Jen my

54 3 0
                                    

,,Nepůjdeme ke mně, když je taková zima?'' zeptala se mě Ally. Na jednu stranu jsem fakt chtěla jít do tepla, ale je to dobrý nápad? Přecejen je Ally starší a neznám jí tak dobře, abych jí věřila. 

,,Jojo, můžeme.'' Zoe ty jsi fakt kráva. Musíš se všude hned vecpat. 

,,Mám tam trochu bordel nevadí?'' kdyby to viděla v mým pokoji, neřekne ani slovo.

,,Nevadí. Hlavně, že tam budeš ty.'' dobře mám jí hodně ráda. Usmála se na mě.. Ahh ten její úsměv, a ty rty. 

,,Nad čím přemýšlíš Zoe?'' ok tak já jí to řeknu.

,,Nad tebou Ally. Celý den myslím jen na tebe.'' podívala jsem se jí do očí a ona mě políbila. Chytla jsem jí za zátylek a polibek opětovala. Potom mě vzala za ruku a my vyrazily k ní domů.

21:38

Ally odemykala dveře a já začínala být trochu  nervozní. Co budeme dělat? Budeme se koukat na film? Bude chtít sex? Jsem ještě panna a mám z toho trochu strach. Snad na mě nebude tak spěchat. Nevím, jestli jsem na to už připravená. Asi se nechám překvapit.

,,Ally? Co chceš dělat?'' zeptala jsem se s trochou té nervozity.

,,Co budeš chtít zlato. Máme celou noc, takže toho stihneme víc..'' šibalsky se na mě usmála a mně došlo, že tahle noc bude dost hustá. Mám strach, to jo, ale čím víc jí pozoruju, tím víc jí chci. Myslím, že si to užiju.

,,Chci tebe.'' COŽE? Co to ze mě sakra vypadlo? Zrudla jsem, protože zůstala otočená zády. Ani se nepohnula. Sakra. To jsem neměla říkat. 

,,Ehm já.. Nevím co to..'' sotva jsem to dořekla, otočila se, přitlačila mě na zeď a začala mě líbat. Ze začátku jsem se lekla, ale pak jsem se uvolnila a nechala se dovést do ložnice. Její ložnice byla vcelku malá, ale ta postel.. DOKONALOST. Dotlačila mě až k ní, shodila mě a začala si sundavat tílko a kalhoty. Já tam jen ležela a pozorovala jí a to její dokonalý tělo. Skočila na mě, držela mi ruce nad hlavou a líbala mě na krku. Sakra já budu mít první sex s holkou. 

,,Ally? Já... jsem ještě panna.'' přestala mě líbat. Podívala se mi do očí, usmála se a řekla: ,,Neboj. Budu opatrná, nebo taky ne.'' Cože??
Olízla mi nos a vrátila se k mýmu krku. Svlékla mi tričko a podprsenku, takže jsem jí podprsenku sundala taky. Líbala mě pořád níž a níž. Políbila úplně každý centimetr mého těla. Občas mě kousla a já jen sykla bolestí. Prohýbala jsem se pod každým dotykem jejích rtů. Najednou byla až dole a začala mi rozepínat kalhoty. 

,,Opravdu to chceš?'' zeptala se mě Ally. Chvilku jsem váhala, ale nakonec jsem se jí podvolila. ,,Chci. A moc.'' Políbila mě ještě jednou na rty a přesunula se dolů. Sundala mi kalhoty a kalhotky a taky se svlékla. Najednou jsme před sebou byly úplně nahý a bylo to naprosto dokonalý. Cítila jsem, jak z ní sálá to horko. Roztáhla mi nohy, podívala se na ni a pak na mě. 

,,Jsi nádherná.'' usmála jsem se. Chtěla jsem něco říct, ale nestihla jsem to, protože se do mě pustila a já už mohla jen vzdychat. Tohle jsem fakt nečekala. Já jí zbožňuju. Nejdřív používala jen ústa, ale pak začala i ruku. Prohýbala jsem se jí na jazyku a ona si to užívala. Zrychlovala a já křičela víc a víc. Třásla jsem se, protože jsem byla těsně pod vrcholem a ona tlačila pořád víc. Cítila jsem, jak omdlívám. Jak mě vyčerpává. Nachvilku přestala a jen mě líbala. Trochu jsem si oddychla, ale pak zatlačila a zrychlila jak nejvíc to šlo a po mém těle se rozlila vlna horka. Vykřikla jsem a chytla se prostěradla. Ona nepřestávala. Bylo to silnější s každým jejím pohybem. A pak přestala. Byla jsem tak vyčerpaná. 

,,Líbilo?'' políbila mě na rty a lehla si vedle mě. 

,,To je slabý slovo.'' řekla jsem udýchaně. Začala jsem jí líbat, ale ona se odtáhla.

,,Mě uděláš příště. Teď si odpočiň, jdu si zakouřit.'' políbila mě na čelo, přehodila přes sebe nějaký vytahaný tričko a šla na balkón. Chvilku jsem tam ležela, ale chtěla jsem být s ní. Natáhla jsem si jen kalhotky, šla se umýt a chvilku jsem jí pozorovala jak kouří. V tom světle pouličních lamp byla nádherná. Z úst jí vycházel kouř a já viděla jak se usmívá. Došla jsem potichu za ní a objala jí zezadu. 

,,Nemáš cígo i pro mě?'' stoupla jsem si vedle ní, opřela se o balkón a pozorovala noční město.

,,Pro tebe všechno.'' vyplázla na mě jazyk a podala mi ho i se zapalovačem. 

,,Bylo to úžasný. Jsem ráda, že jsme k tobě šly.'' chytla jsem ji za ruku a dál sledovala lidi pod náma.

,,To bylo.'' usmála se a pozorovala mě.

Byly jsme ticho. Občas jsme prohodily nějaký slovo, ale jinak jsme koukaly na město nebo na sebe. Ally nám pak došla pro deku a my tam stály dlouho do noci a užívaly si přítomnost té druhé.

,,Nepůjdeme si už lehnout? Je docela zima.'' objala jsem jí.

,,Zoe.. Miluju tě.'' odtáhla jsem se a podívala se jí do očí. Myslela to upřímně a já nevěděla co jí na to mám odpovědět. 


-------------------------------------

Jsem zpět! Proto takovýhle díl. Doufám, že se vám líbil a nijak extra vás nepohoršil, ale detaily musí být. Řekne Zoe to, co chce Ally slyšet? Nechte se překvapit. V příštím díle nás čeká trochu drama, tak se těšte. Budu ráda za každý vote popřípadě komentář. Díky <3

Love That Wasn't Supposed To BeKde žijí příběhy. Začni objevovat