5. část

51 5 1
                                    

Tak je tu další část. Doufám, že se bude líbit a mooooooooc děkuju za 100 reads<33 Přeju příjemné čtení:33

Z pohledu Sandry:

Ze snu o létejícím hrošíkovi s, kterým jsem cestovala po světě mě vzbudilo zapípání mého mobilu. Kdo mi může teď v tuhle ranní hodinu psát. Vzala jsem mobil do ruky a jedním okem jsem sledovala obrazovku. Ups tak ranní hodina není je 11:06, rozklikla jsem smsku a v ní četla:

Dneska sraz v parku u fontány v 14:00 ok?:)* -Justin-

Hned jak jsem smsku dočetla byla jsem už naprosto probuzená. On mi napsal. Chce si dát sraz. Co si vezmu na sebe? Doufám, že mi to Rebeca neposere. Jestli jo půjdu se zahrabat. Běhalo mi v hlavě tolik myšlenek a otázek najednou. Ještě asi 10 minut jsem jenom ležela v posteli a nepřítomně koukala do stropu. Poté jsem se pomalu posadila a protáhla se. Protřela jsem si obličej, zvedla jsem se z postele a vyšla z pokoje. Sešla jsem schody a ze stolu si vzala mojí každodenní várku prášků. Nenávistně jsem se koukala na tu hrstku tabletek v mé dlani. Dlaň jsem zavřela a z lednice jsem si vzala mléko, s kterým jsem prášky jeden po druhém zapila. Mléko jsem uklidila zpátky do lednice a pozorovala jsem můj odraz ve vypnuté televizi. Jak jsem ho tak sledovala z oka se mi vykutálela jedna neposlušná slza. Začala se mi vybavovat vzpomínka na mého zesnulého tátu. Pamatuju si jak mi vždykcy říkával, že jsem jeho krásná princezna. Jak mi povídal, že si nikdy nemám brát k srdci co si o mně druzí lidé šuškají, protože mi jenom závidí. Jak mi před spaním četl pohádky, když jsem byla malá. Měla jsem ho strašně moc ráda a jeho smrt jsem nesla špatně, ale jsou to už tři roky co táta zemřel. Už jsem se dokázala posunout dál, ale stejně to bolí, když si na něj vzpomenu. Rychle jsem zahnala ostatní myšlenky než by se mi spustili vodopády z mých očí a já byla pak před Justinem ubrečená. Zhluboka jsem se nadechla a vyběhla schody a zamířila jsem si to přímo do koupelny, kde jsem ze sebe schodila všechno oblečení a já zalezla pod horké kapičky vody ve sprše. Moje svaly se pod proudem vody uvolnily a já si ten pocit užívala. Na ruku jsem si nanesla šampon a vmasírovala si ho na vlasy. Šampon jsem si smyla a ještě chvíli si užívala koupel.

Z pohledy Justina:

Sedim s klukama na gauči a koukáme na nějak film, který vůbec nevnímám, protože jsem nervózní co se dneska může stát. Možná se jí nelíbim a tak ani nepřijde nebo přijde, ale vysměje se mi do tváře. Tyhlety myšlenky jsem zahnal do kouta mé mysli, protože jsem se jenom zbytečně stresoval. Postavil jsem se z gauče a šel do kuchyně, kde jsme si napustili do skleničky vodu. Na jede dech jsem jí celou vypil a skleničku odložil vedle dřezu. Kouknul jsem se na hodiny na zdi a všinul si, že už je půj jedný. Měl bych se jít už pomalu připravovat abych pak nakonec nepřišel pozdě. Znám se vždycky mi všechno dlouho trvá. Vyšel jsem tedy schody nahoru do svého pokoje, kde jsem hned zašel do koupelny.Oblečení jsem naházel do koše na prádlo a zalezl do sprchy. Nejdřív jsem na sebe pustil ledovou vodu, abych se trochu vzpružil a potom jsem vodu nastavil na horkou. Celý jsem se umyl a relaxoval pod kapkami vody. Ještě chvíli jsem tam tak stál a pak sprchu vypnul. Čistý ručník jsem si obmotal kolem pasu a vyfénoval si vlasy. Perfektně jsem si je vyčesal dohora, nageloval je a nastříkal na ně lak na vlasy. Do zrcadla jsem se na sebe vypláznul jazyk a šel do pokoje vybrat si co si vezmu na sebe. Oblékl jsem si na sebe černé kalhoty pod zadek ,bíle tričko s véčkovým výstřihem a šedivouovu mikinu. Ještě jsem si na krk dal zlatý řetízek a kouknul se na hodiny. Je 13:46 tak akorát abych vyrazil. Do kapsy jsem si ještě strčil mobil a seběhnul jsem dolů. „Kluci tak já jdu čáááu“ zavolal jsem na kluky a nazul si bílé supry. Z poličky u dveří jsem si vzal klíče od auta a vyrazil na cestu za tou nejdokonalejší holkou.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 17, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Two Faces JBFFWhere stories live. Discover now