Tak je tu další část. Omlouvám se , že tak dlouho, ale musela jsem se učit. Vedle je thriller k této story. Neni to nic moc, ale snažila jsem se. Jinak doufám, že se bude líbit a přeju příjemné čtení:))
Z pohledu Sandry
Prošla jsem asi už tři obchody, ale nemohla jsem si pořád vybrat nějaké kozačky, které by se mi fakt líbily. Taky tomu přispíval fakt, že jsem pořád v hlavě měla Justina. V hlavě se mi míhal jeho dokonalý úsměv a ty jeho karamelové oči. Je naprosto dokonalý. Vždycky jsem o takovém klukovi snila. Je krásný o něm takhle přemýšlet, ale stojím uprostřed obchoďáku a koukam přitom do blba, zřejmě bych se měla hnout. Půjdu se podívat do posledního obchodu a jestli mě nic nezaujme půjdu domů.
Vyjela jsem výtahem do druhého patra a zamířila si to do menšího butiku schovaném v rohu. Vešla jsem dovnitř a s úsměvem pozdravila malou blondýnku za pultem. Pozdrav mi opětovala, mile se usmála a dál se věnovala svému mobilu. Pomalu jsem se procházela kolem polic a zkoumala různé druhy kozaček. Až v zadní polici stály černé pod kolena vysoké kozačky se dvouma řetízky po stranách. Hned jsem začala hledat krabici s mým číslem. Boty jsem si zkusila a padly mi naprosto úžasně. Tak jsem si konečně vybrala boty. Znovu jsem je zabalila do krabice a pomalu jsem došla k pultu, kde pořád byla blondýnka zaujata svým mobilem. Krabici jsem položila před ní a čekala až si všimne, že tu stojím. Carrie jako jsem si všimla na jmenovce trhla hlavou a namarkovala cenu. Z peněženky jsem vytáhla danou částku a peníze ji podala. Peníze si vzala a já si s radostí vzala boty už v igelitce. S úsměvem na tváři jsem vyšla z obchodu a těšila se až si je vezmu poprvé ven. Asi nějak moc jsem se zamyslela a nevšimla si sloupu, který stál přímo přede mnou. Na moje štěstí jsem do něj nabourala ve chvíli, když kolem šla partička čtyř kluků. Začali se nehorázně smát a já zrudla jako rak. Už jsem se na ně radši znovu nekoukala a skoro se rozutekla pryč. Celou dobu jsem za mnou slyšela jejich smích. Proč se musí stát tohle zrovna mně? Neni to normální. Já nejsem normální. Jak jsem si nemohla všimnout sloupu. O můj bože jsem to, ale debil. Rychlochůzí jsem vyšla z hlavního vchodu obchoďáku, do uší jsem si dala sluchátka a vyrazila domů.
Z pohledu Justina
Vyšel jsem ze sprchy a omotal si ručník kolem pasu. Podíval jsem se na sebe do zrcadla a prohrábl jsem si vlasy. Ještě jsem se na sebe usmál a vyšel z koupelny. Ze skříně jsem si vytáhl čisté boxerky a šedivé tepláky. Shodil jsem ze sebe ručník a oblékl se. Snažil jsem se nějakou myšlenkou překrýt obrázek Sandřina úsměvu v mě hlavě. Nešlo to ani, když jsem se snažil sebevíc. Pomalu jsem došel k posteli na, kterou jsem se svalil s mobilem v ruce. Najel jsem na kontakty a přemýšlel jestli mám Sandře napsat. Trochu jsem se bál jestli jí nebudu otravovat a jestli se jí vůbec líbím. Bál jsem se, že mi napíše ať už jí nikdy nepíšu a vůbec si jí nevšímám. Vsadím se , že bude ve škole oblíbená, protože je fakt krásná. Znovu jsem si začal představovat Sandru, když jsem najednou ucítil ruku na mém břichu. „Co to, Ryanee ty úchyle!“ zakřičel jsem a začal se smát a Ryan se mnou. Takhle jsme se jako dva blázni smáli dalších pět minut. Když jsme se konečně dosmáli Ryan začal: „Hele nad kým to přemýšlíš?“
„Nad nikým jenom jsem se prostě zamyslel“ řekl jsem a odvrátil jsem se.
„Justine víš, že poznam, když lžeš, takže mi teď vyklop nad kým to přemýšlíš“ oponoval mi a šibalsky se usmál.
„Já, dneska jsem potkal jednu holku a ona je prostě strašně krásná, chytrá, vtipná no prostě je dokonalá“ řekl jsem na jeden dech.
„Jo tak Bieberko se nám zakoukal“ zvolal Ryan a hravě na mě mrkl.
„Zmlkni a radši už jdi nebo uvidíš“ řekl jsem a ďábelsky se na něj podíval.
Ryan hned vstal a odcupital ke dvěřím, kde na mě ještě mrkl a poslal mi vzdyšnou pusu než zavřel. Je to fakt pako, ale mám ho rád vždycky mi pomůže. Je to fakt kámoš. Chvilku jsem ještě popřemýšlel nad Ryanem a pak mi pohled opět zklouzl k mobilu. Dneska jí ještě psát nebudu, aby si nemyslela, že ji nějak uháním. Zejtra jí, ale na sto procent napíšu a domluvím se s ní na srazu.
YOU ARE READING
Two Faces JBFF
FanfictionOna doufá v záchranu před ní. Před tou, která se ukrývá v její mysli a chce jí pohltit. Dostaví se záchrana včas?