6. Bölüm.

61 5 1
                                    

Sabah alarm sesiyle gözlerimi açtım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve aşağı indim. Kahvaltıyı hazırlarken İldem yanıma geldi.

+Kızım bu ne hal ya? Bugün Exoyla buluşucaksın EXOYLA!
-İldem. Pijama bunlar. Daha giyinmedim yavrum. Sen uyanmamışsın daha.
+Ha iyi bari.
-Otur da kahvaltı edelim yetişemicez sonra.
+Tamam.

Kahvaltıyı ettikten sonra masayı topladım ve giyinmeye gittim. Üzerime kot Şortumu ve otelin bize verdiği tişörtü giydim. Saçlarımı tarayarak topuz yaptım. Spor
ayakkabılarımı da ayağıma geçirerek evden çıktım. Otele geldiğimizde havuzdaaki birkaç kişi dışında herkes yemekhanedeydi. Kahvaltı ettiğimden resepsiyona gittim ve yaka kartımı aldım. Sinem adlı bir kız vardı. Siyah saçlı yeşil gözlü çok sevimli bir kızdı. O da işe yeni başlamıştı.

+Merhaba ben Sinem
-Merhaba bende Nilay
+Memnun oldum. Saat 10:00'da Exo gelicek. Onlarla sen ilgileneceksin. Korece bilmek bu kadar işe yarayacaksa yıllar önce öğrenmeye başlardım. Çok şanslısın Nilay.
-Ailemle Korede yaşıyordum mecburen öğrendim. Şimdi gitmek gerekiyor görüşürüz.
+Görüşürüz.

Hemen Lavaboya gittim. Aile kelimesi gözlerimi doldurmaya yetmişti. İşlerimi halledip resepsiyona gittim. Sinem yoktu. Resepsiyonun ön kısmına geçip telefonumda oyalanıyodum ki boru gibi bi ses duydum (üzgünüm).

+Merhaba. Ben Chanyeol
-Selam (adam merhaba dedi). Ben Nilay. Sanırım sizde Exo'sunuz. Size odalarınızı göstereyim.

Arkamda konuştuklarını biliyordum. Kai araba tutmuş olan Soo ile ilgileniyor, Hunhan çifti aynı kulaklığı takmış müzik dinliyor (hani bir kulaklığın bir tekini Sehun Bir tekini de Luhan takmış. Anladınız bence), ChenMin çifti oteldeki farklı şeyleri gösterip birbirlerine anlatıyor, TaoRis çifti birbirlerine sarılmış yürüyor, Baekhyun Chanyeol'un koluna Koala misali yapışmış bana "seni öldürürüm" bakışları atıyordu. Ve SuLay ise tabiki el ele tutuşmuş beni takip ediyordu. En sonunda Suho bana döndü ve (arkanda lan)

+Şey sen sanırım burada çalışansın ve bizimle ilgileneceksin.
-Salak kafam. Evet ben sizinle ilgilenicem. Yeni başladım ben işe.

Odalarını gösterdikten sonra onlara numaramı verdim ve:

-Ben resepsiyonda olacağım. Bu da numaram bana ulaşabilirsiniz. Bu günlük uzun yoldan geldiğiniz için boşsunuz. Yani istediğinizi yapabilirsiniz. Havuz ve yemekhane alt katta. İyi tatiller^^.

Resepsiyona indiğimde geri zekalı gibi bana gülen bir İldem beklemiyordum.

+Gördünmüğğ onları gördünmüğğ
-Gördüm İldem bi sakin olur musun aa.
+Ne gibi kokuyolardı? Suho sana bilsürü dolar verdi mi? Baekyeol reel mi?
-Ne gibi koktuklarını anlayacak kadar yakınlaşmadım, Suho bana dolar vermedi ve baekyeol reel ayrıca o bilsürü değil birsürü.
+Uyuz.

Telefonum çalınca hemen açtım. Odadan birisi arıyordu 

-Alo?
+Alo. Merhaba ben Lay. Bizi otelde gezdirmeni isteyecektim.
-Tabi. Resepsiyona gelirseniz size oteli gezdirebilirim.
+Pekala geliyoruz.

Yaklaşık 20 dakika sonra resepsiyonda olmuşlardı. Alt kattan üst kata heryeri gezdirmiştim. Yaklaşık yarım saat sonra dondurma ve waffle servisi başlamıştı. Dondurmalarını yedikten sonra havuza girmek istediler. Öyle yaramazlar ki.

Onlar havuzdayken bende resepsiyonla falan ilgilenmiştim. Akşam eve geldiğimde günlüğümü elime aldım ve kısaca bu günün özetini anlattım.

Sevgili Günlük;

Bugün İlk günüydü diye boktan bir giriş yapıyorum. İşte salak gibi ortalıkta dolandığımı ve sıkıntıdan 4 tane waffle yediğimi ve tüm gün boyunca karın ağrısı çektiğimi saymazsam cidden harika bir gündü. Exoyla tanıştım bide. İlk başta salak gibi kendimi tanıtmamıştım. Hala utanıyorumama olsundu. Neyse. Baekhyun chanyeola zaten Koala misali yapışmıştı. Bana öyle bakıyodu ki korktum ne diyim. Ama kıskandım be. Adam benden güzel eyeliner çekiyo. Neyse sanırım başka yok.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Otel Çalışanı (Exo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin