Sabah gözlerimi otelde açtım. Nasılsa acelem yoktu. Gidip aşağıdan kahve aldım ve odamın balkonuna oturdum. Ev ilanlarına bakcam (Baba bende bakcam). Ne olursa olsun mutlu olmam gerektiğinden müzik dinlemeye karar verdim. Şarkı listemden BTS Fire açıp dinlemeye başladım. Beynimi tamamen boşaltıp ilanlara odaklandım. En sonunda hem bütçesi hem de konumu uygun olan ve biz iki kişinin rahatlıkla yaşaya bileceği bir ev bulmuştum. Sevgili arkadaşım İldemi aradım. Sesi uykulu geliyodu.
+Ne var Nilay
-Lan sen uyuyonmu hala manda
+Sana da günaydın.
-Neyse bir ev buldum. Adresi sana mesaj atarım en geç 1 saate orda ol.Bir şey söylemesine izin vermeden telefonu kapattım ve hazırlanmaya başladım. Kendimi iyi hissediyordum. Öyle de olmalıyım zaten. Altıma kot şort üstüme de bol gelen beyaz bir tişört giydim (Baba bende giycem). Pantolon askısı takıp saçlarıma şekil verdim. Makyaj yapmayı sevmediğimden göz altlarıma kapatıcı sürüp dudaklarımı nemlendiriciyle renklerdirdim. Son olarak spor ayakkabılarımı ayağa geçirip aşağı indim. Gördüğüm ilk taksiye bindim ve adrese ulaştım. İldem beni bekliyordu.
+Nerde kaldın ya? Yarım saattir bekliyorum. Bilseydim yarım saat daha uyurdum.
-Ev çok güzel demi.
+Lovato
-😑
+Onu bunu boşver de biz bu evi nasıl döşüycez?
-Onl bono boşvor do boz bo ovo nosol doşoycoz? Sanki sana döşe diyen var.
+Çok çirkin oluyosun yapma öyleAtışarak sonunda eve girmiştik.Yeni sayılmazdı ama güzeldi.
-İldem
+Ne
-Bu evi şimdi boyayalım
+Tamam
Gel gidip malzemeleri alalım.Bir çarşıya gidip gerekli malzemeleri aldık. Bundan sonrası çok güzel olacaktı. Eve gelince ilk iş aldığımız işçi tulumlarını giydik. (Burdan sonrasını medya ile okursanız sevinirim).
Salon bölümünü krem rengine boyayıp nota şeklindeki duvar kağırlarını boydan boya yapıştırdık. Çok güzel görünüyordu. Sıra geldii. Odalara! Benim odama çıktık. Çok açık maviye boyadık. Ama durur muyuz. Birkaç resim için falan kullanılar boyalari elimize sürüp duvara bastık. Tabi ben elimi İldemin yüzüne geçirmedim. İldemin odasına da aynısının morunu yaptık. Her yer ve biz de batmıştık. Müzik açıp dans etmeye başladık. Çok eğleniyordum. İldem bana iyi gelmişti.
Hava kararmaya başladığımda otele geri döndüm. Gider gitmez duş alıp uyudum.
Pek de güzel bir bölüm olmadı biliyorum. Sonraki bölümlerde daha iyi şeyler yazcam(baba bende yazcam)...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otel Çalışanı (Exo)
Fiksi PenggemarBelki fazladan dil bilmek genç kızın hayatını değiştirmeye yeterdi...