Zmatek

82 5 4
                                    

Nespala jsem celou noc, protože jsem se musela ujistit, že to není sen. Jenže já jsem si nebyla jistá, jestli je zrovna tohle to, co chci. Nevím jestli dělám dobře, každopádně na to nemůžu přestat myslet. Bylo to krásný, ale uhh.. Prostě nevím či má smysl v tom pokračovat. Usínala jsem se špatným pocitem a nemohla jsem se soustředit na školu a to musí přestat.

*Středa 12:37*
Ve škole jsem si nic nepsala a jen jsem přemýšlela. Byla jsem nervozní a ve stresu. Bezdůvodně. Klepala jsem nohou a ťukala nehtem do stolu. ,,Hej! Můžeš toho nechat?'' Mike mě okřikl. Hned jsem přestala a vytáhla mobil. Potřebuju se s ní sejít. Takhle to dál nejde.

,,Ahoj Ally. Musím s tebou mluvit. Máš dneska čas?'' možná to bylo trochu zlý, ale fakt nutný.

,,Ahoj. Dneska? Tyjo nevím, ale klidně si ho udělám. Děje se něco?'' nechci jí lhát, ale kdybych jí řekla, že se něco děje, možná by nepřišla.

,,V podstatě ne, ale chci s tebou něco probrat :)'' doufám, že to zní důvěryhodně.

,,Fajn. Tak kdy a kde?'' věří mi.

,,V 17:15 na nádru?'' to už bude šero, tak snad to proběhne hladce.

,,Uvidíme se tam. Ahoj :)'' a teď se jen psychicky připravit.

Den ubíhal neskutečně pomalu, protože jsem pořád přemýšlela, co jí mám říct. Nechci to všechno ukončit, ale zase nechci aby z toho bylo něco víc. Mám jí ráda, ale jen jako kamarádku. To co se stalo minule byla velká chyba. Měla jsem jí nechat jít.
Bylo asi 16:30, když jsem se šla umýt a obléct. Vzala jsem si jen mikinu, protože jsem nepředpokládala, že to zabere dýl jak 15 minut. Sice venku bylo chladno, ale na tu chvilku se to dalo vydržet. v pět jsem vyšla a byla jsem tam do pěti minut, takže jsem ještě čekala, než Ally přijde.
Seděla jsem na lavičce s cígem v ruce, když jsem jí zahlídla jak už přichází. Přišla ke mně, objala mě a chtěla mi dát pusu, ale já uhnula, takže si to namířila na mojí tvář. Podívala se na mě a já začala.

,,Podívej. Já nevím co chci a nechtěla bych tě vodit za nos. Měly bychom se jen kamarádit. Nechci aby sis myslela, že to nebylo hezký nebo něco, ale já jen.. Nejsem si jistá, že tohle je zrovna to co chci.''
usmála se. Počkat.. PROČ SE USMÁLA SAKRA?!

,,Já to čekala. Nevíš, jestli jseš na holky, žejo?'' uhm a proč se mě ptá takhle hnusně?

,,No.. Jo. Teda ne. Já nevím sakra. Mám v hlavě zmatek a nemůžu se na nic soustředit.'' zmatek.

,,Rozumím. Já si počkám až si to urovnáš. Ale věř. že jseš na holky. Jinak bys neudělala to, co minule.'' sotva to dořekla, otočila se a začala odcházet.

,,Cože? Jak si můžeš bejt tak jistá?!'' okřikla jsem ji a ona se zastavila.

,,Lesba pozná lesbu a gay pozná gaye.'' otočila se a namířila si to přímo ke mně. ,,Jsem si na 100% jistá.'' zašeptala mi do ucha a mně naskočila husí kůže po celým těle.

,,J..já nevím co na to mám říct.'' třásl se mi hlas a začínala mi být zima.

,,Tak neříkej nic..'' řekla do prázdna a krátce na to mě začala líbat. A já se jí poddala. Jak jinak. Přitiskla mě na zeď a držela mi ruce nad hlavou.

,,Ally já nemůžu.. Tohle prostě.. Nejde.'' snažila jsem se nás zastavit, ale nešlo to. Bylo to, jako by naše rty byly nějaký magnet. Nedokázaly jsme se odtáhnout.
Skončilo to přesně tak, jak jsem nechtěla. Líbaly jsme se opět celou dobu, než jsem se opravdu začla klepat zimou.

,,Ally. Už fakt musím jít. Mrznu tady.'' přemlouvala jsem jí aby mě nechala jít.

,,Fajn, ale tohle si zopakujem.'' vyplázla na mě jazyk, nasadila mi svojí bundu a doprovodila mě domů.


Takhle probíhalo každý další sektání. Ale časem vymizelo to moje ukončování. Smířila jsem se s tím, že jsem na holky a užívala si Ally. Je fakt dokonalá. Byly jsme venku skoro každý den, dokud nebyla moc velká zima a nastal čas, kdy si mě pozvala k sobě.


--------------------------------------

Další část je tu! Omlouvám se, že vyšla až po týdnu, ale nebyl teď vůbec čas. :/ Nejspíš to takhle bude vycházet každý víkend. Ale doufám, že vás to baví :) Příště můžete čekat možná i něco víc, protože holky jsou divošky :D Ocením každý komentář nebo vote ♥

Love That Wasn't Supposed To BeKde žijí příběhy. Začni objevovat