri İldemle tekrarlıyordum. Çayları koyarken İldem geldi.

+Vaay. Benim Nilayım neler hazırlamış.
-Git saçını kurut da hasta olma öküzcük.
+Tamam sevimli mandam
(İltifatlarım efsodur 👏🏻👏🏻👏🏻)

İldemle kahvaltı edip yolcu ettim. Tüm ev bana kalmıştı. Zaten ben de sadece film izliycektim.

Yaklaşık 2 saat sonra telefonum çaldı. İldem arıyodu.

+Alo benim güzel Niloşum.
-Alo? Noldu lan sığır?
+Öff. Neyse. Otele yeni çevirmen aranıyo. Hazır baya da dil biliyoken müdürden seni denemesi için izin istedim. Bir saate burda ol!

Suratıma kapatınca telefonun ekranına bakıyodum.

Gidip duş aldım. Çıkınca da kot şortlu tulumumu giydim ve spor ayakkabılarımı ayağıma geçirerek evden çıktım. Vardığımda zaman dolmak üzereydi. Hemen içeri girdim. Müdürün odasını bulup kapıyı tıklattım.

+Gel
-Merhaba efendim. Ben Nilay iş görüşmesi için gelmiştim.
+Kaç dil biliyosun?
-Beş tane dil biliyorum efendim,
+İşe alındın.
-Ne!
+Çıkabilirsin.

Odadan çıkınca şok geçirmiştim. Bu kadar kolay olacağını sanmazdım. Fazla takılmayıp İldemi aramaya gittim. Yemekhanede tıkınırken görünce (Bu reel mi oluyor.) pek de şaşırmadım. Beni görünce yediği şey boğazında kalmadı yada suyu masaya püskürtmedi. Mutlu ifademi takındığımdan anlamış olmalı ki gelip bana sarıldı.

-İşe alındım İldemm!
+Biliyorum.
-Nerden biliyon?
+Sadece ingilizce bilsen de alırdı. Adamda prensip denen bişey yok.
-Ee benim ne yapmam gerekiyo.
+Müdür beni çağırdı. Gidip onunla konuşucam sende oteli falan gez.
-Tamam.

Ben de karnım acıkmışken yemek yiyim dedim. Yemek yerken İldem geldi. Koşa koşa gelince bişey oldu sandım. Birden zıplamaya ve gülmeye başladı.

-Noldu İldem ne zıplıyosun?
+Korede bir grup mu ne varmış. Ekso mu ne. İşte o gelcekmiş.
-Ee
+Ne eesi geri zekalı onlarla sen ilgineceksin.
-E tamam
+Yavrum. Sorunların mı var?
-Allah aşkına hepsinin VİP konserlerine gittim ben.
+Zenginliğin gözü kör olsun.
-Hadi eve gidelim
+Tamam.

Eve geldiğimde üzerimi giyinip yemek yapmaya koyuldum. İldemle beraber yemek tedikten sonra telefonumla oyalanıp uyudum.

Merhaba. İlk öncelikle bölüm baya geç geldi çünkü konu bulamadım. Bu arada Exo'yu girlxboy şiplemiyorum. Ondan dolayı kızla bir yakınlaşmaları olmayacak. Bu kadar spoiler yeterli^^

Otel Çalışanı (Exo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin